Centaurea / M. de Sonnaville

Hier is er plaats voor discussie en vragen over alternatieve methodes bij ME (cvs).

Moderator: Moderators

stargazertje
Gevorderd lid
Berichten: 3226
Lid geworden op: 17 jun 2010, 14:21

Bericht door stargazertje »

Ik heb haast het hele lijstje gehad Asje. Reageerde absoluut niet op B12 injecties en supplementen bv en dan weer mega op melatonine.

Vergoeding homeopatische medicijn is trouwens door mijn verzekering afgewezen omdat het magistraal bereid zou zijn? Kan het echter nergens terugvinden in de regelementen. Iemand hier ervaring met gelijksoortig probleem?
stargazertje
Gevorderd lid
Berichten: 3226
Lid geworden op: 17 jun 2010, 14:21

Bericht door stargazertje »

Heb inmiddels behoorlijk gereageerd op het medicijn. Een teken dat dit het medicijn voor mij is. Alleen voor het helpt worden de klachten eerst allemaal erger voor onbekende tijd. :( En daar ging het verkeerd voor mij want het was allemaal te veel. Gelukkig heb ik goed mailcontact (binnen 24 uur altijd een reactie) met de arts zelf en heeft hij me gelijk 2 weken laten stoppen omdat hij als homeopatische arts geleerd heeft voorzichtig te zijn. Volgende week weer mailen hoe het gaat.
stargazertje
Gevorderd lid
Berichten: 3226
Lid geworden op: 17 jun 2010, 14:21

Bericht door stargazertje »

Morgen weer naar de homeopaat. Ben benieuwd wat nu zijn plan gaat worden. Moest vorige week 1x 1 korreltje in 1 glas water doen en dan 4x 1 theelepel water overhevelen naar het volgende glas en er is eigenlijk voor mijn gevoel niets gebeurd.
stargazertje
Gevorderd lid
Berichten: 3226
Lid geworden op: 17 jun 2010, 14:21

Bericht door stargazertje »

Om nog even terug te komen: woensdag was de homeopaat door mijn reacties op het middel niet echt meer zeker of het wel het goede middel is. Ja er gebeurd iets, maar niet het gewilde, namelijk voortuitgang zoals bij Vlindertje bv. Wel begrepen dat de late reactietijd zou kunnen komen doordat ik weinig energie heb. Bij energieke personen (zoals kinderen) zie je blijkbaar snel een reactie.

Om te bekijken of nu echt het juiste middel is moet ik, als ik "herstelt" ben van de afspraak mailen en dan moet ik het middel opnieuw innemen en aangeven wat er gebeurd. Wordt vervolgd dus.
Plaats reactie