"De verborgen AIDS genocide"

Hier kan gediscussieerd worden over nieuws en onderzoek over gezondheid in het algemeen (niet specifiek over ME).

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Gebruikersavatar
vlindertie
VIP-donateur
VIP-donateur
Berichten: 2224
Lid geworden op: 12 feb 2010, 20:28

"De verborgen AIDS genocide"

Bericht door vlindertie »

titel gewijzigd zodat mensen weten waarover het gaat. adm.

http://www.nulpuntenergie.net/index.php ... hiv-kanker

Lang artikel, maar moest het gewoon delen.

Leerzaam en schoquerend tegelijk.
Wanneer men al het onmogelijke elimineert, moet dat wat resteert, hoe onwaarschijnlijk ook, de waarheid zijn.
Gebruikersavatar
sterre
Gevorderd lid
Berichten: 1859
Lid geworden op: 11 dec 2006, 19:52

Bericht door sterre »

Pfff wat een tekst. Wat is nou de moraal van het verhaal in het kort? Zou je mij dat kunnen vertellen aangezien ik het effe niet zie zitten deze hele tekst door te nemen?
Gebruikersavatar
vlindertie
VIP-donateur
VIP-donateur
Berichten: 2224
Lid geworden op: 12 feb 2010, 20:28

Bericht door vlindertie »

Hey, wie heeft het onderwerp veranderd?
@ Sterre; ik wil je dat graag vertellen, maar nu even niet, want ik ben nu te moe nadat ik het zelf heb gelezen.......graag morgen ofzo, tenzij iemand me al voor is.
Wanneer men al het onmogelijke elimineert, moet dat wat resteert, hoe onwaarschijnlijk ook, de waarheid zijn.
Gebruikersavatar
karolien
Donateur
Donateur
Berichten: 2913
Lid geworden op: 17 jun 2009, 18:33

Bericht door karolien »

Ik heb hier toch wel vraagtekens bij of dat wel juiste informatie is... :roll: :roll:
I take one day at a time, unless they all attack at once.
magnetronnie
Gevorderd lid
Berichten: 536
Lid geworden op: 27 nov 2010, 10:15

Bericht door magnetronnie »

De originele bron van dat artikel is Niburu, in mijn ogen een van de slechtste websites op internet. Allerlei "bronnen" worden bij elkaar gezocht om de meest wilde theorieën te bewijzen en complotten aan het licht te brengen, vaak door compleet verkeerde conclusies te trekken of grote vertaalfouten te maken.
Nouja dat is mijn mening in ieder geval. ;)

"..besmet met een omgebouwd paardenaidsvirus."
HIV is afkomstig van een aap, niet van een paard.
http://en.wikipedia.org/wiki/Origin_of_AIDS
http://en.wikipedia.org/wiki/Discredite ... s_theories
Gebruikersavatar
vlindertie
VIP-donateur
VIP-donateur
Berichten: 2224
Lid geworden op: 12 feb 2010, 20:28

Bericht door vlindertie »

Het was ook een artikel uit 2005 zag ik later, dus waarschijnlijk achterhaald.
Het is ook allemaal wel wat vergezocht, maar ik kreeg er evengoed kriebels van.
Want wat als er maar 5% van het stuk waar is bijvoorbeeld? Dan ben ik er nog niet gerust op.
En als er niets van waar is, dan is het ook raar dat er dan mensen zijn die zoiets publiceren en die moeten zich dan in de hoek gaan schamen. Dan ga ik er wel even bij staan omdat ik dit gepost heb.
Wanneer men al het onmogelijke elimineert, moet dat wat resteert, hoe onwaarschijnlijk ook, de waarheid zijn.
asje
Donateur
Donateur
Berichten: 8649
Lid geworden op: 17 apr 2011, 00:19

Bericht door asje »

Fidel Castro zei al lang geleden dat AIDS bewust veroorzaakt was geworden door de USA. Geloofde ik ook niet.
Life smells...
magnetronnie
Gevorderd lid
Berichten: 536
Lid geworden op: 27 nov 2010, 10:15

Bericht door magnetronnie »

Schaam je vooral niet hoor. :D Het zijn erg complexe onderwerpen en voor leken als ons vaak niet goed te volgen. Ik heb dan nog het voordeel dat ik een medische opleiding heb gevolgd, maar dan nog is het allemaal lastig te volgen.
Plaats reactie