Welke verzekeraar? vergoeding orthom.arts

Alles over hulpmiddelen en tips om het leven met ME(cvs) iets aangenamer te maken. Vragen over sociale voorzieningen, verzekeringen.

Moderator: Moderators

Eressea
Moderator
Moderator
Berichten: 1597
Lid geworden op: 26 apr 2006, 18:09
Contacteer:

Bericht door Eressea »

Ik ben per maand 140 euro kwijt aan zorgverzekering, bij Avero Achmea. Maar krijg wel veel alternatief vergoed. 25 euro per consult aan biomoleculair (is dus een kwestie van 1 consult over meerdere rekeningen verspreiden), 75% voor acupunctuur. Dat is ongeveer gelijk aan het bedrag dat ik anders per maand kwijt zou zijn aan deze consulten (140 euro dus), dus ik ga er niet op vooruit ofzo :P En mijn huisarts bezoek ik ook al niet. Maarja, het is verplicht hè :P Misschien krijg ik nu eindelijk wat meer nu ik bij PvM ben, al krijg ik de meeste medicijnen niet vergoed, de meeste onderzoeken wel.

Carnitine wordt inderdaad vergoed als ze wordt voorgeschreven door Visser of van Meerendonk - dat is dan wel de versie van Sigma-Tau (waar ik natuurlijk weer allergisch voor ben :P).
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends. ~ Martin Luther King
asje
Donateur
Donateur
Berichten: 8649
Lid geworden op: 17 apr 2011, 00:19

Bericht door asje »

Ik wist niet eens dat er meer merken waren, wat zit er in Sigma-Tau waar je niet tegen kunt?
Life smells...
Gebruikersavatar
sterre
Gevorderd lid
Berichten: 1859
Lid geworden op: 11 dec 2006, 19:52

Bericht door sterre »

Dat is wel een idee inderdaad om 1 consult over meerdere rekeningen te verdelen. :idea: Zou Paul van Meerendonk dat ook willen doen denk je?

Groetjes,
STerre
Plaats reactie