Njammie

Hier kan gediscussieerd worden over nieuws en onderzoek over gezondheid in het algemeen (niet specifiek over ME).

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Gebruikersavatar
hildeke
VIP-donateur
VIP-donateur
Berichten: 543
Lid geworden op: 16 okt 2009, 10:27
Locatie: Grez-Doiceau

Njammie

Bericht door hildeke »

Goeiemorgen allemaal,

Een vriendin van mij is op zoek naar een persoon met kennis van en interesse in 'Social Media'.

Op 1 april 2011 start Njammie – de online allergievrije bakkerij! Vanaf dan zullen mensen die glutenvrij, lactosevrij, suikervrij, …. moeten of willen eten bij Njammie terecht kunnen voor vers en lekker brood en patisserie.

Njammie is een online winkel met afhaalpunten verspreid over Oost-Vlaanderen. Het is echter de bedoeling het productengamma en de regio snel uit te breiden.

Spreekt de problematiek van voedselallergieën je aan, heb je een vlotte pen en wil je een opstartend bedrijfje helpen naambekendheid te verwerven dan is deze job beslist iets voor jou!

Jobomschrijving
• Schrijven van blogberichten
• Contacten onderhouden op Facebook en Twitter
• Informatieve teksten schrijven over voedselallergieën
• Nu en dan een nieuwsbrief samenstellen

De taken kunnen zelfstandig, van thuis uit en op eigen tempo aangepakt worden. Een ideale, uitdagende tijdsbesteding voor wie graag veel online contacten heeft.

Geïnteresseerd? Neem dan snel contact op met Sabine op 0486/51 70 03 of sabine@njammie.be.

Meer info op www.njammie.be

Groetjes,
Hildeke
Bijlagen
image001.jpg
image001.jpg (31.23 KiB) 444 keer bekeken
Gebruikersavatar
hildeke
VIP-donateur
VIP-donateur
Berichten: 543
Lid geworden op: 16 okt 2009, 10:27
Locatie: Grez-Doiceau

Njammie

Bericht door hildeke »

Beste allemaal,

Graag verwelkom ik jou bij ‘Njammie - de allergievrije bakkerij’.
Misschien heeft het Njammie concept voor jou geen geheimen en kijk je net zoals ik en vele anderen uit naar de start. Of misschien wil je toch nog wat meer weten over de manier waarop Njammie zal werken. In ieder geval lees zeker verder.

Het Njammie concept

Njammie is een online bakkerij met allergievrije producten. Wie glutenvrij, lactosevrij of suikervrij moet of wil eten, zal bij ons terecht kunnen voor lekker en vers brood en banket. Ook producten die vrij zijn van noten, eieren, gist, … zullen in een tweede fase worden aangeboden. Bestellen en betalen zal online gebeuren. De bestellingen zullen kunnen afgehaald worden in een winkel uit de keuzelijst. Dit zorgt ervoor dat jij op een snelle, makkelijke en tijdsbesparende manier zal kunnen genieten van lekkere en verse broden, koffiekoeken en taartjes.

De Njammie start

Njammie staat voor kwaliteitsproducten en een service met de puntjes op de i. Om dit te garanderen hebben we echter iets meer tijd nodig dan aanvankelijk voorzien. Vanaf 1 juni opent Njammie haar webdeuren en verwelkomen wij u graag als Njammie klant! Benieuwd naar onze producten? Kom dan naar de glutenvrije beurs op zaterdag 26 maart.

Op 26 maart van 11u30 tot 15u00 kan u de Njammie lekkernijen komen proeven tijdens de glutenvrije beurs in het Provinciaal Vormingscentrum – Smekenstraat 61 – 2390 Malle.
Allemaal hartelijk welkom!

Aarzel niet mij te contacteren als je nog vragen hebt.

Groetjes en tot binnenkort

Sabine Goethals
Kapellestraat 17 - 9810 Nazareth
0486/51 70 03
sabine@njammie.be
www.njammie.be
Gebruikersavatar
hildeke
VIP-donateur
VIP-donateur
Berichten: 543
Lid geworden op: 16 okt 2009, 10:27
Locatie: Grez-Doiceau

Njammie

Bericht door hildeke »

Hallo allemaal,

Deze onderstaande brief is zeker geen april-grap maar echt bloedserieus! Deze lieve dame zit met de handen in het haar omdat dit net voor de officiële opstart aan het licht kwam.
Voor diegenen die veel inspiratie hebben: laat jullie maar volledig gaan in het zoeken van een nieuwe en passende naam voor dit project!

Beste

Ik ontving een brief van de kookzender Njam! waarin zij eisen dat ik de merknaam Njammie niet meer gebruik. Hun reden hiervoor is dat er een duidelijke visuele en auditieve overeenstemming is tussen de term Njammie en het logo enerzijds en het merk Njam anderzijds. Zo bestaat er volgens hen onmiskenbaar een gevaar voor verwarring bij de gemiddelde consument.

Ook al is Njammie ondertussen goed ingeburgerd toch zal ik een nieuwe naam moeten kiezen. En daarvoor heb ik jouw hulp nodig.
Help jij ons zoeken naar een nieuwe, vlotte, sympathieke, korte en goedklinkende naam die refereert naar lekker en ook in het Frans en Engels kan uitgesproken worden?
Alle ideeën zijn meer dan welkom! Op maandag 4 april beslissen we wat het wordt.

Alvast bedankt en tot binnenkort!

Met vriendelijke groeten

Sabine Goethals
sabine@njammie.be
www.njammie.be

Groetjes,
Hildeke
Gebruikersavatar
senna
Donateur
Donateur
Berichten: 2623
Lid geworden op: 26 mei 2009, 11:42

Bericht door senna »

De nieuwe naam en site is :
www.allervita.be
Het leven is een feest, maar ik kan (nog) niet ingaan op de uitnodiging !

Facebook : Lyme België/Belgique Protest
Time For Lyme BE-NL
Gebruikersavatar
hildeke
VIP-donateur
VIP-donateur
Berichten: 543
Lid geworden op: 16 okt 2009, 10:27
Locatie: Grez-Doiceau

Bericht door hildeke »

De Allervita website staat online!
http://www.allervita.be/Mailing/Online_ ... 124410.php
Groetjes,
Hildeke
Plaats reactie