Zijn er hier die problemen hebben met jeugdzorg of AMK?

Zoek je een arts, behandelcentrum of wil je contact met mensen met ME etc? Hier kan je je oproepjes plaatsen.

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Gebruikersavatar
marry
Actief lid
Berichten: 490
Lid geworden op: 13 aug 2009, 15:31

Zijn er hier die problemen hebben met jeugdzorg of AMK?

Bericht door marry »

Zou graag willen weten of er meerdere ouders zijn die problemen hebben met jeugdzorg of Aanmeldpunt Kindermishandeling bij hun kinderen die ME hebben?

Als ouders niet luisteren wat de artsen of therapeuten zeggen dan wordt AMK of jeugdzorg aangemeld blijkt uit de verhalen die ik binnen krijg.
Het gaat dan vooral om artsen en therapeuten die de ouders in de psychiatrische hoek in willen duwen en de ME niet als biomedische serieuze ziekte nemen> als ouders protesteren dan worden deze instanties ingeschakeld met alle gevolgen van dien.

Zouden jullie me kunnen laten weten aub via een PB. Misschien krijgen we een opening om er massaal tegen in te kunnen gaan.

Bedankt Marry
Gebruikersavatar
felixloena
Oud-medewerker
Berichten: 4445
Lid geworden op: 04 mei 2009, 19:47
Locatie: Limburg
Contacteer:

Zijn er hier die problemen hebben met jeugdzorg of AMK?

Bericht door felixloena »

Ik heb een hele goede relatie met jeugdzorg en andere hulpverleners. Mijn jongste zoon heeft al van kleins af aan ernstige gedragsproblemen, en woont daarom deels buitenshuis. Nu gelukkig nog maar 2 dagen, het gaat steeds beter. Jeugdzorg heeft bij mij het hele traject meegemaakt van zieker worden en diagnose krijgen, behnadeling etc. Bij elke therapie, gesprek of contact wordt daar nu rekening mee gehouden.

Ik kan jullie dus niet helpen, maar ik wens je wel succes in het verbeteren van het contact.
Leven is het meervoud van lef - Loesje
Plaats reactie