FOTO'S voor de cover! Hulp gevraagd!!

Hier vind je enquêtes, vragenlijsten, oproepen, petities en acties. Hopelijk wil je ook meehelpen en invullen of reageren! PS Oproepen die naar reclame ruiken, worden geweigerd.

Moderator: Moderators

Gebruikersavatar
b0lino
Actief lid
Berichten: 191
Lid geworden op: 18 apr 2006, 20:40

Bericht door b0lino »

Eressea schreef:b0lino, super bedankt! Je hebt iemand nu heel erg blij gemaakt, en mij ook ;)

HET IS GELUKT!!!!

Ik kan het niet geloven, ik heb van 11 uur tot nu aan één stuk doorgewerkt... Ik val bijna van mn stoel (eeh, zit ik wel op een stoel - ik zou het niet meer weten :P).. Mn bed, waar is mn bed?? Morgen proberen PDF hier online te krijgen. Heel mooi geworden :D
Haha, en ik nog een beetje bang of ik het wel kon maken om zo laat toch nog even gauw een fotootje in te sturen ('ze worden nog gek van me als ze nu nog iets moeten aanpassen...') maar gelukkig viel het mee ;)

Maar een schouderklopje voor jou ;) Je bent inderdaad wel ont-zet-tend lang bezig geweest! Ben heel benieuwd!
..Dansen moet je, mijn kind..
Gebruikersavatar
Alabama
Gevorderd lid
Berichten: 515
Lid geworden op: 01 dec 2008, 20:45

Bericht door Alabama »

Happy ME-dag allemaal! De glossy is prachtig geworden, kan niet wachten om het zo uitgebreid te lezen :D

Eressea schreef:b0lino, super bedankt! Je hebt iemand nu heel erg blij gemaakt
ja super bedankt b0lino! ik had mijn fotos ook opgestuurd voor het geval ze net die ene tekort zouden komen, op 1 voorwaarde: als ik een vervanger had dan werd ik er meteen af gegooid.

iedereen die aan de glossy heeft gewerkt, respect!! =D> =D> =D> :-({|=
God is closest to those with broken hearts..
Gebruikersavatar
nabo
Gevorderd lid
Berichten: 1545
Lid geworden op: 12 feb 2010, 13:25

Bericht door nabo »

Ik ben heel erg benieuwd naaar de glossy!

Komt hij vandaag op de site???

Echt super dat jullie dat hebben gedaan!!! :D:D:D:D
Gebruikersavatar
poppetje
Donateur
Donateur
Berichten: 1735
Lid geworden op: 25 aug 2010, 09:59

Bericht door poppetje »

Lieve Allemaal,

Ja in de komende uren komt de glossy als inkijk exemplaar online !!!!
Hij ziet er echt prachtig uit vinden we zelf. :lol:

De komende week zullen we nog kleine aanpassingen maken om te zorgen dat het bestand gereed is om op lulu.com aangeboden te kunnen worden. Zodra het daar staat kunnen jullie het blad ook daar bestellen en thuisgestuurd krijgen. Hierover later meer.
sowfia
VIP-donateur
VIP-donateur
Berichten: 1167
Lid geworden op: 11 mei 2006, 13:47

Bericht door sowfia »

ben ook benieuwd!!
Gebruikersavatar
b0lino
Actief lid
Berichten: 191
Lid geworden op: 18 apr 2006, 20:40

Bericht door b0lino »

Ik ook!
..Dansen moet je, mijn kind..
Gebruikersavatar
hildeke
VIP-donateur
VIP-donateur
Berichten: 543
Lid geworden op: 16 okt 2009, 10:27
Locatie: Grez-Doiceau

Bericht door hildeke »

@Poppetje: ik zit op het puntje van mn stoel om deze glossy via verschillende kanalen de wijde wereld in te sturen! Laat maar komen! Ik ben er helemaal klaar voor!! :lol:
Gebruikersavatar
annemoontje
VIP-donateur
VIP-donateur
Berichten: 3003
Lid geworden op: 31 mei 2010, 14:52

Bericht door annemoontje »

Dames: superbedankt voor deze enorme prestatie!! Te gek dat jullie dit hebben gedaan en ik ga het zeker bestellen. Eerst straks kijken naar het online-exemplaar. Jullie veel sterkte met de 'aftermath', hopelijk storten jullie niet te hard in..
Do what you feel in your heart to be right, for you'll be criticized anyway. Eleanor Roosevelt (1884-1962)

ME & YOU, crowdfunding studie die ME op de medische kaart kan zetten! http://www.meyou.no/press-release-english/
Gebruikersavatar
nabo
Gevorderd lid
Berichten: 1545
Lid geworden op: 12 feb 2010, 13:25

Bericht door nabo »

Ben ook heeeeeeeeeel benieuwddd!!
Wil hem ook zeker kopen!
Gebruikersavatar
niessie
VIP-donateur
VIP-donateur
Berichten: 4093
Lid geworden op: 11 okt 2009, 11:48
Locatie: hoorn(nh)

Bericht door niessie »

Ben heel benieuwd !!
Ik wil iedereen die zo hard aan de Glossy heeft gewerkt ontzettend bedanken en een diepe buiging maken voor jullie......jullie zijn allemaal KANJERS!!!!
Eressea
Moderator
Moderator
Berichten: 1597
Lid geworden op: 26 apr 2006, 18:09
Contacteer:

Bericht door Eressea »

Met dank aan het middernachtelijk werk van het ME-Gids.Net Team, is het (nogal grote) glossy vanaf NU te downloaden!!! (sorry, ik kon niet eerder mn bed uit komen :P). Zie meer details hier:

http://www.me-gids.net/module-ME_CVS_do ... d-765.html

Dankjewel, allemaal, voor de complimenten - al moeten jullie het resultaat natuurlijk nog zien :D

En b0lino, alles was last minute werk, dus een foto veranderen was niet zo moeilijk, en ik had het Alabama belooft :) Dus geen probleem, ik was er erg blij mee!!
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends. ~ Martin Luther King
Gebruikersavatar
niessie
VIP-donateur
VIP-donateur
Berichten: 4093
Lid geworden op: 11 okt 2009, 11:48
Locatie: hoorn(nh)

Bericht door niessie »

Ik ben er echt stil van.......
De glossy raakt me enorm en wat is er veel werk aan geweest om deze zeer veel zeggende verhalen van lotgenoten op zo n goede manier goed neer te zetten!!
Ik kan me bijna niet meer voorstellen dat mensen en artsen die deze glossy lezen nu niet eens flink achter hun oren gaan krabben ....
Ze kunnen ons toch niet meer in de steek laten met deze glossy :roll:
Ik had zelfs het gevoel dat ik het las ""dit kan niet waar zijn!!""

IEDEREEN DIE AAN DEZE GLOSSY HEEFT GEWERKT ONTZETTEND BEDANKT
Plaats reactie