ME/CVS in meinummer van 'Mijn Geheim'

Hier kan gediscussieerd worden over nieuws, artikelen en onderzoek over ME (cvs)

Moderator: Moderators

Gebruikersavatar
zonaanbidster
Gevorderd lid
Berichten: 949
Lid geworden op: 08 jun 2007, 23:49

Bericht door zonaanbidster »

Mooie stukken en een serieus redactieteam met ook aandacht voor oa. het blue ribbon teken; zeer uniek voor Nederland.
Bovendien zal er nog een vervolg komen in de zomerspecial.
Gebruikersavatar
imagine
VIP-donateur
VIP-donateur
Berichten: 484
Lid geworden op: 28 jan 2009, 11:41

Bericht door imagine »

Thanks...
Als ongeluk in een klein hoekje zit......
zit dan geluk in de rest?
sowfia
VIP-donateur
VIP-donateur
Berichten: 1167
Lid geworden op: 11 mei 2006, 13:47

Bericht door sowfia »

heeeeel goed gedaan van jullie!
Gebruikersavatar
niessie
VIP-donateur
VIP-donateur
Berichten: 4093
Lid geworden op: 11 okt 2009, 11:48
Locatie: hoorn(nh)

Bericht door niessie »

Geweldig!!!!!!!
southerncross
Gevorderd lid
Berichten: 512
Lid geworden op: 27 feb 2011, 15:46

Bericht door southerncross »

Hey allemaal, ik ben blij dat we jullie allemaal (h)erkenning hebben kunnen geven met onze persoonlijke verhalen.
Ik ben geraakt door jullie reacties, dat is iets waar ik alleen maar op kon hopen.

De infopagina inclusief het blauwe lintje hebben Sandra en ik aangeleverd. De redactie heeft er een mooi geheel van interviews, foto's en info gemaakt. Het is ook super dat ze speciaal voor ons de productie hebben versneld zodat we er voor 12 mei in zouden staan.
'Dont worry about the world coming to an end today, it's already tomorrow in Australia'
Gebruikersavatar
annemoontje
VIP-donateur
VIP-donateur
Berichten: 3003
Lid geworden op: 31 mei 2010, 14:52

Bericht door annemoontje »

Dank dames voor jullie dappere bijdragen in dit blad! Inderdaad doet dit absoluut recht aan ME/CVS inclusief de punten die normaal niet genoemd worden. Hoe fijn! Mijn Geheim bedankt voor het willen brengen van dit uitgebreide artikel en dat ze dit voor 12 mei wilden uitbrengen, te gek! Erg blij dit te lezen en dat weer dankzij Miek, dochter en moderator als ik het goed heb, dank voor inscannen, super!
Do what you feel in your heart to be right, for you'll be criticized anyway. Eleanor Roosevelt (1884-1962)

ME & YOU, crowdfunding studie die ME op de medische kaart kan zetten! http://www.meyou.no/press-release-english/
Gebruikersavatar
louisa
Gevorderd lid
Berichten: 11884
Lid geworden op: 14 jul 2009, 22:40

Bericht door louisa »

annemoontje schreef: Erg blij dit te lezen en dat weer dankzij Miek, dochter en moderator als ik het goed heb, dank voor inscannen, super!
Ik heb gevraagd of het artikel misschien ook op de hoofdpagina geplaatst kan worden. Dan valt het nog meer in het oog :D.

Groetjes, Louisa
Gebruikersavatar
jkieboom
Actief lid
Berichten: 389
Lid geworden op: 29 mei 2010, 21:43
Locatie: Dordrecht

Bericht door jkieboom »

Geweldige artikelen. Heel goed dat beide hun verhaal, voor mij heel herkenbaar (voor vele waarschijnlijk) hebben willen doen.

Begrijp dat er meerder van jullie op het forum ook op twitter zitten.
Laten we morgen met z'n alle er voor zorgen dat #mecvs en/of #mecfs trending wordt op twitter en zo nog meer aandacht voor de ziekte vragen!!
Gebruikersavatar
Alabama
Gevorderd lid
Berichten: 515
Lid geworden op: 01 dec 2008, 20:45

Bericht door Alabama »

Ookal had ik de scans die Miek heeft gemaakt gelezen, heb ik het blad toch gekocht. Omdat ik zo blij ben dat zo'n blad de moeite neemt om over cvs/me te vertellen.

En beide verhalen natuurlijk helemaal herkenbaar. Respect voor beide dames!
God is closest to those with broken hearts..
Gebruikersavatar
louisa
Gevorderd lid
Berichten: 11884
Lid geworden op: 14 jul 2009, 22:40

Bericht door louisa »

:D Het artikel staat op de hoofdpagina. Dank je wel Zuiderzon :wink:.

http://www.me-gids.net/module-ME_CVS_do ... d-767.html

Groetjes, Louisa
southerncross
Gevorderd lid
Berichten: 512
Lid geworden op: 27 feb 2011, 15:46

Bericht door southerncross »

louisa schreef::D Het artikel staat op de hoofdpagina. Dank je wel Zuiderzon :wink:.

Groetjes, Louisa
Wauw! Super! Dank!
'Dont worry about the world coming to an end today, it's already tomorrow in Australia'
Plaats reactie