titel topics

Voor al je vragen over dit forum. Lees ook hier de <a href="/Forum-viewtopic-t-52.html">forumhandleiding</a>

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Gast

titel topics

Bericht door Gast »

weet niet hoe dit duidelijk te formuleren maar:
ik kom verschillende topics tegen met titels als:" moeilijk te zeggen", en bijv "ben benieuwd"

jaaaa dan word je ook benieuwd en klik je het aan, gaat het over astaxanthine
topic moeilijk te zeggen gaat over d ribose, vit d etc

het is m.i. veel handiger om dan de tiltel van je topic aan te passen, zodat meteen duidelijk wordt waar deze topic over gaat..dan trek je misschien meer personenen aan, of in ieder geval die personen die daar interesse in hebben
duidelijk voorbeeld wat ik bedoel is bijv titel topic over
vaccins oorzaak autisme"?"
Gebruikersavatar
Teb
Tech Support
Tech Support
Berichten: 1174
Lid geworden op: 12 okt 2005, 22:44

titel topics

Bericht door Teb »

Goed dat dit onder de aandacht wordt gebracht! Volgens Gebruiksvoorwaarden / Forum regels is het zelfs een verplichting voor iedere forum gebruiker :wink: :
Bedenk een zinnige titel bij het openen van een nieuw onderwerp.
Foute titels zijn: "help", "helpt dit?", "gezocht". Dit is onduidelijk voor de lezer.
Aanpassen van je bericht kan nog tot een uur na plaatsing.
Gebruikersavatar
pauliene
Moderator
Moderator
Berichten: 739
Lid geworden op: 22 nov 2011, 00:48
Locatie: Noord-Holland

titel topics

Bericht door pauliene »

Klopt, het probleem zit hier echter niet in de topic titel maar in de bericht titel.

De topics hebben wel degelijk de juiste titel, als je ze opzoekt via de forum index of via bekijk nieuwe berichten dan staat er de titel van het topic. Kijk je echter via leden -> laatste forumberichten dan kan het gebeuren dat er andere titels staan. Dit komt omdat het mogelijk is je bericht een eigen onderwerp titel te geven, deze is dan zichtbaar bij laatste forumberichten in plaats van de originele topic titel.

Wat dat betreft is het om de overzichtelijkheid te behouden het best als leden geen eigen onderwerp aan hun bericht toevoegen en dit leeg laten of de topic titel aanhouden.
☆Happiness can be found even in the darkest of times, when one only remembers to turn on the light☆
Gebruikersavatar
Teb
Tech Support
Tech Support
Berichten: 1174
Lid geworden op: 12 okt 2005, 22:44

titel topics

Bericht door Teb »

Ah nu snap ik wat je bedoelt. Was me hier niet van bewust.

Ben het met je eens dat een eigen bericht onderwerp overbodig is, de topic titel vangt dat al af.
Plaats reactie