uitgelogd

Voor al je vragen over dit forum. Lees ook hier de <a href="/Forum-viewtopic-t-52.html">forumhandleiding</a>

Moderator: Moderators

Gebruikersavatar
Teb
Tech Support
Tech Support
Berichten: 1174
Lid geworden op: 12 okt 2005, 22:44

Bericht door Teb »

Teb schreef:Ondervind je deze problemen ook in een andere browser (Internet Explorer of FireFox of Google Chrome)?
Gebruikersavatar
aoife
Gevorderd lid
Berichten: 962
Lid geworden op: 01 jun 2011, 19:02

Bericht door aoife »

Ik gebruik vrijwel alleen internet explorer.
"Wetenschappers die hun wijsheid alleen uit boeken hebben moet men op de boekenplank zetten".

Wolfgang Eschker
Gebruikersavatar
ariadne
Gevorderd lid
Berichten: 976
Lid geworden op: 22 okt 2009, 10:55

Bericht door ariadne »

In ieder geval altijd je berichtje kopieëren vòòr dat je het plaatst, zodat je het niet opnieuw hoeft te typen. Maar misschien doe je dat al. In ieder geval vervelend voor je.

Groetjes, Ariadne.
Gebruikersavatar
Teb
Tech Support
Tech Support
Berichten: 1174
Lid geworden op: 12 okt 2005, 22:44

Bericht door Teb »

Wellicht een idee om toch eens Google Chrome te proberen. Klik op de link in mijn post en volg de stappen.

Inmiddels wordt Chrome in Nederland net zoveel gebruikt als Internet Explorer. Zie ook nu.nl/tech/.../chrome-evenaart-internet-explorer-in-populariteit.
Afbeelding
Gebruikersavatar
aoife
Gevorderd lid
Berichten: 962
Lid geworden op: 01 jun 2011, 19:02

Bericht door aoife »

Om mijn berichtje geplaatst te krijgen in het topic Lyme/Pro health heb ik 6 keer opnieuw in moeten loggen, werd er steeds weer uitgeknalt.
Ik heb dit probleem alleen bij deze site, nergens anders.
"Wetenschappers die hun wijsheid alleen uit boeken hebben moet men op de boekenplank zetten".

Wolfgang Eschker
Gebruikersavatar
aoife
Gevorderd lid
Berichten: 962
Lid geworden op: 01 jun 2011, 19:02

Bericht door aoife »

In ieder geval altijd je berichtje kopieëren vòòr dat je het plaatst, zodat je het niet opnieuw hoeft te typen. Maar misschien doe je dat al. In ieder geval vervelend voor je.

Groetjes, Ariadne.
Dank.
Ja, dat doe ik al, maar het blijft vreselijk irritant als je het 6 keer achter elkaar moet doen.
"Wetenschappers die hun wijsheid alleen uit boeken hebben moet men op de boekenplank zetten".

Wolfgang Eschker
Gebruikersavatar
Teb
Tech Support
Tech Support
Berichten: 1174
Lid geworden op: 12 okt 2005, 22:44

Bericht door Teb »

Ik snap je frustratie maar herhalen van het probleem (met GRRR en boos zijn) levert ook geen oplossing, en je motiveert anderen niet om je hiermee verder te helpen.

Nogmaals, ik kan het niet herproduceren, en het lijkt hier ook niet structureel voor iedereen te gebeuren. Ik heb dus niet het idee dat het aan deze site ligt, vandaar mijn advies om iets anders te proberen.

Wellicht kun je eens alle historie, cookies en cache van Internet Explorer wissen door tegelijk op [Ctrl] + [Shift] + [Del] te drukken, in het dialoog-venster alles aan te vinken, en dat op te schonen. Je bent dan overal uitgelogd, en kunt het dan opnieuw proberen.
Gebruikersavatar
aoife
Gevorderd lid
Berichten: 962
Lid geworden op: 01 jun 2011, 19:02

Bericht door aoife »

Ik vind dat ik best mag mopperen, dat betekent niet dat ik boos ben op jou of wat dan ook en dat ik jouw hulp en die van anderen niet waardeer.

Ik ben niet zo'n fan van Google Chroom.

Ik zal mijn vriend er straks even naar laten kijken als hij hier is, ik heb zelf weinig verstand van computers enz. en hij wel.
Hij schoont hem altijd op enz. en ik zal hem vragen er eens naar te kijken en naar de tips die je gegeven hebt.
"Wetenschappers die hun wijsheid alleen uit boeken hebben moet men op de boekenplank zetten".

Wolfgang Eschker
Gebruikersavatar
Teb
Tech Support
Tech Support
Berichten: 1174
Lid geworden op: 12 okt 2005, 22:44

Bericht door Teb »

aoife schreef:Ik ben niet zo'n fan van Google Chroom.
Je hoeft natuurlijk geen fan te zijn, maar je kunt wel eens in Chrome of FireFox proberen of het probleem zich daar ook voordoet. En de optie van history / cache wissen is nog steeds een mogelijkheid die je kunt uitvoeren (zonder verstand van computers, ik heb er ook niet zoveel verstand van hoor).
aoife schreef:Ik vind dat ik best mag mopperen, dat betekent niet dat ik boos ben op jou of wat dan ook en dat ik jouw hulp en die van anderen niet waardeer.
Nogmaals, ik snap je frustratie echt wel. Ik vind het alleen niet zo zinvol om te blijven mopperen; zeker niet als we opties aanbieden om het probleem te omzeilen of op te lossen waar je niet op reageert. Ik hoop dat je dit van mijn kant ook begrijpt.
Gebruikersavatar
josje15
Gevorderd lid
Berichten: 2775
Lid geworden op: 06 nov 2012, 14:10

Bericht door josje15 »

Wellicht kun je eens alle historie, cookies en cache van Internet Explorer wissen door tegelijk op [Ctrl] + [Shift] + [Del] te drukken, in het dialoog-venster alles aan te vinken, en dat op te schonen. Je bent dan overal uitgelogd, en kunt het dan opnieuw proberen
da's een goeie TEb,
alleen gebeurt er niks als ik ze alle drie indruk,
Windows 7....
nog een tip?
'mijn leven neemt haar eigen vlucht'
Gebruikersavatar
Teb
Tech Support
Tech Support
Berichten: 1174
Lid geworden op: 12 okt 2005, 22:44

Bericht door Teb »

Plaats reactie