zoekfunctie

Voor al je vragen over dit forum. Lees ook hier de <a href="/Forum-viewtopic-t-52.html">forumhandleiding</a>

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Gebruikersavatar
lulu
Gevorderd lid
Berichten: 3297
Lid geworden op: 04 mar 2012, 23:03

zoekfunctie

Bericht door lulu »

hoi,
ik ben wat in de knoei met de zoekfunctie. als ik iets wil opzoeken (bijvoorbeeld "wijn", want zou graag willen weten of/wanner/hoe ik eens een glaasje kan nemen of beter helemaal niet) dan krijg ik hele topics als antwoord! sommigen van wel honderden bladzijden, en dan moet is dus erg veel bladeren voor ik mijn zoekterm tegenkom...
doe ik iets niet handig?
Gebruikersavatar
nyx
Donateur
Donateur
Berichten: 366
Lid geworden op: 03 okt 2010, 13:03

zoekfunctie

Bericht door nyx »

snap wat je bedoeld. Volgens mij doe je niets verkeerd maar is het systeem zo opgezet.

Misschien weet iemand anders een andere manier maar ik heb hem ook nog niet gevonden. :)
stargazertje
Gevorderd lid
Berichten: 3226
Lid geworden op: 17 jun 2010, 14:21

zoekfunctie

Bericht door stargazertje »

Bij zoeken staat onderaan weergave: berichten of onderwerpen. Als je berichten hier aan klikt krijg je het bericht zelf te zien waar het woord bv wijn in staat.
Gebruikersavatar
nyx
Donateur
Donateur
Berichten: 366
Lid geworden op: 03 okt 2010, 13:03

zoekfunctie

Bericht door nyx »

Maar dan kan het toch nog een hele zoektocht zijn vind ik persoonlijk :wink:

Er is een hoop info te vinden
Gebruikersavatar
lulu
Gevorderd lid
Berichten: 3297
Lid geworden op: 04 mar 2012, 23:03

zoekfunctie

Bericht door lulu »

Ha, ja hoor, stargazer, het is gelukt! Wederom "wijn" ingedrukt en nu "berichten" ipv "onderwerpen" en dan vind ik wat ik zoek.
Euhm... alle laatste berichten over wijn zijn van mijn hand, :oops: :oops: :oops: , blijkbaar hot topic alhier, verder een bericht dat je je er verre van moet houden, en een vrolijke van senna die een glaasje dronk zonder problemen.

Het werkt! Thx
Gebruikersavatar
Teb
Tech Support
Tech Support
Berichten: 1174
Lid geworden op: 12 okt 2005, 22:44

zoekfunctie

Bericht door Teb »

Voor eenieder die meer info wil: hoe kun je op het forum zoeken? met uitleg hoe je dan bij het specifieke berichtje komt.
Plaats reactie