Nieuwe berichten verdwijnen

Voor al je vragen over dit forum. Lees ook hier de <a href="/Forum-viewtopic-t-52.html">forumhandleiding</a>

Moderator: Moderators

Gebruikersavatar
lulu
Gevorderd lid
Berichten: 3297
Lid geworden op: 04 mar 2012, 23:03

Bericht door lulu »

En floeps :-s weg zijn de nieuwe berichten weer...
Kan hier nogmaals naar gekeken worden :?: :evil: :!:

Thnx! 8-[
Gebruikersavatar
Teb
Tech Support
Tech Support
Berichten: 1174
Lid geworden op: 12 okt 2005, 22:44

Bericht door Teb »

Lees een paar berichten terug: het euvel bestaat helaas nog en is niet makkelijk te vinden. We maken gebruik van reeds bestaande oplossingen en software, en die werken helaas niet altijd perfect (samen).

Zie ook vorige pagina voor eventuele alternatieven.
Gebruikersavatar
marianneke
VIP-donateur
VIP-donateur
Berichten: 444
Lid geworden op: 15 mei 2010, 11:25

Bericht door marianneke »

Ik merk dat ik alleen last heb van verdwijnende nieuwe berichten als ik bij het inloggen de optie heb aangevinkt dat ik ingelogd wil blijven. Wanneer ik dan een paar uur later of de volgende dag weer naar het forum ga dan kan ik welgeteld 1 nieuw bericht lezen en daarna zijn alle andere nieuwe berichten verdwenen. Als ik elke keer opnieuw inlog heb ik dit probleem tot nog toe niet gehad.
Gebruikersavatar
lulu
Gevorderd lid
Berichten: 3297
Lid geworden op: 04 mar 2012, 23:03

Bericht door lulu »

Hoi, ik gebruik nu de link met 100 nieuwe berichten. Had dit wel gelezen maar op dat moment begrepen dat dit eenmalig was, vandaar
STOP de mishandeling van ME patiënten!
Gebruikersavatar
nanda
Actief lid
Berichten: 364
Lid geworden op: 04 mar 2011, 21:38
Locatie: lelystad

Bericht door nanda »

oh ik dacht al dat ik iets verkeerd deed...zal de link ook bewaren! dankje!
Het leven is wat je gebeurd terwijl je andere plannen maakt...
Gebruikersavatar
infoman
Beginner
Berichten: 23
Lid geworden op: 26 dec 2012, 22:50

Bericht door infoman »

Als ik op 'laatste nieuwe berichten' druk, geen probleem, dan krijg ik die berichten. Maar als ik dan 1 keer uitgelogd ben geweest, en dat is ook een probleem dat je uitgelogd blijft, dan krijg ik geen laatste berichten meer te zien.
De oplossing zou zijn dat het altijd mogelijk is om bijvoorbeeld de laatste nieuwe berichten te kunnen zien, bijvoorbeeld van de laatste 1 of 2 dagen.
Ik heb al wel de link ontdekt van de laatste 100 berichten: http://www.me-gids.net/module-Info-view-pid-132.html
Gebruikersavatar
josje15
Gevorderd lid
Berichten: 2775
Lid geworden op: 06 nov 2012, 14:10

Bericht door josje15 »

ik keek altijd via laatste 100 berichten, dacht dat die andere links op pb's duiden...niet dus, maar die doet het dus nu niet?!
'mijn leven neemt haar eigen vlucht'
Gebruikersavatar
felixloena
Oud-medewerker
Berichten: 4445
Lid geworden op: 04 mei 2009, 19:47
Locatie: Limburg
Contacteer:

Bericht door felixloena »

"laatste nieuwe berichten" laat de berichten zien sinds je laatste bezoek. Als je dus uitgelogd wordt en dan weer inlogd, is het dus logisch dat je geen berichten hier meer ziet staan, want dan is er sinds je vorige bezoek van een paar seconden/minuten eerder niks nieuws gekomen.

het euvel van het uitgelogd worden is bekend, daar zoekt onze technicus naar. Helaas heeft hij nog geen oplossing hiervoor gevonden, waarvoor onze excuses.

Tot die tijd kun je inderdaad de laatste 100 berichten zien via http://www.me-gids.net/module-Info-view-pid-132.html

groet namens het ME-gids.net team
Leven is het meervoud van lef - Loesje
Gebruikersavatar
infoman
Beginner
Berichten: 23
Lid geworden op: 26 dec 2012, 22:50

Bericht door infoman »

Een hoop forums hebben de mogelijkheid om te kiezen voor 'aktieve berichten' of 'berichten van de laatste 1 of 2 dagen'. Het wordt dan echt heel makkelijk om de laatste berichten te lezen. Het geeft dan ook niet of je uitgelogd zou worden want dan hoef je niet eens ingelogd te zijn om deze berichten te kunnen lezen.
Plaats reactie