Banner loopt over tekst heen

Voor al je vragen over dit forum. Lees ook hier de <a href="/Forum-viewtopic-t-52.html">forumhandleiding</a>

Moderator: Moderators

Gebruikersavatar
ridder
Actief lid
Berichten: 247
Lid geworden op: 09 mar 2011, 23:20

Bericht door ridder »

Nog een topic waar de banner over de tekst heen loopt: http://www.me-gids.net/index.php?name=P ... ht=choline
Zowel pagina 1 als pagina 5 van dat topic.
Gebruikersavatar
Teb
Tech Support
Tech Support
Berichten: 1174
Lid geworden op: 12 okt 2005, 22:44

Bericht door Teb »

Het is opgelost (en was ook alleen te zien bij gebruik van Internet Explorer).

Wellicht is het een optie om Google ChromeFrame te installeren, dan heeft u geen last meer van deze vervelende bug in Internet Explorer op deze website.
Google Chrome Frame is een gratis invoegtoepassing voor Internet Explorer. Sommige geavanceerde internettoepassingen gebruiken Google Chrome Frame om u extra functies en betere prestaties te leveren.
Gebruikersavatar
ridder
Actief lid
Berichten: 247
Lid geworden op: 09 mar 2011, 23:20

Bericht door ridder »

Teb schreef:Het is opgelost (en was ook alleen te zien bij gebruik van Internet Explorer).

Wellicht is het een optie om Google ChromeFrame te installeren, dan heeft u geen last meer van deze vervelende bug in Internet Explorer op deze website.
Google Chrome Frame is een gratis invoegtoepassing voor Internet Explorer. Sommige geavanceerde internettoepassingen gebruiken Google Chrome Frame om u extra functies en betere prestaties te leveren.
Bedankt Teb! Ik zal eens kijken naar Chrome Frame!
Gebruikersavatar
sterre
Gevorderd lid
Berichten: 1859
Lid geworden op: 11 dec 2006, 19:52

Banners door de teksten

Bericht door sterre »

Kan iemand ervoor zorgen dat die banners niet meer door sommige teksten heen lopen? Best rot om zo te lezen moet ik zeggen. :(

Groetjes,
Sterre
asje
Donateur
Donateur
Berichten: 8649
Lid geworden op: 17 apr 2011, 00:19

Banners door de teksten

Bericht door asje »

Je moet even melden hier waar het is, dan doen de moderators er iets aan.

Groetjes,
asje
Life smells...
Gebruikersavatar
sterre
Gevorderd lid
Berichten: 1859
Lid geworden op: 11 dec 2006, 19:52

Bericht door sterre »

Oke weet alleen niet meer welke topics het waren. Als ik ze weer tegen kom zal ik het zeggen. :wink:

Groetjes,
Sterre
Gebruikersavatar
Teb
Tech Support
Tech Support
Berichten: 1174
Lid geworden op: 12 okt 2005, 22:44

Banners door de teksten

Bericht door Teb »

sterre schreef:Kan iemand ervoor zorgen dat die banners niet meer door sommige teksten heen lopen? Best rot om zo te lezen moet ik zeggen. :(

Groetjes,
Sterre
Daar kun je zelf voor zorgen: Zie http://www.me-gids.net/Forum-viewtopic- ... tml#128343
Gebruikersavatar
vilric
Actief lid
Berichten: 408
Lid geworden op: 02 mar 2010, 11:40

Zijbalk

Bericht door vilric »

samengevoegd. mod.

Bij mij komt de zijbalk met mededelingen rechts over de geschreven teksten op het forum waardoor niet alles leesbaar is.
Is dit zo, of doe ik iets verkeerds?
Gebruikersavatar
yarwen
VIP-donateur
VIP-donateur
Berichten: 559
Lid geworden op: 01 nov 2009, 20:01

Zijbalk

Bericht door yarwen »

Welke browser gebruik je?
Gebruikersavatar
vilric
Actief lid
Berichten: 408
Lid geworden op: 02 mar 2010, 11:40

Zijbalk

Bericht door vilric »

Internet explorer
asje
Donateur
Donateur
Berichten: 8649
Lid geworden op: 17 apr 2011, 00:19

Zijbalk

Bericht door asje »

Ja, ik ook en dat gebeurt vaker, hebben meer mensen last van.
Life smells...
Gebruikersavatar
Teb
Tech Support
Tech Support
Berichten: 1174
Lid geworden op: 12 okt 2005, 22:44

Zijbalk

Bericht door Teb »

Dit komt voor op forum-pagina's waar teksten niet netjes worden afgebroken door Internet Exporer, of te grote plaatjes zijn gebruikt.

Als je precies laat weten op welke pagina dit gebeurt, kunnen de moderators op zoek gaan naar 'de boosdoener' om dit bericht te bewerken.

Verder kunnen we er even niets aan doen om dit te voorkomen, behalve doorverwijzen naar een plugin voor Internet Explorer (Google ChromeFrame) die dit voor je oplost. Zie hierboven: http://www.me-gids.net/Forum-viewtopic- ... tml#128343
asje
Donateur
Donateur
Berichten: 8649
Lid geworden op: 17 apr 2011, 00:19

Zijbalk

Bericht door asje »

Er loopt weer een banner over de tekst bij 'Enquetes...', topic: 'Hoe bereiken we alle ME-patiënten'
Life smells...
asje
Donateur
Donateur
Berichten: 8649
Lid geworden op: 17 apr 2011, 00:19

Zijbalk

Bericht door asje »

Er loopt nu een banner over de tekst bij 'Ervaringsverhalen' - vragen aan Ruud V - pag 64. Ik hoop dat jullie 't nog een keer willen oplossen? Alvast bedankt.
Life smells...
Gebruikersavatar
Teb
Tech Support
Tech Support
Berichten: 1174
Lid geworden op: 12 okt 2005, 22:44

Zijbalk

Bericht door Teb »

asje schreef:Er loopt weer een banner over de tekst bij 'Enquetes...', topic: 'Hoe bereiken we alle ME-patiënten'
http://www.me-gids.net/Forum-viewtopic- ... tml#134854 Fixed
asje schreef:Er loopt nu een banner over de tekst bij 'Ervaringsverhalen' - vragen aan Ruud V - pag 64. Ik hoop dat jullie 't nog een keer willen oplossen? Alvast bedankt.
http://www.me-gids.net/Forum-viewtopic- ... tml#139716 Fixed

Dank voor de meldingen.

Als je er de volgende keer een link bij kunt zetten zou dat handig zijn! Een link naar een bericht vind je altijd boven het berichtje, aan de rechterkant:
AfbeeldingGeplaatst: 04 Jan 2012 - 18:43
Als je op dat kleine icoontje klikt links naast de datum, dan zie je de link naar het bericht. Die hebben we nodig!
Plaats reactie