Banner loopt over tekst heen

Voor al je vragen over dit forum. Lees ook hier de <a href="/Forum-viewtopic-t-52.html">forumhandleiding</a>

Moderator: Moderators

Gebruikersavatar
mirretje
Beginner
Berichten: 16
Lid geworden op: 16 aug 2014, 13:46

Banner overlapt tekst

Bericht door mirretje »

samengevoegd. Hopelijk heb je wat aan de voorgestelde oplossingen hierboven. Mod.

Hoi!

Ik heb een probleempje...
Als ik de 'homepage' van het forum voor mij heb dan kan ik alles lezen.
Zodra ik een onderwerp open valt de rchterkant van de tekst weg door de banner aan de rechterkant van de pagina. Dit leest zeer vervelend moet ik zeggen.
Kan ik hier wat aan doen?

Liefs!
Gebruikersavatar
mirretje
Beginner
Berichten: 16
Lid geworden op: 16 aug 2014, 13:46

Bericht door mirretje »

Ik heb Chrome als browser, Google Chrome Frame nog nooit van gehoord.
Niet happig om het te installeren, het zij zo! Ik kan het wel lezen, alleen sommige woordjes moet je er zelf beetje bij verzinnen als ze rechts staan!

*vraag die hier stond verwijderd, al oplossing!*

Dank jullie wel! :-D
Gebruikersavatar
4sanne
Beginner
Berichten: 2
Lid geworden op: 19 jun 2018, 15:12

Bericht door 4sanne »

Ik heb hier ook last van :shock:

Ik heb Chrome als mijn browser en bij welk deel van het forum ik ook bekijk, loopt de banner rechts (die waar de tweets en reclame enzo in staan) minstens een centimeter over de geposte comments, header tekst enz heen... Ongeacht hoe groot ik mijn venster zet. Het maakt het forum moeilijk leesbaar helaas (voor mij althans).

Is er wat aan te doen? Misschien heb ik een oplossing gemist in de voorgaande berichten?


[-o<
Gebruikersavatar
Teb
Tech Support
Tech Support
Berichten: 1174
Lid geworden op: 12 okt 2005, 22:44

Bericht door Teb »

Met Chrome onder Windows kan ik het niet reproduceren. Als het venster te klein is, zie ik een horizontale scrollbar, maar geen verborgen teksten.

Dit kan wel eens voorkomen bij berichten met grote plaatjes, of lange links. Maar, bij iedere pagina op het forum? Dat heb ik nog niet gezien.

Kun je een link sturen waar dit gebeurt? Eventueel een screenshot uploaden via https://pasteboard.co oid?
Plaats reactie