Avatar aanpassen

Voor al je vragen over dit forum. Lees ook hier de <a href="/Forum-viewtopic-t-52.html">forumhandleiding</a>

Moderator: Moderators

robertram
Beginner
Berichten: 8
Lid geworden op: 10 dec 2012, 15:34
Locatie: Noord Holland

Bericht door robertram »

Wie kan mij helpen/wegwijs maken om de avatar vast te zetten. Ik krijg het niet voor elkaar.
Gebruikersavatar
Alie
VIP-donateur
VIP-donateur
Berichten: 3927
Lid geworden op: 30 mei 2006, 14:52

Bericht door Alie »

hallo robert
ik heb geen idee hoe dat moet kun je het niet aan zuiderzon vragen
succes
Gebruikersavatar
Teb
Tech Support
Tech Support
Berichten: 1174
Lid geworden op: 12 okt 2005, 22:44

Bericht door Teb »

Mogelijk heb ook jij de optie 'Gebruik Gravatar' bij je Profiel aan staan. Dit dient op 'Nee' te staan, dan gaat in ieder geval die blauwe G weg.

Ik heb je vraag samen gevoegd met een gerelateerd onderwerp. Wellicht vind je op pagina 1 van dit onderwerp meer info. Kom je er niet uit, zeg dan wat je hebt gedaan en waar je vast loopt, dan kunnen we je misschien wat beter helpen. Succes!

@Alie: lief dat je hebt geantwoord. Ik denk wel dat andere lezers jouw antwoord misschien als advies zien om een persoonlijk bericht te gaan sturen naar Zuiderzon!. Het zou toch zonde zijn als deze vraag (en een mogelijk antwoord) verdwijnen in een persoonlijk bericht, anderen kunnen dan niet profiteren van de informatie.
Ik ben dus blij dat deze vraag hier staat, zo kunnen anderen hem vinden met de zoekfunctie van het forum.
Gebruikersavatar
Alie
VIP-donateur
VIP-donateur
Berichten: 3927
Lid geworden op: 30 mei 2006, 14:52

Bericht door Alie »

hallo lieve tebje tijdje niet gehoord , daar heb je helemaal gelijk in
sorry niet aan gedacht ,robert doe je best fijne dag allebei
Plaats reactie