Niet meer op de hoogte gebracht van reacties?

Voor al je vragen over dit forum. Lees ook hier de <a href="/Forum-viewtopic-t-52.html">forumhandleiding</a>

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Hermine
Oud-medewerker
Berichten: 1383
Lid geworden op: 13 feb 2009, 18:36
Locatie: Brasschaat

Niet meer op de hoogte gebracht van reacties?

Bericht door Hermine »

truus73 schreef:Weet je wat ik zo vreemd vind?
Ik krijg geen berichten meer over topics waarop ik iets geschreven heb.
Dan hoor je toch bericht vam te krijgen dat er na jou iemand heeft gereageerd.
Snap er niks van.
Hermine schreef:Ik zal dat van die berichten laten nakijken, Truus.
truus73 schreef:Hermine vast bedankt.
Ik heb eens bij mijn profiel gekeken maar zag dat mij emailadres weg is.
Is dat misschien de reden?
Hoi Truus, het is nagekeken

In profiel moet je dus instellen om standaard op de hoogte gebracht te worden van reacties.
Je profiel is gechecked en de eerste optie is wel degelijk zo ingesteld bij je...

wat je eventueel nog kunt doen is abonneren op een onderwerp door bovenaan het betreffende onderwerp op het klokje te drukken.

Je email is niet weg...mss is ze veranderd wat dit probleem wel kan veroorzaken?
Ik stuur je ook nog een pb

Groetjes, Hermine
Wat wenkt is de creatieve geest van het onbekende.
Gebruikersavatar
Hermine
Oud-medewerker
Berichten: 1383
Lid geworden op: 13 feb 2009, 18:36
Locatie: Brasschaat

Bericht door Hermine »

Het kan ook zijn dat je mailbox vol zit, of dat berichten van ME-Gids.Net geblokkeerd worden door spam-regels op live.nl

Indien dit allemaal niet helpt kun je best je probleem voorleggen op de helpdesk.
Succes.
Wat wenkt is de creatieve geest van het onbekende.
Gebruikersavatar
truus73
Gevorderd lid
Berichten: 1395
Lid geworden op: 15 aug 2007, 23:05

Bericht door truus73 »

Hermine, mijn mailbox is echt niet vol.
Heb voor alle zekerheid nog even gekeken.

De help-desk, ben daar al aan het kijken, maar zie dat ik niet de enige ben met problemen.
Heeft Teb laatst niet iets gedaan? Wat weet ik dus ff niet meer.
Ik heb het idee dat het sinds die tijd speelt.

Ach het gaat zo ook wel hoor, maar soms mis ik een dag en dan wordt het lastig.
Gebruikersavatar
Teb
Tech Support
Tech Support
Berichten: 1174
Lid geworden op: 12 okt 2005, 22:44

Bericht door Teb »

truus73 schreef:Ik krijg nog steeds geen mail als er op berichten is gereageerd.
Ik heb bijv. weer enkele dingen in mijn weblog gezet en daar waren reacties op.
Maar ik kreeg daar geen bericht van.

Dat was volgens mij al voor de verandering van de site.
Ik snap er niets van.
Truus,

Zoals ik al zei: de mail wordt wel verstuurd vanaf hier, de rest van de gebruikers krijgt ook gewoon een mailtje. Ik heb je profiel gegevens gecontroleerd, en dt ziet er verder goed uit. Het probleem zit niet aan onze kant. Dat kan misschien de spam-software van live.nl zijn, of wellicht spam-software op je eigen pc, als dat er is.

Mocht je ergens een tweede mail-adres beschikbaar hebben, zou je dat in je profiel kunnen wijzigen:Op deze manier heb je het mail-adres gewijzigd en ontvang je systeem berichten op je nieuwe mail-adres. Wellicht dat die niet gefilterd worden.
Gebruikersavatar
truus73
Gevorderd lid
Berichten: 1395
Lid geworden op: 15 aug 2007, 23:05

Bericht door truus73 »

Teb bedankt voor de voorlichting.
Jammer genoeg heb ik maar één email-adres.
Dus dat gaat niet op.
Nou ja, dan maar gewoon even de rij langs gaan iedere keer.
Gebruikersavatar
semma
Gevorderd lid
Berichten: 1448
Lid geworden op: 23 nov 2011, 03:15

Bericht door semma »

Sinds enige tijd krijg ik wèl bericht van nieuwe reacties, maar helaas gaat die link altijd naar een foutmelding. De link is onleesbaar, d.w.z. je kan niet zien over welk topic het gaat. Omdat de link in de e-mail over het regeleinde heen ging, heb ik hem nog gekopieerd en op 1 regel in de adresbalk ingeplakt. Hielp niets.

Dit is de laatste, van 29 november:
Je hebt deze email ontvangen omdat je geabonneerd bent op het onderwerp:
"alie"
op ME-Gids.net. Er is een reactie gekomen op dit onderwerp na je laatste bezoek. Je kan de volgende link gebruiken om deze reactie(s) te bekijken. Je ontvangt geen emails meer over dit onderwerp tot je de reactie(s) bekijkt.

https://www.me-gids.net/index.php?name= ... 392#239392


Ah, ik zie nu wat ik op de rommelige e-mailpagina nooit zie: onderwerp is Alie, die natuurlijk niet onderwerp maar reagerende is. Maar een fout onderwerp zou de link toch toch niet mogen corrumperen?
Gebruikersavatar
Teb
Tech Support
Tech Support
Berichten: 1174
Lid geworden op: 12 okt 2005, 22:44

Bericht door Teb »

Ah, ik zie nu wat ik op de rommelige e-mailpagina nooit zie: onderwerp is Alie, die natuurlijk niet onderwerp maar reagerende is. Maar een fout onderwerp zou de link toch toch niet mogen corrumperen?
Het onderwerp is volgens mij wel "alie": https://www.me-gids.net/Forum-viewtopic-t-2055.html

Daar lijken echter geen nieuwe berichten te staan sinds 2017. Mogelijk is een eventueel nieuw bericht verwijderd door een moderator wegens ongepaste inhoud.
Je kunt jezelf afmelden voor een topic door bovenaan of onderaan bij het topic op het icoontje Afbeelding te klikken. Of direct onderstaande link (je bent dan direct bij dat ene topic uitgeschreven!): https://www.me-gids.net/Forum-viewtopic ... topic.html
Gebruikersavatar
ariadne
Gevorderd lid
Berichten: 976
Lid geworden op: 22 okt 2009, 10:55

Bericht door ariadne »

Ik kreeg een poos terug ook zo'n foutmelding. Ik dacht toen: foutje, kan gebeuren. Ik heb de e-mail verwijderd. Ik vermoed dat het over het B12-topic ging.
Gebruikersavatar
semma
Gevorderd lid
Berichten: 1448
Lid geworden op: 23 nov 2011, 03:15

Bericht door semma »

Teb schreef:
Ah, ik zie nu wat ik op de rommelige e-mailpagina nooit zie: onderwerp is Alie, die natuurlijk niet onderwerp maar reagerende is. Maar een fout onderwerp zou de link toch toch niet mogen corrumperen?
Het onderwerp is volgens mij wel "alie": https://www.me-gids.net/Forum-viewtopic-t-2055.html

Daar lijken echter geen nieuwe berichten te staan sinds 2017. Mogelijk is een eventueel nieuw bericht verwijderd door een moderator wegens ongepaste inhoud.
Je kunt jezelf afmelden voor een topic door bovenaan of onderaan bij het topic op het icoontje Afbeelding te klikken. Of direct onderstaande link (je bent dan direct bij dat ene topic uitgeschreven!): https://www.me-gids.net/Forum-viewtopic ... topic.html
Waarom afmelden?
Het vreemde is overigens, dat ik nu wel de links goed krijg, terwijl ik eerst alleen maar foutmeldingen kreeg.
Gebruikersavatar
Teb
Tech Support
Tech Support
Berichten: 1174
Lid geworden op: 12 okt 2005, 22:44

Bericht door Teb »

Afmelden hoeft inderdaad niet. Ik interpreteerde het alsof je de e-mails niet wilde ontvangen. Dat was onjuist.

Apart dat de links nu wel goed zijn. Er is door ons niets aangepast.
Gebruikersavatar
Alie
VIP-donateur
VIP-donateur
Berichten: 3927
Lid geworden op: 30 mei 2006, 14:52

Bericht door Alie »

dit gaat toch niet over mij hoop ik ik zie zo dikwijls mijn naam verschijnen
Plaats reactie