Laatste forumberichten
Moderator: Moderators
Laatste forumberichten
In de oude versie van het forum hadden jullie een pagina met de naam 'laatste forumberichten'. De link was: http://www.me-gids.net/module-Info-view-pid-132.html
Het uiterlijk van die pagina was een zeer lange lijst met alle laatste forumberichten tot wel maanden terug, een hoop mensen leken hier gebruik van te maken. Maar nu kan ik deze funktie niet meer krijgen.
Vraag
Kunnen jullie deze funktie weer toevoegen met ongeveer hetzelfde uiterlijk?
Het uiterlijk van die pagina was een zeer lange lijst met alle laatste forumberichten tot wel maanden terug, een hoop mensen leken hier gebruik van te maken. Maar nu kan ik deze funktie niet meer krijgen.
Vraag
- Zuiderzon
- Site Admin
- Contacteer:
Re: Laatste forumberichten
Beste,infoman schreef: ↑11 apr 2021, 18:12 In de oude versie van het forum hadden jullie een pagina met de naam 'laatste forumberichten'. De link was: http://www.me-gids.net/module-Info-view-pid-132.html
Vraag
Deze lange lijst was nuttig toen er dagelijks erg veel berichten gepost werden. Nu het rustiger is op het forum is dat niet meer nodig. Wel is het de bedoeling dat op de homepage nog de laatste forumberichten zullen weergegeven worden. Maar daar wordt nog aan gewerkt.
Vriendelijke groeten,
Beheer ME-gids
Hoop doet leven!
Laatste forumberichten zijn weer beschikbaar op de homepage.
- Zuiderzon
- Site Admin
- Contacteer:
https://www.me-gids.net/ op de homepagina, in de middenberm, onderaan. daar zie je de laatste 10 forumberichten.
Je moet wel ingelogd zijn.
Je moet wel ingelogd zijn.
Hoop doet leven!
Dat zag er eerder toch veel beter uit en makkelijker zonder in te loggen.
Ik hoop dat het er later weer uitziet als in de periode na ongeveer 2015.
Ik hoop dat het er later weer uitziet als in de periode na ongeveer 2015.
Helemaal eens met Infoman. In moeten loggen om de laatste forumberichten te kunnen zien is erg lastig. Daarom kom ik hier weinig meer.
Jammer, want het was een mooie plek om snel even bij te lezen.
Jammer, want het was een mooie plek om snel even bij te lezen.
Jee, wat is dat vervelend gewordern!
Wanneer komt het weer terug via een link?
Jullie wéten toch dat we moeite hebben met e.e.a. en dus ook met overbodige computerroutes en -vensters?
Wanneer komt het weer terug via een link?
Jullie wéten toch dat we moeite hebben met e.e.a. en dus ook met overbodige computerroutes en -vensters?
Als ik hier iets aanklik, staat er dat ik dat bericht niet mag lezen. Reden wordt niet vermeld en ik ben gewoon ingelogd. Kan wel de website-artikelen lezen en zien ingelogd te zijn.
Ja, dat heb ik ook gemerkt. De moderator/beheerder weet niet waar het door komt en zou het aan de techneuten vragen. Nog niks gehoord.
Gebeurt dit bij alle berichten, of bij sommigen?
Kun je 1 of 2 voorbeelden geven welke wel werken, en welke niet? Weet niet of ik het dan kan vinden, maar het geeft wat meer context. Alvast dank voor de hulp.
Kun je 1 of 2 voorbeelden geven welke wel werken, en welke niet? Weet niet of ik het dan kan vinden, maar het geeft wat meer context. Alvast dank voor de hulp.
- luipaardje
- Actief lid
Ik heb het ook. Dacht eigenlijk dat het te maken had met de berichten waar eenmalige aanmelders zich mee bemoeien. Maar weet niet of dat klopt.
Ik zag het gewoon in diverse onderwerpen waarin ikzelf ook geschreven heb. Het leek me te gaan om berichten van zuiderzon, maar dat kan natuurlijk een foute indruk zijn. Maar zij kan wsl overal bij, dus waar de gewone gebruiker geen toegang heeft.