reclame

Voor al je vragen over dit forum. Lees ook hier de <a href="/Forum-viewtopic-t-52.html">forumhandleiding</a>

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Gebruikersavatar
agnes
Actief lid
Berichten: 387
Lid geworden op: 01 jun 2009, 21:55

reclame

Bericht door agnes »

Onlangs zag ik op dit forum een reclame van een diëtiste voor afvallen. Bij het verder klikken kwam ik op een advertentie over een detox middel. Wat verder googelen bleek dat het geld uit de zak klopperij was (vermoedde ik al toen ik verder geklikt was ). Ik begrijp dat er advertenties nodig zijn om dit forum in de lucht te kunnen houden. Het zou wel fijn zijn als de advertenties ook echt van betrouwbare firma's komen zoals iherb , bol.com etc.
Kunnen jullie daar iets aan doen?

Als dit bericht in de verkeerde rubriek staat, excuses. Verplaats het gerust.
Gebruikersavatar
bloemetje
Columnist
Berichten: 5394
Lid geworden op: 02 nov 2009, 12:22
Contacteer:

reclame

Bericht door bloemetje »

Ik heb er geen verstand van (dus excuses als ik voor mijn beurt praat), maar ik vermoed dat het moeilijk is om dat te sturen. Bovendien vind ik het persoonlijk zonde van ons Zuiderzonnetje haar energie - en natuurlijk van andere moderators.

Daarnaast levert het wel inkomsten op om deze website in de lucht te houden, dus vooral klikken zou ik zeggen! Hoe meer hoe beter!

Groeten van Bloem die nu eventjes gaat klikken om nog wat centjes binnen te brengen. En dan op zijn Hollands: kijken, kijken, niet kopen :mrgreen:
Gebruikersavatar
bloemetje
Columnist
Berichten: 5394
Lid geworden op: 02 nov 2009, 12:22
Contacteer:

reclame

Bericht door bloemetje »

Een andere manier om hier geen last te hebben van (ongewenste) reclame kan door een adblocker te installeren. Ik wilde ergens op klikken, zodat het wat zou opleveren voor ME-gids.net, maar ik zie dus helemaal geen reclame. Manlief zal dit wel zo geregeld hebben en ik vind het prima. Ook rustig voor de oogjes!
Gebruikersavatar
Zuiderzon
Site Admin
Site Admin