Kunnen bepaalde ikonen niet aan de rechtse kant?

Voor al je vragen over dit forum. Lees ook hier de <a href="/Forum-viewtopic-t-52.html">forumhandleiding</a>

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Gebruikersavatar
infoman
Beginner
Berichten: 23
Lid geworden op: 26 dec 2012, 22:50

Kunnen bepaalde ikonen niet aan de rechtse kant?

Bericht door infoman »

Aan de linkse kant staan altijd ikonen zoals 'facebook' zodat je aan iemand op facebook kan vertellen dat er een bepaald bericht is. Er staan aan die linkse kant meerdere van die ikonen.
Door die ikonen zijn beginstukken van tekstregels niet goed te lezen omdat die beginstukken van tekstregels verborgen worden door die ikonen.

Het is zo dat er aan de rechtse kant van het scherm nooit geen tekst is dus als die ikonen zich aan de rechtse kant zich zouden bevinden zou de tekst nooit verborgen hoeven te zijn. De ikonen blijven dan gewoon zichtbaar aan de andere kant.

Zouden jullie dat kunnen doen?
Gebruikersavatar
Zuiderzon
Site Admin
Site Admin
Berichten: 2994
Lid geworden op: 13 okt 2005, 10:48
Locatie: Onder de zon
Contacteer:

Bericht door Zuiderzon »

Beste infoman,

We hebben even nagekeken of er een mogelijkheid bestaat om deze share-iconen aan de rechterkant te plaatsen, maar (voorlopig?) worden wij die optie niet gebeden en is dit helaas niet mogelijk.

Wanneer de iconen over de tekst komen, dan moet uw resolutie haast heel laag ingesteld zijn. Mogelijke optie is om de resolutie te verhogen.

Indien dit geen oplossing is, hebt u nog steeds de mogelijkheid om die balk te verbergen: als u met uw muis net onder de balk heen gaat, ziet u een pijltje naar links verschijnen met de tooltip 'hide' erbij, erop klikken, en weg is de balk :)

Succes!
Hoop doet leven!
Gebruikersavatar
infoman
Beginner
Berichten: 23
Lid geworden op: 26 dec 2012, 22:50

Bericht door infoman »

Dat pijltje had ik nog nooit gezien, het werkt wel om met die pijl de ikonen weg te werken maar als ik een discussie in ga dan zijn de ikonen er weer en als ik terug ga ook.
Mijn schermresolutie is 1024x768. Ik kan wel mijn lettergroottes vergroten dan is de balk meteen helemaal weg maar dan zijn de letters te groot. Als ik de letters verklein dan zitten die ikonen niet meer in de weg ze storen wel maar ze overlappen de tekst niet meer. Maar dan zijn de letters weer iets te klein. Jammer dat er nu geen mogelijkheid is om deze ikonen aan de andere kant te hebben.
Gebruikersavatar
infoman
Beginner
Berichten: 23
Lid geworden op: 26 dec 2012, 22:50

Bericht door infoman »

Even later.....
Ik heb de oplossing gevonden. De adblocker die ik al had heet adblock plus en die heeft de mogelijkheid om de social media buttons eruit te halen zie
de website:
https://adblockplus.org/features
Plaats reactie