het even helemaal niet meer zien zitten

Stel hier je vragen over gezondheid in het algemeen (niet specifiek over ME)
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Shavonne
Gevorderd lid
Berichten: 1758
Lid geworden op: 12 sep 2007, 21:47

het even helemaal niet meer zien zitten

Bericht door Shavonne »

Ik zit er echt even helemaal door heen. Ben zo boos op mijn stomme lichaam! Ik word helemaal gek van de pijn, ben helemaal op, maar moet helaas, zoals altijd.
Daar maak ik me nog het meeste boos om, dat ik altijd maar moet terwijl ik niet kan! Het is misschien ook wel goed om niet teveel toe te geven, maar dagen zoals deze, daar word ik gewoon gek van. Kon ik maar eens iemand bellen om het hier even allemaal over te nemen, maar die is er helaas niet. Ik voel gewoon onmacht, ik heb er verdriet van dat ik geen moeder heb die er is wanneer ik haar echt nodig heb. Wel moet ik nu gewoon moeder zijn.........echtgenote en huisvrouw.
Ik ga hier psychisch gewoon kapot aan, aan dat gewoon moeten terwijl het helemaal niet gaat. En ik kan dat niet gewoon maar blijven liggen, want er is niemand die het even overneemt!! Van mijn man kan ik dat ook niet verwachten, hij heeft klanten en afspraken, het bedrijf kan niet stop liggen door mijn gezondheid. Dat kon ook niet als hij bij een baas werkte.
Momenten als deze, heb ik vaak helemaal geen zin meer om te leven. Ik zou het liefste ver weg gaan en niet meer terug komen. Het liefste gewoon helemaal weg zijn...........
Maar dan denk ik weer aan mijn dochtertje en man, zij hebben mij nodig, hun kan ik echt niet zo'n verdriet aan doen.......
Maar ik dan....
Dan denk ik weer aan de hulp in dit stomme land. Als je iemand echt nodig hebt, dan is er niemand.
Mijn man heeft al eens in een noodsituatie met psychologische hulp voor mij gebeld, gewoon belachelijk hoe ze je behandelen! En dan zeggen ze maar in de media, dat bepaalde gebeurtenissen voorkomen kunnen worden. Laat me niet lachen! Er is niemand voor je wanneer je echt iemand nodig hebt!
Ik moet weer aan de pil i.v.m. endometriose, maar ik ben zo bang dat mijn stemming hier weer op en neer van gaat. Het zal toch niet van één pilletje gisteravond zijn?
Nienke
Actief lid
Berichten: 329
Lid geworden op: 05 feb 2007, 11:28
Locatie: Vlijmen

het even helemaal niet meer zien zitten

Bericht door Nienke »

Hoi Shavonne,

Wat rot dat je je nu zo slecht voelt! Herken het wel op slechte dagen dat ik me dan afvraag waar doe ik het voor, en waar/hoe mijn toekomst zal zijn..

Weet verder niet veel meer te zeggen, maar hoop iig dat dit vervelende gevoel snel minder wordt..

Liefs, x Nienke
Zoek je eigen geluk, want dit kan niemand anders voor je doen!
Daniel
Actief lid
Berichten: 167
Lid geworden op: 06 okt 2007, 23:59

het even helemaal niet meer zien zitten

Bericht door Daniel »

He Shavonne,

Please, kop op! Ik ben onder indruk. Dood ga je toch een keer in het leven, dus alsjeblieft geen gekke dingen denken! Moeder zijn is een van de belangrijkste dingen in een mensenleven. Houd vol!
Gebruikersavatar
Alie
VIP-donateur
VIP-donateur
Berichten: 3927
Lid geworden op: 30 mei 2006, 14:52

Bericht door Alie »

lieve marian
probeer een beetje tot rust te komen ik kan die stemmingen heel goed begrijpen ook ik heb zulke momenten
zelf kan ik nu niet slapen van narigheid en pijn
maar ach dan denk ik morgen is weer een dag
laat de boel de boel en probeer een beetje kalmte te nemen
mischien komt het door dat pilletje wij zijn overgevoelig hiervoor
sterkte meis spui maar veel op het forum
als je het van je afschrijft lucht het een beetje op ik hoop dat je nu slaapt
sterkte en een dikke pakkert
Gebruikersavatar
dullegreet
Actief lid
Berichten: 387
Lid geworden op: 03 okt 2007, 12:39

Bericht door dullegreet »

ja meisje, dit is heel herkenbaar, ik zit voor het moment ook in zo'n fase.

al weken doodmoe en tot niets in staat : bang als het weekend eraan komt want dan zal ik weer moeten kunnen "presteren" . Niet tonen dat ik zo moe ben en het niet gaat want mijn vriend ziet het ook helemaal niet meer zitten, die cvs. Hij zegt dat hij er nog kan mee leven als hij weet dat het beter wordt ........maar doodmoe zijn is niet beter worden hé ........ dus moet ik elk weekend over mijn grenzen gaan en mij overeind houden om het voor hem ook wat leefbaar te houden, net zoals jij het elke dag moet ..... en het nadien bekopen en nog meer moe zijn......

uitzichtloos, zoals ik het nu zie ...... en ja, dan vraag je je wel af waarom je er mee doorgaat, voor wie je het in hemelsnaam volhoudt ..... als het dan toch niet betert .....

maar ik weet ook wel dat dit weer overgaat, ik heb dit al zo dikwijls meegemaakt, die diepe putten waar je bijna niet meer uitgeraakt. En elke keer is er toch blijkbaar ergens iets dat ons doet doorbijten en doorgaan, met de moed der wanhoop, met de hoop op toch een beetje beterschap, een leefbaarder leven.

dus zoek ik nu ook weer de reden van het slechter gaan en denk ik dat het van mijn bioresonantie komt die mij telkens weer zo uitput. Maar ik moet hier mee doorgaan, ik zie het als het enige alternatief om mijn lichaam wat gezuiverd te krijgen van alle virussen en bacterieën en mij beter te krijgen. dus doseer ik het nu meer, een maand wel, een maand niet, en hou ik me overeind met het idee dat dit maar voor een beperkte tijd is en het daarna wel zijn nut zal gehad hebben.

dus is het bij jou misschien inderdaad ook wel van die pil, ik verdroeg die ook totaal niet, ik was er depri en doodziek van. Je kan die cysten op je eierstokken toch ook laten wegbranden, dit is maar een kleine ingreep ? en dan hoef je helemaal niets te slikken dat je nog meer ontregelt, ik heb dit indertijd ook laten doen hoor.

en ondertussen kop op meid. "always look at the bright side of life", ook al is er heel weinig "bright" aan te beleven :? , blijkbaar zijn we allemaal veel taaier dan we denken.
Gebruikersavatar
Henny
Gevorderd lid
Berichten: 1084
Lid geworden op: 20 feb 2006, 12:36

Bericht door Henny »

Shavonne,
Wat naar dat je je zo voelt.
Ik lees net je bericht pas.
Ik hoop dat vandaag al een klein beetje beter gaat.
Je lijf is ziek en doet haar best. Wil jou ook niet pesten. Dat wist je vast al wel. Wees lief voor je lijf. Wees vooral lief voor jezelf.
Je bent ook heel belangrijk voor je kind. Niet als je het huishouden doet, maar als je beschikbaar bent om mee te knuffelen of tegenaan te hangen.
en je bent ook belangrijk voor je partner.

Schrap zolang je je zo voelt alle dingen die moeten en ook maar enigzins te vermijden zijn.

Dit adres vond ik op een andere site. Misschien iets voor jou om te kijken of het wat is om achter de hand te houden. http://www.soshulp.nl/
Je kunt er ook heen bellen en voor zover ik het heb begrepen zijn er geen kosten aan.
Een alternatief is de
SOS telefonische hulpdienst 0900-0767 , deze kost 5 cent per minuut

Voel je vrij om me een privé bericht te sturen als je niet gevonden hebt wat je nodig hebt en meer steun nodig hebt.

Veel liefs en sterkte, Henny
Volgens mij heb je te veel gedaan als je niet binnen drie dagen herstelt. Anders heb je hooguit je grenzen verkend.
Gast

Bericht door Gast »

shavonne,


ik wens je heel veel sterkte, er zijn van die dagen dan zie je het helemaal niet meer zitten, wij begrijpen je, en ik kan me alleen maar aansluiten bij alle berichtjes hierboven.
ik ben zelf een aantal dagen ook van slag geweest, kon helemaal niet meer slapen, en kreeg zelfs angstaanvallen, zo vreselijk!, dit heb ik wel eens vaker gehad snachts, maar nu ook overdag en dan zo'n onrustig gevoel, kon niet eens meer rusten in mijn stoel maar moest bezig zijn, wat dus helemaal niet gaat als je cvs hebt!
krijg nu meer amitr. om beter te kunnen inslapen, en nu weer last van ontstekingspijn in mijn armen., dus slapen ging vanacht ook niet zo goed.
het is misschien ook wel een goed idee om in zo'n situatie eens te bellen met een sos hulpdienst
echt je komt weer uit dit dal, ook al zal het nu nog niet zo aanvoelen.....
we leven met je mee!
groetjes marion
Gast

Bericht door Gast »

Lieve Shavonne,

Je lichaam geeft nu aan dat je aan jezelf moet denken.
Blijf vertrouwen hebben in het leven, in het feit dat mensen er echt voor je willen zijn en in het feit dat jij onmisbaar bent in ieder geval voor je kind. Met, maar ook zonder een gezond lichaam.
Op dit moment heb je daar misschien niet zoveel aan, maar stichting MEE heeft ook wel buddy-projecten; misschien zou het een idee zijn, om daar eens contact mee te hebben.
Hou je taai en wees lief voor jezelf!

Miek
Plaats reactie