Glutathion

Hier bespreken we biomedische behandelingen en medicijnen voor ME (cvs).

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Gebruikersavatar
ananasje
Beginner
Berichten: 89
Lid geworden op: 08 sep 2011, 17:14

Glutathion

Bericht door ananasje »

Ik heb deze week voor het eerst een Glutathion-infuus gekregen bij prof. DML. De verpleging wist me te zeggen dat heel veel mensen erbij gebaat zijn, en meestal al na 1-2 uur een effect voelen. Ik heb echter niets gemerkt... Heeft iemand hier ervaring mee?
vital
Actief lid
Berichten: 399
Lid geworden op: 10 jan 2011, 13:20

Glutathion

Bericht door vital »

Ik neem nu op eigen initiatief lypospheric glutathione. (Het smaakt verschrikkelijk, dat is wel een groot nadeel). Ik hoop hiermee mijn intraveneuze antibiotica wat draaglijker te maken. Voorlopig gaat het goed met mij, kan ook zijn dat ik gewoon goed kan tegen intraveneuze antibiotica. Ik zal er hem toch eens over aanspreken de volgende keer dat ik bij hem heb, ben wel geïnteresseerd in zo'n infuus.
Gebruikersavatar
sander107
Actief lid
Berichten: 202
Lid geworden op: 29 okt 2013, 16:18

Glutathion

Bericht door sander107 »

Zijn er nog meer mensen die glutathion krijgen bij DML via het infuus?
Gebruikersavatar
pikey
Beginner
Berichten: 92
Lid geworden op: 07 feb 2010, 12:21

Bericht door pikey »

Hey,
Het is misschien een foute vraag maar wat kost zo'n infuus?
Ik neem nu de liposomale glutathion en vindt dit wel vrij duur!
Groeten,
plassterk
Donateur
Donateur
Berichten: 611
Lid geworden op: 20 okt 2005, 10:19

Bericht door plassterk »

http://naturedoc.com/glp/lypo-spheric-gsh.html

Jammer dat iherb deze niet verkoopt. De shippingcosts zijn meestal zo duur en bij iherb zo goedkoop
vital
Actief lid
Berichten: 399
Lid geworden op: 10 jan 2011, 13:20

Bericht door vital »

Ik twijfel een beetje als dit echt wel zo goed is als die lypo-spheric, zo veel is er daar ook niet over te vinden, dus laat ik acetyl versie maar voor wat ze is....
Gebruikersavatar
zeeman
Actief lid
Berichten: 179
Lid geworden op: 14 sep 2012, 15:10

Bericht door zeeman »

Er zijn wel gegevens over speciale tabletten in speciale verbindingen. Ik neem echter gewoon de normale gereduceerde glutathion. Dat is prijzig, maar er zijn zeker momenten dat het me helpt. Op van die dagen dat ik een positieve werking voel neem ik 3 keer 250. mg. per dag. Denk dat ik bij de volgende bestelling bij Iherb vandaan eens 2 potten meebestel. Daar zijn ze zeker wel betaalbaar van Now of iets. Ik betaal nu 50 cent per 250 mg. zie ik. Mij helpen ze vooral als ik een infectie of iets op heb gepakt. Anders volstaat 1 per dag.
Plaats reactie