Behandeling Dr. Visser (Stichting Cardiozorg)

Hier bespreken we biomedische behandelingen en medicijnen voor ME (cvs).

Moderator: Moderators

Gebruikersavatar
agnes
Actief lid
Berichten: 387
Lid geworden op: 01 jun 2009, 21:55

Bericht door agnes »

Gisteren weer bij dr. Visser geweest, nu voor het eerst in Hoofddorp. Mooie locatie! Je verwacht geen arts in een kantoorpand, maar het ziet er prima uit.

Ik vroeg hem naar zijn plannen m.b.t. onderzoek:
* een nieuwe Kurkuma die nog beter op te nemen is dan die van Now Foods. Deze komt van een apotheker uit Nederland. Dit is een vloeistof/drankje waarvan je 5 ml per keer moet nemen en oplossen in water/sap. Ik heb een flesje meegekregen om te proberen.
* schildklieronderzoek van een aantal jaar geleden afmaken
* in overleg met een paar immunologen verder onderzoek doen naar de rol van het immuunsysteem bij ME .

Ik vroeg hem ook naar de optie dat ME een metabole ziekte zou zijn zoals in het laatste nummer van Steungroepnieuws stond. Hij had een aantal jaar geleden met een paar experts op het gebied van metabole ziekten hier onderzoek naar gedaan en zijn conclusies waren vergelijkbaar met die van het onderzoek dat in de nieuwsbrief van de Steungroep gepubliceerd is. Helaas had dr. Visser zijn resultaten niet kunnen publiceren omdat - achteraf- de de experts twijfelden of de gehanteerde manier van onderzoeken wel juist was. Daar zijn ze nooit uitgekomen, dus het onderzoek bleef ongepubliceerd liggen.
asje
Donateur
Donateur
Berichten: 8649
Lid geworden op: 17 apr 2011, 00:19

Bericht door asje »

Dank voor de info!
Life smells...
Gebruikersavatar
peter89
Actief lid
Berichten: 160
Lid geworden op: 30 nov 2014, 19:59

Bericht door peter89 »

Beste mensen,

Binnenkort ga ik naar dokter Visser, waarbij ik ook een fietstest krijg. Deze test is verspreidt over twee dagen en gezien de lange reis die ik moet maken zou ik graag in Hoofddorp willen overnachten tussendoor.

Weet iemand toevallig een redelijk betaalbare plek om te kunnen overnachten in de buurt van Visser in Hoofddorp?

Alvast heel erg bedankt :)
Gebruikersavatar
huppelepup
Gevorderd lid
Berichten: 796
Lid geworden op: 11 jan 2011, 19:26

Bericht door huppelepup »

Ha Peter,

Je kan googlen op B&B's en wat ook midschien een optie is, een trekkershut op een camping.
Gebruikersavatar
ariadne
Gevorderd lid
Berichten: 976
Lid geworden op: 22 okt 2009, 10:55

Bericht door ariadne »

Weet niet of je overgevoelig bent voor geluid maar boven Hoofddorp vliegen heel veel vliegtuigen. Dus een trekkershut is dan niet zo'n goed idee.

Succes, Ariadne.
Gebruikersavatar
peter89
Actief lid
Berichten: 160
Lid geworden op: 30 nov 2014, 19:59

Bericht door peter89 »

Dankjulliewel voor de tips.

Inmiddels kanteltafeltest gehad. Kregen jullie hiervan meteen de uitslag of pas later telefonisch?
asje
Donateur
Donateur
Berichten: 8649
Lid geworden op: 17 apr 2011, 00:19

Bericht door asje »

Ik kan het me niet herinneren ... Als jullie niets afgesproken hebben er over, gewoon even bellen.
Life smells...
Gebruikersavatar
agnes
Actief lid
Berichten: 387
Lid geworden op: 01 jun 2009, 21:55

Bericht door agnes »

peter89 schreef:Dankjulliewel voor de tips.

Inmiddels kanteltafeltest gehad. Kregen jullie hiervan meteen de uitslag of pas later telefonisch?
Er is een belafspraak gemaakt voor ongeveer een week later. Inderdaad: als je nog niks gehoord hebt, bel dan zelf even.
Gast

Bericht door Gast »

Ik vroeg mij af of Dr Visser ook werkt met:
- LDN
- Taurine
- Alfa liponzuur
- NAC
- L-glutamine

Iemand een idee? Anders mail ik hem.
Gebruikersavatar
huppelepup
Gevorderd lid
Berichten: 796
Lid geworden op: 11 jan 2011, 19:26

Bericht door huppelepup »

Voor zover ik weet van al deze middelen alleen ldn
Gebruikersavatar
agnes
Actief lid
Berichten: 387
Lid geworden op: 01 jun 2009, 21:55

Bericht door agnes »

Ik heb hem over geen van deze middelen gehoord.

Je kan denk ik het beste even mailen.
Gast

Bericht door Gast »

Bedankt!
Ik vroeg me namelijk af hoe anderen dat doen die zulke middelen uit willen proberen, onder begeleiding van welke arts zij dit doen.
feuer
Actief lid
Berichten: 428
Lid geworden op: 13 okt 2009, 17:41

Bericht door feuer »

Beste Marre88,

Ik ben 5 jaar door dr. Visser behandeld, maar heb hem ook idd nooit over deze middelen gehoord.
Ik ben sinds een paar weken begonnen met NAC, Banderol en Bromelaïne, via een alternatieve arts in Amersfoort, dr. Mossink.
Hij word helaas niet regulier vergoed, alleen in de aanvullende verzekering voor alternatieve geneeswijze.
Gebruikersavatar
floortje28
Gevorderd lid
Berichten: 527
Lid geworden op: 04 nov 2013, 20:45

Bericht door floortje28 »

feuer schreef:Ik ben 5 jaar door dr. Visser behandeld, maar heb hem ook idd nooit over deze middelen gehoord.
Ik ben sinds een paar weken begonnen met NAC, Banderol en Bromelaïne, via een alternatieve arts in Amersfoort, dr. Mossink.
Hij word helaas niet regulier vergoed, alleen in de aanvullende verzekering voor alternatieve geneeswijze.
@feuer, goede arts dr Mossink. ME patiente @aimee http://www.lymecenter.nl/patientervarin ... nervaring/ http://on-mogelijk.nl/over-mij/mijn-verhaal/
Gebruikersavatar
floortje28
Gevorderd lid
Berichten: 527
Lid geworden op: 04 nov 2013, 20:45

Bericht door floortje28 »

Marre88 schreef:Ik vroeg mij af of Dr Visser ook werkt met:
- LDN
- Taurine
- Alfa liponzuur
- NAC
- L-glutamine
Iemand een idee? Anders mail ik hem.
@Marre88, Visser werkt er niet mee. Maes werkt er mee https://www.youtube.com/watch?v=RLCQXvYrfTU https://www.me-gids.net/module-ME_CVS_d ... id-61.html
Plaats reactie