Behandeling Dr. Visser (Stichting Cardiozorg)

Hier bespreken we biomedische behandelingen en medicijnen voor ME (cvs).

Moderator: Moderators

Gebruikersavatar
ariadne
Gevorderd lid
Berichten: 976
Lid geworden op: 22 okt 2009, 10:55

Bericht door ariadne »

Dr. Visser heeft nu een apart e-mailadres voor het aanvragen van recepten. Voor het apestaartje recept en erachter stichtingcardiozorg.nl

Ik schrijf het expres niet aan elkaar, zodat hij niet overspeold wordt met spam.

Groetjes, Ariadne.
Gebruikersavatar
shar
Beginner
Berichten: 83
Lid geworden op: 08 feb 2014, 05:18

Bericht door shar »

@Ariadne...Dat is handig voor degenen die een recept nodig hebben.

Ik heb hem voor iets anders nodig. Ga hem nu via zijn andere email benaderen...
Gebruikersavatar
ariadne
Gevorderd lid
Berichten: 976
Lid geworden op: 22 okt 2009, 10:55

Bericht door ariadne »

@ Shar:
Ja, ik had het ook algemeen bedoeld, heb ik er niet duidelijk bij gezet.

Ik wens jou succes.

Ariadne.
Gebruikersavatar
shar
Beginner
Berichten: 83
Lid geworden op: 08 feb 2014, 05:18

Bericht door shar »

@Ariadne...dank je.
Ik had al zo'n vaag vermoeden dat het in algemeen bedoeld was :)
Ik heb ondertussen ook al een email verstuurd.
annac
Gevorderd lid
Berichten: 4645
Lid geworden op: 04 feb 2006, 00:05

Bericht door annac »

Hmmm

't Wordt geloof ik tijd om ook eens Visser-waarts te gaan, te beginnen met een orienterend telefoontje.

Eerst alles wat al gedaan is verzamelen en huidige situatie uiteenzetten.
Gebruikersavatar
she
Gevorderd lid
Berichten: 1177
Lid geworden op: 24 sep 2010, 16:53

Bericht door she »

hee Annac
het is hoe dan ook fijn om hem tegen te komen.
Weet veel en een verstandig mens :)
Gebruikersavatar
ariadne
Gevorderd lid
Berichten: 976
Lid geworden op: 22 okt 2009, 10:55

Bericht door ariadne »

En ook nog een goed gevoel voor humor :D

Ik heb een vraag aan diegenen die een kanteltafeltest hebben ondergaan: hoe lang hadden jullie daar last van?

De eerste keer was ik flink afgepeigerd daarna, maar ik weet niet meer hoe lang dat aanhield. Ik heb er pas weer een gehad en heb er de rest van de dag last van gehad. Behalve afgepeigerd, was ik nu ook slap, snel kortademig en had last van een druk hoofd gecombineerd met traag denken. En rusteloze benen (restless legs syndroom, in goed nederlands).
Ik vond het opvallend dat het effect zo lang aanhield. Hebben meer mensen dat?

Groetjes, Ariadne.
asje
Donateur
Donateur
Berichten: 8649
Lid geworden op: 17 apr 2011, 00:19

Bericht door asje »

1 dag is niet lang hoor.
Life smells...
annac
Gevorderd lid
Berichten: 4645
Lid geworden op: 04 feb 2006, 00:05

Bericht door annac »

she schreef:hee Annac
het is hoe dan ook fijn om hem tegen te komen.
Weet veel en een verstandig mens :)
We hebben zijn college voor patienten gezien en daar kun je veel uit opmaken.

Alleen lastig als mijn zoon een kanteltafeltest moet ondergaan, lees ik hier. Een reis terug zelf rijdend naar Groningen zit er dan ws niet in? Ik heb heel lang niet gereden, dus waag me er niet zo maar aan. Is een reis Haarlem of Oudekerk a/d Amstel kort genoeg?

Voor zijn werk is ie wel heen en weer geweest van Groningen naar Zeist of Schiphol. Zelfs een keer Breda. Maar dan was er geen behandeling/test oid mee gemoeid.
asje
Donateur
Donateur
Berichten: 8649
Lid geworden op: 17 apr 2011, 00:19

Bericht door asje »

@ariadne Sorry, ik vergis me met m'n duffe hoofd, dacht aan de inspanningstest. Van de kanteltafeltest herinner ik het me niet goed meer.

@annac Denk niet dat rijden gauw een probleem geeft, met een pauze na de test.
Life smells...
Gebruikersavatar
huppelepup
Gevorderd lid
Berichten: 796
Lid geworden op: 11 jan 2011, 19:26

Bericht door huppelepup »

Ik voelde me wel een pak slechter na de kanteltest en dat hield de hele dag aan.
Gebruikersavatar
lulu
Gevorderd lid
Berichten: 3297
Lid geworden op: 04 mar 2012, 23:03

Bericht door lulu »

Vriendin van mij die werd erg beroerd van de kanteltafeltest, tot haar eigen verbazing, want ze staat toch wel vaker op, zij moest daar nog weken van bijkomen...
STOP de mishandeling van ME patiënten!
Gebruikersavatar
ariadne
Gevorderd lid
Berichten: 976
Lid geworden op: 22 okt 2009, 10:55

Bericht door ariadne »

Bedankt voor de reacties. Ik begin me te realiseren dat ik veel meer last heb van die O.I. dan ik dacht. In ieder geval houden de klachten veel langer aan. Ik dacht dat als ik even gezeten of gelegen had het wel over zou zijn, maar dat is dus niet zo.

@Annac:
Over autorijden na de kanteltafeltest kan ik niet goed een advies geven omdat ik alleen nog kleine stukjes rijd en alleen op betere dagen. Hopelijk zijn er mensen die een test hebben gedaan en nog wel zelf rijden die je (zoon) kunnen adviseren.

Groetjes, Ariadne.
Gebruikersavatar
noelle
Beginner
Berichten: 25
Lid geworden op: 17 mei 2013, 13:43

Bericht door noelle »

Een dag? Ik heb na de kanteltafeltest bijna 2 weken plat gelegen, ik voelde me echt vreselijk! Had nooit verwacht dat het zo'n impact zou hebben.
Ik zou niet aanraden om zelf te rijden, puur omdat je gewoon niet vantevoren weet hoe je reageert.
Gebruikersavatar
bloemetje
Columnist
Berichten: 5394
Lid geworden op: 02 nov 2009, 12:22
Contacteer:

Bericht door bloemetje »

noelle schreef:Een dag? Ik heb na de kanteltafeltest bijna 2 weken plat gelegen, ik voelde me echt vreselijk! Had nooit verwacht dat het zo'n impact zou hebben.
Ik zou niet aanraden om zelf te rijden, puur omdat je gewoon niet vantevoren weet hoe je reageert.
Tja, het rare met dit ziek zijn is dat je eigenlijk nooit helemaal je vinger erop kan leggen waardoor een slechte dag of periode komt. Inderdaad, grote kans dat het met de tafeltest te maken heeft. Maar wellicht een ongelukkige samenloop met een virusje wat je mogelijk hebt opgelopen, maar net niet helemaal doorzet. Mogelijk iets verkeerds gegeten. Of gewoon domme pech.
Plaats reactie