Behandeling Dr. Visser (Stichting Cardiozorg)

Hier bespreken we biomedische behandelingen en medicijnen voor ME (cvs).

Moderator: Moderators

Gebruikersavatar
jhanne
Actief lid
Berichten: 341
Lid geworden op: 23 nov 2017, 15:52

Bericht door jhanne »

hier zakt mijn broek vanaf....

geen woorden voor, dank voor het posten Floortje,
Gebruikersavatar
agnes
Actief lid
Berichten: 387
Lid geworden op: 01 jun 2009, 21:55

Bericht door agnes »

Aan iedereen die dr. Visser een warm hart toedraagt: plaats een bericht op de website die in de vorige post genoemd wordt. Stichting Cardiozorg moet blijven bestaan!
Eressea
Moderator
Moderator
Berichten: 1597
Lid geworden op: 26 apr 2006, 18:09
Contacteer:

Bericht door Eressea »

Dankjewel voor het plaatsen! Ik laat het hier staan zodat zoveel mogelijk het lezen, , maar voor deze actie heb ik ook een nieuw topic aangemaakt zodat het meer opvalt, graag daar verder praten over deze specifieke actie!

https://www.me-gids.net/index.php?name= ... 330#236330
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends. ~ Martin Luther King
Gebruikersavatar
semma
Gevorderd lid
Berichten: 1448
Lid geworden op: 23 nov 2011, 03:15

Bericht door semma »

Ik wil elke petitie tekenen die in ons belang is, maar ik ga geen brieven of getuigenissen schrijven. Bovendien ben ik nooit bij ze geweest. Eigen ervaring zou geen "criterium" moeten zijn om de belangen te onderschrijven.
Gast

Bericht door Gast »

Waarom niet Semma?
Gebruikersavatar
floortje28
Gevorderd lid
Berichten: 527
Lid geworden op: 04 nov 2013, 20:45

Bericht door floortje28 »

Laag T3 syndroom. Patients were recruited in the Parkstad Clinic in Amsterdam, The Netherlands. Higher Prevalence of “Low T3 Syndrome” in Patients With Chronic Fatigue Syndrome: A Case–Control Study 20 maart 2018 https://www.frontiersin.org/articles/10 ... 00097/full
Zijn er mensen die bij Visser lopen mee bekend? Wat is conclusie van Visser bewijs voor CFS - ziekte ME?
Gebruikersavatar
noatjuh
Beginner
Berichten: 91
Lid geworden op: 25 nov 2016, 16:41

Bericht door noatjuh »

Op dit moment lukt het me niet om dit artikel te lezen, maar het gaat over ME en schildklier? Ik heb al 11 jaar een te traag werkende schildklier en nu ook ME (en ik ben bij dr Visser onder behandeling).....
Gebruikersavatar
semma
Gevorderd lid
Berichten: 1448
Lid geworden op: 23 nov 2011, 03:15

Bericht door semma »

noatjuh schreef:Op dit moment lukt het me niet om dit artikel te lezen, maar het gaat over ME en schildklier? Ik heb al 11 jaar een te traag werkende schildklier en nu ook ME (en ik ben bij dr Visser onder behandeling).....
Medische artikelen vind ik lastig te lezen. Engelstalige medische artikelen sla ik zonder meer over.

Ik moet T3 slikken bij de T4. Het is stompzinnig te stellen dat je schildklier niet voldoende T3 aanmaken kan maar dat hij het wel altijd weer kan als je T4 slikt. De dierlijke schildklierhormoonpreparaten hebben de T4 en T3 in natuurlijke balans. Geen wonder dat die beter werken. En dat het niet altijd exact evenveel is, is helemaal niet zo'n probleem. We zijn immers geen eenmaal ingestelde robotten. In ons eigen lichaam en in onze leefomgeving komen ook fluctuaties voor.
Gebruikersavatar
agnes
Actief lid
Berichten: 387
Lid geworden op: 01 jun 2009, 21:55

Bericht door agnes »

Vandaag dr. Visser gesproken. Hij heeft het idee dat de inspectie hem nu voorlopig met rust laat. Dr. van Campen en de advocaat gaan nog wel een reactie schrijven. Meer weet ik er niet van, maar ik begrijp dus dat het einde van het verhaal in zicht is en dat het goed af lijkt te lopen.
annac
Gevorderd lid
Berichten: 4645
Lid geworden op: 04 feb 2006, 00:05

Bericht door annac »

agnes schreef:Vandaag dr. Visser gesproken. Hij heeft het idee dat de inspectie hem nu voorlopig met rust laat. Dr. van Campen en de advocaat gaan nog wel een reactie schrijven. Meer weet ik er niet van, maar ik begrijp dus dat het einde van het verhaal in zicht is en dat het goed af lijkt te lopen.
Dat klinkt goed. Dank Agnes.
Plaats reactie