Fludrocortison

Hier bespreken we biomedische behandelingen en medicijnen voor ME (cvs).

Moderator: Moderators

Gebruikersavatar
Lynn
Donateur
Donateur
Berichten: 751
Lid geworden op: 29 mei 2009, 15:12

fludrocortisone

Bericht door Lynn »

Nee ik heb het op eigen houtje gedaan. Niet zo slim, maar ik wilde er sowieso mee stoppen. Ook als je leest wat de gevolgen op lange termijn konden zijn van ik geloof botten? Ga het komend consult nog wel met hem bespreken.

Aangezien jij ook nog met beta blokkers zit zal ik het zeker goed overleggen allemaal!
sowfia
VIP-donateur
VIP-donateur
Berichten: 1167
Lid geworden op: 11 mei 2006, 13:47

fludrocortisone

Bericht door sowfia »

Ik krijg net antwoord van de prof, dat hij aanraadt om te stoppen met fludro. Maar hij zegt dus niks van afbouwen of van de samenwerking met emconcor ofzo. Pfff wat te doen?

Morgen wordt m'n oma begraven en ik wil geen scène waarbij ik flauwval of weet ik wat door te knoeien met pillen... Maar zoals ik me nu voel gaat het ook niet bepaald goed.
Gebruikersavatar
peter89
Actief lid
Berichten: 160
Lid geworden op: 30 nov 2014, 19:59

Bericht door peter89 »

Ook ik ga binnenkort beginnen met de fludrocrortison, i.v.m mijn NMH (orthostatische intolerantie).
Verder nog meer mensen die hier ervaringen mee hebben?
Gebruikersavatar
ananasje
Beginner
Berichten: 89
Lid geworden op: 08 sep 2011, 17:14

Bericht door ananasje »

Ik heb een tijdje effortil + fludrocortisone (weet de dosis niet meer, maar ben vrij hoog gegaan) + 3 x 1 g NaCl. Dat zout moet je erbij nemen om effect van de fludrocortisone te hebben, maar ik werd daar enorm misselijk van, moest er soms van overgeven. Mijn bloeddruk was wel iets hoger, maar uiteindelijk had dat geen effect op hoe ik mij voelde, dus ben ik er na enkele maanden weer mee gestopt.
jannie
Actief lid
Berichten: 307
Lid geworden op: 08 feb 2010, 17:03

Wie gebruikt Fludrocortison .?

Bericht door jannie »

Samengevoegd. Mod.

Dag mensen,


Wie gebruikt Fludrocortison-acetaat ?

en heeft hier ervaring mee?

Liefs, en groet. Jannie.
Gebruikersavatar
agnes
Actief lid
Berichten: 387
Lid geworden op: 01 jun 2009, 21:55

Wie gebruikt Fludrocortison .?

Bericht door agnes »

Ik ben ook best benieuwd, want binnenkort krijg ik het misschien van dr. Visser- tegen het lood in mijn benen.
Plaats reactie