Poll LDN

Hier bespreken we biomedische behandelingen en medicijnen voor ME (cvs).

Moderator: Moderators

Ben je verbeterd door LDN?

Ja - na meer dan 6 maanden
5
21%
Ja - na minder dan 6 maanden al
11
46%
Nee - ben nog +- even ziek als voordien
4
17%
Nee - ik ben er zieker van geworden
4
17%
 
Totaal aantal stemmen: 24
plassterk
Donateur
Donateur
Berichten: 611
Lid geworden op: 20 okt 2005, 10:19

Bericht door plassterk »

LDN kan wel wat voor je doen of niet, daar begint het natuurlijk mee. Iedereen heeft er andere ervaringen mee. Je moet gewoon proberen of het voor jou wat doet.
Je kan beginnen met 1,5mg in de avond of in de ochtend als je slecht slaapt. Voor mij werkte het zo. De eerste 10 dagen ben ik meer alert en voel ik me beter, dan ben je juist meer depressief en minder alert, dan stabiliseerde ik op een hoger niveau. Dan verhoogde ik weer met 0,5 mg dus na twee maanden ongeveer. Zo ben ik op 4,5mg per dag uitgekomen. Ik ben meer stabiel en minder vaak ziek dan vroeger. Lichamelijk kan ik veel meer, maar mijn brain for is helaas niet erg verdwenen. Het grieperige gevoel is wel veel minder.
Jekan het kopen op buyldn als de huisarts niet meewerkt.
Misschien dat 1,5mg teveel is om mee te beginnen. Maar schrijf vooral op hoe de maand voor LDN ging en of jeje toen ook weleens plotseling van de 1 op de andere dag slecht voelde. 1,5mg zou de minimale dosering moeten zijn die werkt. Daaronder is er geen bewijs van dat het wat doet, maar wel veel mensen die zeggen dat ze het al voelen. succes
soof
Gevorderd lid
Berichten: 931
Lid geworden op: 25 aug 2013, 10:37
Contacteer:

Bericht door soof »

plassterk schreef:brain for
:( says enuf :lol:
"Ik kan toch niets doen. Ik ben arts." Emile Keuter
Gebruikersavatar
guusjuh
Beginner
Berichten: 17
Lid geworden op: 06 feb 2015, 16:09

Bericht door guusjuh »

Heey dank je wel!
annac
Gevorderd lid
Berichten: 4645
Lid geworden op: 04 feb 2006, 00:05

Bericht door annac »

He, zie ik nu pas. Deze draad.
Plaats reactie