Diederik bij De Meirleir

Hier bespreken we biomedische behandelingen en medicijnen voor ME (cvs).

Moderator: Moderators

Gebruikersavatar
Feline
Actief lid
Berichten: 289
Lid geworden op: 08 jul 2011, 22:41

Bericht door Feline »

Diederik!! Hoe gaat het met jou nu? Ik las even snel zo wat pagina's terug, klinkt best positief allemaal! Benieuwd of de verbeteringen door hebben gezet de afgelopen tijd.
Groetjes!
"There's a world we've never seen.
There's still hope between the dreams
The weight of it all, could blow away with a breeze"
-- Jack Johnson --
diederik
Gevorderd lid
Berichten: 2628
Lid geworden op: 21 jun 2009, 18:38
Locatie: Antwerpen

Bericht door diederik »

Hee "F", tof van je nog eens te zien, ik vroeg me tussendoor soms wel eens af wat er van je geworden was :) (dus ook leuk te lezen hoe dat kwam, in je andere topic)


Hier gaat het... mhh, ik zou al bijna zeggen 'gemiddeld' maar dat antwoord ik altijd dus dat is vrij nietszeggend.

Ik zit wel gevoelsmatig op een 'plateau' sinds ik met de antibiotica gestopt ben; dat is niet slecht, maar ik had wel meer vooruitgang verwacht door het stoppen met de AB eerlijk gezegd.
Ik kan nog steeds niks van werken/studeren/alleen wonen, maar heb wel een redelijke levenskwaliteit. Zo kon ik bvb afgelopen week 6 dagen met een paar vrienden/medepatiënten een weekje op vakantie naar Limburg, en behalve dat het echt wel vermoeiend was en 2 van die 6 dagen instortdagen waren, voelde ik mij bijna een 'normale mens', kon ik kleine fietstochten maken, veel gezelschapsspelletjes spelen & nog meer babbelen, veel zondigen wat betreft mijn dieet zonder al te zware gevolgen; soit, wel een veel hogere tolerantie voor alles (activiteit, prikkels) dan bvb vorige zomer nog.

Maar iets meer mag het dus nog wel zijn van mij ;)


Sander: het was een vrij kort consult, ik had ook niet veel vragen. Ik wou vooral de BioTek-test laten herhalen, dat is nu 3,5 jaar geleden en wil wel eens weten waarop mijn immuunsysteem nog reageert en op welke vlakken het al wat afgekoeld is en dat ik dus misschien niet meer zo streng moet diëten als ik momenteel wel nog doe.
Ook zijn andere bloedwaarden nog eens getest, was van afgelopen zomer geleden dus ik denk dat het consult in mei wel meer info oplevert wat betreft hoe mijn lichaam eraan toe is.

De Banderol valt in elk geval een stuk lichter dan de Samento.
Ik weet weinig.
Gebruikersavatar
Feline
Actief lid
Berichten: 289
Lid geworden op: 08 jul 2011, 22:41

Bericht door Feline »

Yo D.! :P

Wow, dat is wel al weer een heel verschil met de vorige keer dat ik je las! Ik ben hier al een hele tijd niet meer geweest, maar moest af en toe wel even aan jou denken en hoopte al dat je langzaamaan wat vooruit ging. Fijn dat je weer een klein beetje mee kunt doen met de ''normale'' dingen! :)

Maar ja, als je eenmaal weer geproefd hebt van het ''normale leven'' dan wil je meer he, zo herkenbaar! Dan is het net of je opeens weer extra realiseert wat je nog mist ofzo, zo ervaar ik dat tenminste.(wel heel andere situatie bij mij, maar toch klein beetje zelfde principe) Als je toch de hele dag thuis op bed ligt dan is het altijd kut, maar dan heb je ook niet zo'n contact met de buitenwereld, dus dan zie je niet de hele tijd wat je mist. Als je weer een beetje mee kan doen, dan is dat fijn, maar wordt je ook weer meer geconfronteerd met dat je lijf nog tekort schiet.

Wel lekker zeg dat je een weekje weg kon en dat je daar best nog redelijk van kon genieten!

Hopelijk krijg je in mei goed nieuws! Ik blijf voor je duimen!
"There's a world we've never seen.
There's still hope between the dreams
The weight of it all, could blow away with a breeze"
-- Jack Johnson --
Plaats reactie