Wie kent mensen die beter geworden zijn?

Hier bespreken we biomedische behandelingen en medicijnen voor ME (cvs).

Moderator: Moderators

Lea
VIP-donateur
VIP-donateur
Berichten: 1772
Lid geworden op: 03 aug 2008, 12:36
Locatie: België

Bericht door Lea »

Heel goed nieuws vlindertie! Ik ben ook benieuwd naar de slaapmedicatie. Zo'n gestoorde slaap heb ik zeven jaar gehad en slaap enkel nog met Temesta, maar zou er graag vanaf geraken.
Groetjes
ben79
Gevorderd lid
Berichten: 508
Lid geworden op: 26 jun 2010, 16:35
Locatie: Wachtebeke

Bericht door ben79 »

Nu aan mijn 5mnd bezig en voel een gigantisch verschil.
Het is net of ik droom,maar het was gisteren voor de eerste keer in 8J ziek zijn,dat ik naar de voetbal kon gaan zien zonder enige last te ondervinden.
Vroeger was het altijd zien dat ik de twee uren stilstaan kon overleven.
Mijn darmen zijn ah verbeteren en mijn energiepijl stijgt meer en meer.
Ik ben Carine Bolijn ENORM dankbaar voor alles wat ze voor mij al heeft gedaan.
Dit is gewoon onbetaalbaar,het leven lacht mij terug toe en ik kan weer gaan genieten vh leven.Ik wist zelfs niet dat ik dat ook nog zou gekund hebben.:-)

grts

Ben
Gebruikersavatar
visje
Gevorderd lid
Berichten: 897
Lid geworden op: 16 jan 2010, 20:58

Bericht door visje »

Echt super Ben!!! :) Hoop dat het straks niet meer als een droom voelt, maar weer 'gewoon' je dagelijkse realiteit is! Naar welke wedstrijd ben je geweest?
ben79
Gevorderd lid
Berichten: 508
Lid geworden op: 26 jun 2010, 16:35
Locatie: Wachtebeke

Bericht door ben79 »

SK lierse tegen Rac Genk :-)
Ik moet zeggen dat het de eerste keer is dat ik mij zo goed voel
Ik zou er zelfs van beginnen wenen omdat het zo'n lange lijdensweg is geweest en dat ik nu terug een groot licht zie ad eind vd tunnel.

Nu ga ik echt genieten vh leven en mij geen zorgen meer maken om kleine pietnulligheden :-)
Mensen om me heen zeggen ook dat ik er veel beter uitzie,geen ingevallen gezicht meer,en mijn gele kleur is verdwenen.Dus dat is toch een teken dat alles terug aan het goedkomen is.
Hoe gaat het met jou visje?
Je mag mij ook altijd een pm. sturen hoor ;-)

vele grts

Ben
ben79
Gevorderd lid
Berichten: 508
Lid geworden op: 26 jun 2010, 16:35
Locatie: Wachtebeke

Bericht door ben79 »

Ik vind het wel bizar ,terwijl ik vroeger zoveel reactie's kreeg op berichten ik er nu bijna geen enkele meer krijg.
Jammer want ik ben altijd open en eerlijk geweest tegenover iedereen.
Ik heb hier altijd veel steun gekregen en ben daar iedereen enorm dankbaar voor.

De reden is voor mij een compleet raadsel:-(
Gebruikersavatar
marlène
Gevorderd lid
Berichten: 9364
Lid geworden op: 20 nov 2009, 09:34

Bericht door marlène »

Ben

effe de fanclub terug leven inblazen :mrgreen: zoveel mannen hebben we hier niet.
Heb je nu ook de oorzaak gevonden van de maag- en darmklachten waar je zo'n last van had indertijd?

Straks trap jij weer zelf tegen die bal!
http://opstaanmetmecvs.blogspot.com

Het is makkelijker een atoom te splitsen dan een vooroordeel. - Einstein
Be critical and use your own judgement when using this information. - Marlène R.
ben79
Gevorderd lid
Berichten: 508
Lid geworden op: 26 jun 2010, 16:35
Locatie: Wachtebeke

Bericht door ben79 »

Hey Marlène,

Jij maakt mijn dag nog mooier ;-)

Ja het grootste probleem waren eerst de schimmels,ik zat er vol van.
Maar natuurlijk ook enkeel virussen en bacteriën die er niet thuis hoorden.

Nu is er later ook nog uitgekomen dat ik ook teweinig vezels had in zowel mijn darmen als lever en maag.
Vandaar dat het eten soms als een baksteen op mijn maag bleef liggen en het gewoon niet verteerde.

Ik ben terug van 0 moeten gaan opbouwen door zoveel mogelijk puree te eten met aardappelen en groeten gemixed met zuiver rundsgehakt of vis.
Zeker geen granen want dat verteert heel moeilijk.

Het is ff karakter tonen maar het gaat fantastisch :-)
Ik heb er gewoon geen last meer van en slaap 's nachts goed,want dat was ook de reden waarom ik zo onrustig en slecht sliep.

En hoe gaat het met jou Marlène?

Grts
marlène schreef:Ben

effe de fanclub terug leven inblazen :mrgreen: zoveel mannen hebben we hier niet.
Heb je nu ook de oorzaak gevonden van de maag- en darmklachten waar je zo'n last van had indertijd?

Straks trap jij weer zelf tegen die bal!
Gebruikersavatar
louisa
Gevorderd lid
Berichten: 11884
Lid geworden op: 14 jul 2009, 22:40

Bericht door louisa »

Hoi ben,

:D wat een goed nieuws!

Ik ben oprecht blij voor je, dat de behandeling van de therapeute bij jou goed helpt en dat dit je een flinke verbetering geeft en je jouw leven weer op kunt pakken!
Je bent al weer 5 maanden er mee bezig? Amai, wat gaat de tijd snel :wink:.

Je weet, dat ik kritisch ben over de therapeute, maar dat staat aan de zijlijn en doet nu niet ter zake.
Voor jou geldt dat je er goed baat bij hebt en dat is natuurlijk het aller belangrijkste!!!
Ik gun het je van harte en ik hoop dat je nog meer beterschap zult gaan krijgen.

Groetjes, Louisa
ME of Lyme?: http://www.me-gids.net/module-ME_CVS_do ... d-942.html

-Als je geen ster aan de hemel kunt zijn, wees dan een lampje in je huis-
ben79
Gevorderd lid
Berichten: 508
Lid geworden op: 26 jun 2010, 16:35
Locatie: Wachtebeke

Bericht door ben79 »

Mercikes Louisa.

Ik respekteer iedereen zijn mening, dus no hard feelings:-)
Ja 5mnd vliegt in een cvs leven,als je alle dagen als een zombie rondloopt :-)

Ik heb af en toe wel eens op mijn tanden moeten bijten maar nu is er een kantelmoment gekomen en ben ik veel stabieler en blijf ik progressie maken.

Ik hoop in ieder geval dat ik niet de enige ben die uit deze hel geraak.
Op welke manier dit dan ook is speelt geen enkele rol,als je maar beter wordt dat is voor mij het belangrijkste.

Daarom dat ik af en toe hier nog eens kom piepen,om te laten zien dat er toch wel mensen zijn die beter worden.
Dit was voor mij altijd een houvast en ik hoop voor anderen hier ook.

Voila :-)

Grts

Ben




louisa schreef:Hoi ben,

:D wat een goed nieuws!

Ik ben oprecht blij voor je, dat de behandeling van de therapeute bij jou goed helpt en dat dit je een flinke verbetering geeft en je jouw leven weer op kunt pakken!
Je bent al weer 5 maanden er mee bezig? Amai, wat gaat de tijd snel :wink:.

Je weet, dat ik kritisch ben over de therapeute, maar dat staat aan de zijlijn en doet nu niet ter zake.
Voor jou geldt dat je er goed baat bij hebt en dat is natuurlijk het aller belangrijkste!!!
Ik gun het je van harte en ik hoop dat je nog meer beterschap zult gaan krijgen.

Groetjes, Louisa
Gebruikersavatar
louisa
Gevorderd lid
Berichten: 11884
Lid geworden op: 14 jul 2009, 22:40

Bericht door louisa »

Hey ben,

Ook van mijn kant natuurlijk ook geen hard feelings, ben.
En ik hoop zeker dat je nog af ten toe nog eens komt "piepen" :wink:, dat het je steeds beter gaat.
Ik weet, dat je heel erg ziek was en waar je vandaan hebt moeten komen en ik vind het dapper van je dat je met deze behandeling bent begonnen.

En misschien verwatert het contact met ME-gids.net ook wel, en dat is aan de andere kant ook best juist goed, denk ik, want dan heb je jouw leven voor 70-100% weer kunnen oppakken. En dat gun ik je van harte!!!

Houd goede moed!

Groetjes, Louisa
ME of Lyme?: http://www.me-gids.net/module-ME_CVS_do ... d-942.html

-Als je geen ster aan de hemel kunt zijn, wees dan een lampje in je huis-
Gebruikersavatar
marlène
Gevorderd lid
Berichten: 9364
Lid geworden op: 20 nov 2009, 09:34

Bericht door marlène »

Ben

Met mij gaat het sinds een paar weken goed. Er zit weer vooruitgang in. Let's knock on wood!
Sinds een paar maanden een heel arsenaal aan supplementen zoals jodium, schildklierextract, selenium, zink, Q10, B12, ... Pfff ben er wel even met bezig bij mijn ontbijt.
http://opstaanmetmecvs.blogspot.com

Het is makkelijker een atoom te splitsen dan een vooroordeel. - Einstein
Be critical and use your own judgement when using this information. - Marlène R.
stier
VIP-donateur
VIP-donateur
Berichten: 1972
Lid geworden op: 15 apr 2010, 16:52
Locatie: Zuid-Holland

Bericht door stier »

Ben dat klinkt heerlijk! Houden zo en geniet ervan!
Every day may not be good, but there's something good in every day.
ben79
Gevorderd lid
Berichten: 508
Lid geworden op: 26 jun 2010, 16:35
Locatie: Wachtebeke

Bericht door ben79 »

Dank je we louisa,is heel lief van je.

Ik hoop echt voor jou en alle anderen dat jullie leven ook terug wat meer kwaliteit krijgt zodat je ook terug vh leven kan genieten zoals het zou moeten zijn.

Grts

Ben
louisa schreef:Hey ben,

Ook van mijn kant natuurlijk ook geen hard feelings, ben.
En ik hoop zeker dat je nog af ten toe nog eens komt "piepen" :wink:, dat het je steeds beter gaat.
Ik weet, dat je heel erg ziek was en waar je vandaan hebt moeten komen en ik vind het dapper van je dat je met deze behandeling bent begonnen.

En misschien verwatert het contact met ME-gids.net ook wel, en dat is aan de andere kant ook best juist goed, denk ik, want dan heb je jouw leven voor 70-100% weer kunnen oppakken. En dat gun ik je van harte!!!

Houd goede moed!

Groetjes, Louisa
ben79
Gevorderd lid
Berichten: 508
Lid geworden op: 26 jun 2010, 16:35
Locatie: Wachtebeke

Bericht door ben79 »

Hey Marlène,

Blij te horen dat het terug sedert enkel weken terug goed gaat met jou.
Ik duim voor jou dat je mag blijven verbeteren,zodat je lichaam zelf weer de touwtjes in handen heeft en terug functioneerd zoals het zou moeten.:-)

Al die supplementen zal wel een fortuin kosten amai.

Veel sterkte!!

Grts

Ben
marlène schreef:Ben

Met mij gaat het sinds een paar weken goed. Er zit weer vooruitgang in. Let's knock on wood!
Sinds een paar maanden een heel arsenaal aan supplementen zoals jodium, schildklierextract, selenium, zink, Q10, B12, ... Pfff ben er wel even met bezig bij mijn ontbijt.
ben79
Gevorderd lid
Berichten: 508
Lid geworden op: 26 jun 2010, 16:35
Locatie: Wachtebeke

Bericht door ben79 »

ben79 schreef:Dank je we louisa,is heel lief van je.

Ik hoop echt voor jou en alle anderen dat jullie leven ook terug wat meer kwaliteit krijgt zodat je ook terug vh leven kan genieten zoals het zou moeten zijn.

Veel sterkte !!!

Grts

Ben
louisa schreef:Hey ben,

Ook van mijn kant natuurlijk ook geen hard feelings, ben.
En ik hoop zeker dat je nog af ten toe nog eens komt "piepen" :wink:, dat het je steeds beter gaat.
Ik weet, dat je heel erg ziek was en waar je vandaan hebt moeten komen en ik vind het dapper van je dat je met deze behandeling bent begonnen.

En misschien verwatert het contact met ME-gids.net ook wel, en dat is aan de andere kant ook best juist goed, denk ik, want dan heb je jouw leven voor 70-100% weer kunnen oppakken. En dat gun ik je van harte!!!

Houd goede moed!

Groetjes, Louisa
Plaats reactie