Wie kent mensen die beter geworden zijn?

Hier bespreken we biomedische behandelingen en medicijnen voor ME (cvs).

Moderator: Moderators

ben79
Gevorderd lid
Berichten: 508
Lid geworden op: 26 jun 2010, 16:35
Locatie: Wachtebeke

Bericht door ben79 »

Ja dat begrijp ik,voor een keer het hier mooi weer is ,dan moet je daarvan genieten :-)

Hopelijk mag jij zelf ook verbetering ondervinden zodat je ook weer tenvollen van het leven kan genieten.

Hou de moed erin en veel sterkte ;-)

Grts

Ben
diederik schreef:Hey Ben,

Ik had deze berichten nog niet gezien tot vandaag, dus vandaar nog geen reactie he ;)
('t is ook zomer dus ik denk ook daarom minder activiteit hier op het forum)

Anyway, goed van te horen dat het nog altijd goed gaat! :)
ben79
Gevorderd lid
Berichten: 508
Lid geworden op: 26 jun 2010, 16:35
Locatie: Wachtebeke

Bericht door ben79 »

Het is juist :-)
Die gaten in mijne kop zijn precies nog niet goed gedicht :-)
visje schreef:Hey Ben, ik had je ook een pm gestuurd :)
[/quote]
annac
Gevorderd lid
Berichten: 4645
Lid geworden op: 04 feb 2006, 00:05

Bericht door annac »

"Diederik:
Voorlopig moeilijk te zeggen, ik voel me op een of andere manier 'anders' de laatste dagen, maar niet per se beter (of slechter). Dus 't is nog te vroeg om daar al iets over te kunnen zeggen
Ik ben ook nog maar 3,5 weken bezig he, en ik mag toch rekenen op een gemiddelde van 12 maanden om het volledig aan te pakken.
Maar ik heb er natuurlijk wel hoge verwachtingen van."

Ik kan me niet meer herinneren wanneer mijn zoon het positieve effect van de Nexavir begon te merken. Maar wel is na de start de verdienste voor hem geweest dat zijn infecties en verkoudheden korter duurden. Zodat er beter te plannen viel.
diederik
Gevorderd lid
Berichten: 2628
Lid geworden op: 21 jun 2009, 18:38
Locatie: Antwerpen

Bericht door diederik »

Ja de Nex enzo pak ik al wel 1,5 jaar hoor, 't is niet mijn begin bij De Meirleir zelf. 't Is de anti-Bartonellakuur die ik nog maar 3,5 weken pak :) en waarvoor op een langere termijn gedacht moet worden.
Ik weet weinig.
Gebruikersavatar
marlène
Gevorderd lid
Berichten: 9364
Lid geworden op: 20 nov 2009, 09:34

Bericht door marlène »

Vandaag 2 km gestapt (mijn tong plakte figuurlijk wel op de grond) en een vette kilometer moeiteloos gefietst (met een geleende fiets). Ik denk dat ik me opnieuw een fiets ga kopen. Nu nog een koopje zien te doen want de centen zijn bijna op.

Een paar maanden geleden kon ik nog niet tot het einde van de straat fietsen zonder in te storten.

Dat stappen moet ik echt vermijden maar ik was overgeleverd aan het openbaar vervoer. Heb onderweg een half uur moeten zitten vooraleer ik voortkon. Bekaf gewoonweg.
http://opstaanmetmecvs.blogspot.com

Het is makkelijker een atoom te splitsen dan een vooroordeel. - Einstein
Be critical and use your own judgement when using this information. - Marlène R.
ben79
Gevorderd lid
Berichten: 508
Lid geworden op: 26 jun 2010, 16:35
Locatie: Wachtebeke

Bericht door ben79 »

Dit is zeker een stap in de goede richting Marlène :-)

Hopelijk lukt het steeds beter zodat je volgend jaar de dodentocht kan meedoen ;-)

grts
marlène schreef:Vandaag 2 km gestapt (mijn tong plakte figuurlijk wel op de grond) en een vette kilometer moeiteloos gefietst (met een geleende fiets). Ik denk dat ik me opnieuw een fiets ga kopen. Nu nog een koopje zien te doen want de centen zijn bijna op.

Een paar maanden geleden kon ik nog niet tot het einde van de straat fietsen zonder in te storten.

Dat stappen moet ik echt vermijden maar ik was overgeleverd aan het openbaar vervoer. Heb onderweg een half uur moeten zitten vooraleer ik voortkon. Bekaf gewoonweg.
Gebruikersavatar
marlène
Gevorderd lid
Berichten: 9364
Lid geworden op: 20 nov 2009, 09:34

Bericht door marlène »

Dan ben ik d.o.o.d. :)
Als de aankomst in Bornem is, maak ik nog een kans. Daar is een goed ziekenhuis.
http://opstaanmetmecvs.blogspot.com

Het is makkelijker een atoom te splitsen dan een vooroordeel. - Einstein
Be critical and use your own judgement when using this information. - Marlène R.
ben79
Gevorderd lid
Berichten: 508
Lid geworden op: 26 jun 2010, 16:35
Locatie: Wachtebeke

Bericht door ben79 »

haha ,twas maar een graptjen hé ;-)
marlène schreef:Dan ben ik d.o.o.d. :)
Als de aankomst in Bornem is, maak ik nog een kans. Daar is een goed ziekenhuis.
Gebruikersavatar
petraroos
Donateur
Donateur
Berichten: 5756
Lid geworden op: 31 mei 2009, 10:58
Locatie: Zuid-Holland

Bericht door petraroos »

goeiemorgen,

Hoi Ben

Wat fijn dat het zo goed gaat met je :)
dat geeft de burger weer moed :wink:
geniet ervan.

lieve groetjes
petraroos
''ME telt vele kwalen,
wie wil ,kan ze komen halen.
ik ben ze liever kwijt dan rijk.''
annac
Gevorderd lid
Berichten: 4645
Lid geworden op: 04 feb 2006, 00:05

Bericht door annac »

Gister met mijn zoon naar DML geweest i.v.m. PCR test. We lopen al sinds 2006 bij hem, vandaar dat we de testen bij hem hebben laten doen.

Wel weer een hele hoop geld, maar we waren 3 jaar niet meer geweest omdat hij het goed deed op de nexa en voedingssupplementen en studie voor ging. Hij heeft immers nu zijn Bachelor IDM.

Er is geprikt op:

CD57 absolute telling (Natural killer cells vlgs mij)

SCD14 Soluble CD 14

Bartonella spp.

Coxiella spp.

Brucella spp

Borreli burgdorferi sl

Zoönose screening(serologie) Bartonella henselae, Borreli burgdorferi,Coxiella burnettiRickettsia conorii.

Hier in Nederland laten we de routine spullen prikken, nodig in geval van evt. behandeling(en) die komen gaan. Enige extra is Vit D.

Over 6 weken uitslag.

Hij legde veel uit en mijn zoon heeft het op zijn mobiel opgenomen. Het is gewoon handig zelf ook te begrijpen waar het om gaat.

We hopen dat er wat gevonden wordt: dan valt er weer een stuk gezondheid te winnen. Liefst natuurlijk het hele stuk!

We zijn wel kapot: van de reis en weer de confrontatie van de irritante exclusiviteit van de ziekte.........

Jullie horen wel verder hier.
diederik
Gevorderd lid
Berichten: 2628
Lid geworden op: 21 jun 2009, 18:38
Locatie: Antwerpen

Bericht door diederik »

Nice, veel succes en we hopen dat er iets gevonden wordt :)
Ik weet weinig.
Gebruikersavatar
tavy
Actief lid
Berichten: 317
Lid geworden op: 19 jun 2010, 12:14

Bericht door tavy »

marlene, wat heb je gedaan dat je zo bent opgeknapt ? vind dat wel super voor je!
Gebruikersavatar
tavy
Actief lid
Berichten: 317
Lid geworden op: 19 jun 2010, 12:14

Bericht door tavy »

vlindertje, ik zou net als enkele anderen hier, graag weten hoe je je slaap hebt verbeterd?

Ik geloof nl ook dat daar bij mij veel winst te behalen valt.

Tavy
Gebruikersavatar
robin123
Actief lid
Berichten: 325
Lid geworden op: 15 feb 2011, 12:12

Bericht door robin123 »

Waarom staat dit nog als een "Sticky" terwijl er niets mee bereikt word? Het is al van 2010. Hou het forum een beetje up to data.

Ik begrijp de vraag, maar de behandelmethodes zijn verandert en het is belangrijker hoe mensen beter geworden zijn door een van de huidige behandelingen of uit zichzelf genezen zijn.
Gebruikersavatar
Zuiderzon
Site Admin
Site Admin
Berichten: 2994
Lid geworden op: 13 okt 2005, 10:48
Locatie: Onder de zon
Contacteer:

Bericht door Zuiderzon »

Hier succesverhalen bij De Meirleir:
https://succesverhalendemeirleir.wordpress.com/
Hoop doet leven!
Plaats reactie