Alkala N tegen verzuring van de spieren

Hier bespreken we biomedische behandelingen en medicijnen voor ME (cvs).

Moderator: Moderators

Gebruikersavatar
marlène
Gevorderd lid
Berichten: 9364
Lid geworden op: 20 nov 2009, 09:34

Alkala N tegen verzuring van de spieren

Bericht door marlène »

Nieuwe tip van mijn neuraal arts tegen verzuurde spieren:

Alkala N

Je apotheker kan het bestellen bij:
SANUM-KEHLBECK
GmbH & Co.KG
Hasseler Steinweg 9-12
27318 Hoya

Postfach 1355
27316 Hoya
Duitsland

Telefon 04251 9352-0
Telefax 04251 9352-290
www.sanum.com

Er zijn ook websites waar je het online kan bestellen blijkbaar.

http://www.sanum.com/product_info.php?p ... anguage=en

Alkala N is a base mixture, excellently suited for correction of the acid-base balance in the organism by decreasing tissue acidosis and increasing mitochondrial respiration.


Het herstelt het zuurbasen evenwicht in het lichaam. Na zes weken zou je een zeer merkbare verbetering moeten voelen.
Er zitten ook urinestrips in metingen te doen.
Mensen met nierproblemen moeten het onder toezicht van de arts doen.

Veel te onbekend en het werkt zeer goed volgens haar tegen verzuring.

Een ervaring die ik terugvond op het internet:
http://www.reumaliga.be/vrlibeht-zuur-base.htm
Lea
VIP-donateur
VIP-donateur
Berichten: 1772
Lid geworden op: 03 aug 2008, 12:36
Locatie: België

Alkala N tegen verzuring van de spieren

Bericht door Lea »

Heel interessant artikel Marlène. Bedankt!
Gebruikersavatar
karolien
Donateur
Donateur
Berichten: 2913
Lid geworden op: 17 jun 2009, 18:33

Bericht door karolien »

Hele interessante en herkenbare website: www.kamperfoelie.be
Gaat over verzuring wat ook infecties, depressie, libidoverlies, vermoeidheid, intoleranties... zou teweeg brengen.
Gebruikersavatar
karolien
Donateur
Donateur
Berichten: 2913
Lid geworden op: 17 jun 2009, 18:33

Bericht door karolien »

Ah ja, dan klik je op 'artikels en informatie 'en daarna op 'zuur-base-evenwicht.'
Er staat wel wat hokus-pokus op hun website, maar ook heel veel goede informatie, vb. ook het artikel over komboucha.
Frank
Actief lid
Berichten: 177
Lid geworden op: 07 nov 2008, 16:07

Bericht door Frank »

Alkala is eigenlijk een heel simpel product, het grootste deel is maagzout of natriumbicarbonaat.
Gebruikersavatar
karolien
Donateur
Donateur
Berichten: 2913
Lid geworden op: 17 jun 2009, 18:33

Bericht door karolien »

Ja, je hebt gelijk, maar er staan zelfs artikels op het net zoals: bestrijd kanker en schimmels met natriumbicarbonaat.
Het schijnt zeer doeltreffend te zijn tegen vb. candida, kanker, ...misschien tegen nog wel meer?
Gast

Bericht door Gast »

Ook in Nederland te verkrijgen onder de naam AlkaLife.

Onder andere hier te bestellen:

http://www.healthpower.nl/ontzuren-c-63 ... f7d7dd5df3

Miek
Gebruikersavatar
marlène
Gevorderd lid
Berichten: 9364
Lid geworden op: 20 nov 2009, 09:34

Bericht door marlène »

Alkala N zit boordevol mineralen en werkt spierontkrampend, dixit dokter Coolen vanuit haar ziekenbed.
http://opstaanmetmecvs.blogspot.com

Het is makkelijker een atoom te splitsen dan een vooroordeel. - Einstein
Be critical and use your own judgement when using this information. - Marlène R.
stier
VIP-donateur
VIP-donateur
Berichten: 1972
Lid geworden op: 15 apr 2010, 16:52
Locatie: Zuid-Holland

Bericht door stier »

Toevallig, mijn therapeut had het vorige week ook over verzuring. Maar dan meer in relatie tot de darmen. Het idee is dat je schimmels e.d. minder kans geeft als je de Ph in je lichaam verandert. Ik heb inmiddels Ph stripjes in huis, plus een pot Ayu Acid Base. Volgens de eerste metingen ben ik niet erg verzuurd :wink: .
Als een theorie me aanspreekt dan ga ik het meestal wel onderzoeken. Alle kleine verbeteringen zijn welkom!!
Gebruikersavatar
marlène
Gevorderd lid
Berichten: 9364
Lid geworden op: 20 nov 2009, 09:34

Bericht door marlène »

Probeer meerdere metingen verdeeld over enkele dagen te doen en neem daar een gemiddelde van.
De voeding (alkalisch of zuur) die je hebt gegeten bepaalt in sterke mate de uitslag.

Heb me laten vertellen dat traanvocht een goede vervanger is die minder beïnvloed wordt door voeding ...
http://opstaanmetmecvs.blogspot.com

Het is makkelijker een atoom te splitsen dan een vooroordeel. - Einstein
Be critical and use your own judgement when using this information. - Marlène R.
Gebruikersavatar
karolien
Donateur
Donateur
Berichten: 2913
Lid geworden op: 17 jun 2009, 18:33

Bericht door karolien »

Een 2-tal jaren geleden ben ik daar ook mee bezig geweest, strips gaan kopen bij de apotheek, en daar stond op, vooral de ochtendurine is belangrijk.
Ik had toen 's morgens een ph van 5, erg verzuurd dus.
Ik neem sindsdien allerlei groenen, spirulina, chlorella, etc... een preparaat, en nu is mijn ph eigenlijk wel veel beter, zo te meten.
Ik ben wel blij met de Alkala N want ik voelde dat int begin dat ik het nam echt inwerken op mijn darmen.
Ik ben gisteren ook het bicarbonaat gaan halen, eens benieuwd wat dat gaat zijn.
De apotheek zei dat ik daar wel voorzichtig mee moest zijn, want dat neutraliseert de zuren in je lichaam, en je mag je lichaam ook niet te alkalisch maken.
Gebruikersavatar
karolien
Donateur
Donateur
Berichten: 2913
Lid geworden op: 17 jun 2009, 18:33

Bericht door karolien »

Ah Stier,


Je therapeut heeft daar wel gelijk in, schimmels leven in een omgeving van ph tussen 4 en 6, wat fel verzuurd is.

Ik heb soms een hele zure smaak in mijn mond als ik de alkala N neem, ik vermoed door de zuren die uit je lijf komen, iemand nog deze ervaring? of een verklaring?

Mijn dochter is de alkala N ook aan't nemen(ze had een ph van 5) en ze klaagt ook over een rare smaak in haar mond en slechte adem sinds ze het neemt.
(Niet mijn dochter die ME heeft, maar mijn andere dochter.)
Gebruikersavatar
anaska
Actief lid
Berichten: 151
Lid geworden op: 29 apr 2010, 21:49

Bericht door anaska »

Ik heb ook eindelijk mijn Alkala N binnen. mijn urine heeft een ph waarde van 5.2, weet ik sinds vanmorgen. Het verbaast me wel, want ik eet geen suiker, drink geen koffie, frisdrank, zwarte thee, etc. Maar goed, virussen, bacterieën en schimmels kunnen ook verzuring veroorzaken.

Ik heb zitten grazen op het net, en kwam tegen dat verzuring ook zorgt dat je atp-productie minder wordt (sowieso kunnen de enzymen minder werken in een zure omgeving, dus ook carnitine, etc.) Ook begrijp ik nu dat waar verzuring is, minder zuurstof in de weefsels is. Ik ben benieuwd wat Alkala N me gaat opleveren. Er is nog veel te winnen, bedankt voor de tip, Marlène!

O ja, een vroegere vriendin van mij had een kamergenote die ME heeft/had. Ze lag hele dagen op bed. Ze is onder begeleiding van een buitenlandse arts aan een extreem dieet gegaan om het zuurbase evenwicht te herstellen, en is hierdoor enorm opgeknapt.

Als ik maar een paar procent vooruitga door Alkala N is het zeker al de moeite.
Gebruikersavatar
marlène
Gevorderd lid
Berichten: 9364
Lid geworden op: 20 nov 2009, 09:34

Bericht door marlène »

Neem een foto van de strip voor en na om je dokter te overtuigen ;)
http://opstaanmetmecvs.blogspot.com

Het is makkelijker een atoom te splitsen dan een vooroordeel. - Einstein
Be critical and use your own judgement when using this information. - Marlène R.
Gebruikersavatar
aquamarijn
Actief lid
Berichten: 460
Lid geworden op: 03 jun 2011, 11:00

Alkala N

Bericht door aquamarijn »

samengevoegd. adm.

ik ben erg benieuwd wie er ervaring heeft met Alkala N?
ik weet van Marlene haar blog dat zij er veel baat bij heeft. Duurde het lang voordat je iets merkte, Marlene?
ik las dat apothekers het in Belgie kunnen bestellen, is het zonder recept verkrijgbaar?

en natuurlijk ben ik erg benieuwd of er meer mensen zijn die dit middel geprobeerd hebben?
ik heb enorme last van verzuring en verkramping en zou het graag eens uitproberen, ben zeer benieuwd of dat wat doet!
Plaats reactie