Poll Behandeling bij Vermoeidheidcentrum Lelystad

Hier bespreken we biomedische behandelingen en medicijnen voor ME (cvs).

Moderator: Moderators

Voel je verbetering door de behandeling bij Vermoeidheidcentrum Lelystad?

Nee, ben nu langer dan 1,5 jaar bezig
3
10%
Nee, ben gestopt met behandeling zonder dat er verbetering was
18
58%
Ja, ben korter dan een half jaar bezig
1
3%
Ja, ben 0,5 tot 1 jaar bezig
6
19%
Ja, ben langer dan 1 jaar bezig
3
10%
 
Totaal aantal stemmen: 31
Melanie
Donateur
Donateur
Berichten: 7073
Lid geworden op: 04 sep 2008, 13:35

Bericht door Melanie »

searcher schreef: Etiketten interesseren me niet en ik wil me best voorstellen maar niet aan arrogante mensen...
Maak jij nu op uit een paar getypte berichten op een forum dat er arrogante mensen zijn ?

Begin idd eerst eens met voorstellen dat praat wat makkelijker. :wink:
Dear Karma, I have a list of people you missed
plien
Actief lid
Berichten: 269
Lid geworden op: 29 mei 2014, 11:14

Bericht door plien »

searcher schreef:Hallo asje!
B12 en L-Carnitine helpen net zo weinig als mindfulness bij niet bewezen tekorten.
Nog niet zo lang geleden heette deze site me/cvs gids. Etiketten interesseren me niet en ik wil me best voorstellen maar niet aan arrogante mensen...
Inderdaad, als er geen tekorten zijn dan kan het alsnog helpen. Waarom? Geen idee! Net zoals bij mindfullness inderdaad, kan ook helpen. Maar is niet het 'medicijn' voor iedereen.

Maar het 'mooie' is dat al die artsen die met CGT/GET/GA bezig zijn niet op tekorten testen, en als ze dat wel doen of dat al gedaan is dan negeren ze een tekort! Dusja, dan zit je.

Het is normaal dat je je eerst eventjes voorstelt op een forum. Daarnaast is het vrij onbeleefd om binnen te stormen en gelijk mensen te beledigen en ook nog eens betweterig te zijn. Kan beuren ik snap best dat je misschien 'schrikt', tegenwoordig zijn mensen niet meer zo bekend met hoe forums precies werken.

Je bent dan ook hartstikke welkom, maar je moet wel een beetje kijken waar je naar binnenloopt. Eerst even kijken wat voor forum het is, wat voor mensen er zitten en wat er besproken wordt. Daarna besluit je of je wel of niet lid wilt worden. Maar als je lid wordt dan moet je niet ineens alles anders willen hebben.

Nogmaals je bent echt welkom, maar het moet wel van beiden kanten komen. Ik reageerde echt niet arrogant hiervoor en probeerde je juist verder te helpen, toch krijg ik een trap na. Dat is ook niet netjes.

Zullen we dan van beide kanten zand erover doen en opnieuw beginnen?
asje
Donateur
Donateur
Berichten: 8649
Lid geworden op: 17 apr 2011, 00:19

Bericht door asje »

@searcher Je bent slecht geïnformeerd; Carnitene helpt bij de helft van de mensen en dat is veel.

Je maakt een hele rare indruk met hoe je hier binnen komt. Persoonlijk trekken wij ons daar natuurlijk niets van aan verder.
Life smells...
Gebruikersavatar
semma
Gevorderd lid
Berichten: 1448
Lid geworden op: 23 nov 2011, 03:15

Bericht door semma »

Het VCL geeft je rustig een berg supplementen voordat de bloedwaarden bekend zijn en met de instructie meteen beginnen. Doen zij aan CGT/GET/GA? Sinds wanneer dan?
asje
Donateur
Donateur
Berichten: 8649
Lid geworden op: 17 apr 2011, 00:19

Bericht door asje »

Zoiets zei searcher, klopt niet.
Life smells...
Gebruikersavatar
peter89
Actief lid
Berichten: 160
Lid geworden op: 30 nov 2014, 19:59

Bericht door peter89 »

Nou vertel eens searcher, heb je Me/CVS of ben je nog 'zoekende'?
zonder je voor te stellen is een discussie kansloos.
Plaats reactie