Poll behandeling bij P. van Meerendonk

Hier bespreken we biomedische behandelingen en medicijnen voor ME (cvs).

Moderator: Moderators

Voel je verbetering door de behandeling bij Paul van Meerendonk?

Nee, ben nu langer dan 1,5 jaar bezig
3
13%
Nee, ben gestopt met behandeling zonder dat er verbetering was
9
39%
Ja, ben korter dan een half jaar bezig
4
17%
Ja, ben 0,5 tot 1 jaar bezig
3
13%
Ja, ben langer dan 1 jaar bezig
4
17%
 
Totaal aantal stemmen: 23
Gebruikersavatar
searchfortruth
Beginner
Berichten: 88
Lid geworden op: 10 jan 2013, 13:03

Bericht door searchfortruth »

He sorry had dit niet meer gezien en gevolgd.
Thx voor de info voor mezelf wil ik ook wel een soort van deadline stellen dat als ik echt 0% verbetering merk na, bv een half jaar of wat langer dat het misschien verstandig is te stoppen, probleem is alleen dat je ook weer leest en hoort dat je minimaal 9 a 12 maanden moet doorgaan lastig lastig....

Beste is je intuitie toch te volgen en je bevindingen.

Ja het is een aardige sport met afwerken van het innemen van deze natuurlijke medicijnen en supplementen ;)
Op mijn lijst staat alleen in de ochtend en avond, dus is nog te doen toch?
En kan je deze producten, bv bij hem gelijk voor een half jaar krijgen? of moet je het zelf via internet bestellen? wat heb jij gedaan?

En welke andere medicatie dan?
Ikzelf wil me alleen dan echt op de epignar protocol producten focussen, anders word het wel heel chaotisch wat nou wel of niet werkt.
Het ontkennen van een lichamelijke ziekte staat gelijk aan geestelijke mishandeling.
Gebruikersavatar
Renka
Gevorderd lid
Berichten: 669
Lid geworden op: 30 aug 2007, 18:53

Bericht door Renka »

En Searchfortruth... hoe gaat het nu? Je half jaar -of wat langer- is inmiddels voorbij ;).
Ik ben natuurlijk heel benieuwd naar je ervaringen.
Gebruikersavatar
nyx
Donateur
Donateur
Berichten: 366
Lid geworden op: 03 okt 2010, 13:03

Bericht door nyx »

Hai Renka,

Ik ben dan wel niet Searchfortruth maar misschien vind je het interessant om mijn bevindingen te vernemen.
Ik ben na bijna een jaar epigenar protocol gestopt omdat het niet aansloeg.
PvM heeft mij nu weer op de reguliere AB gezet. Momenteel 3 verschillende soorten tegelijk daarnaast neem ik nog een ruime hoeveelheid Collidaal Silverwater. Ga in januari beginnen met nog een Grapefruit seed extract erbij.

Epigenar heb ik dus niet als positief ervaren en het heeft ontzettend veel geld gekost.

Gr.
Nyx
Gebruikersavatar
josje
Gevorderd lid
Berichten: 830
Lid geworden op: 10 mar 2010, 11:04

Bericht door josje »

Hoi Nyx,

Wat voor soorten AB gebruik je als ik vragen mag? En ga je daar wel op vooruit?
Ook ik ben gestopt met het epigenar-protocol.
Gebruikersavatar
nyx
Donateur
Donateur
Berichten: 366
Lid geworden op: 03 okt 2010, 13:03

Bericht door nyx »

Hai Josje,

Ik heb nu 2x p.d. 500 mg Claritromycine, 1x p.d. 200 mg Plaquinil en 2x p.d. 100 mg Doxycycline.
Tja ga ik voor uit. Soms denk ik van wel soms weer niet.
Toevallig was is gisteren net mijn verslagen van voorgaande jaren aan het lezen (hou globaal bij hoe mijn gezondheid is en welke middelen ik heb gebruikt) en het leek net of ik het verslag van dit jaar aan heb bekijken was.

Ik dacht dat het wel iets beter nu ging maar zag dat ik 2 jaar geleden nog met mn honden een rondje in het bos kon lopen. Nu kom ik niet verder dan het eind van de straat.
Dus soms denk je dat het beter gaat maar dan heb je een dip gehad en dan krabbel je wel weer op (met of zonder medicatie) maar of het dan ook beter gaat je denkt van wel want je kijkt dat je weer uit je dip komt.

Maar werkelijk zo las ik gisteren tot mijn grote teleurstelling zak je langzaam maar zeker steeds weer een stukje verder af.

Ik heb dus niet het idee dat ik door de AB beter ben, misschien iets helderder, maar wel redelijk stabiel.

@ Josje: volg jij nog een behandeling en lijkt deze aan te slaan?
Gebruikersavatar
josje
Gevorderd lid
Berichten: 830
Lid geworden op: 10 mar 2010, 11:04

Bericht door josje »

Nou nadat ik van het zomer een paar maand heel goed geweest ben(beter dan de afgelopen 18 jaar) ben ik weer even slecht als altijd nu.Ik zit daardoor ook wel even in een dip omdat ik bang ben dat ik er rekening mee moet houden dat dit mijn toekomst is.Het ging van het zomer zo goed door de amoxiciline en plaquinil maar meteen toen ik daar mee gestopt ben ging ik weer snel achteruit.Ik ben nu opnieuw aan de amoxiciline en gebruik ook colloidaal zilver maar het wil gewoon niet.Ik ben steeds ziek en heb erge zware migraineaanvallen en pijnen en mijn hersenen willen niet mee en ga zo maar door.Maarja je moet wat.Ik ben nog steeds blij dat ik een arts heb getroffen die mij serieus neemt en zijn best wil doen voor mij.
Nyx heb jij ook last van co-infecties?
He Nyx ik hoop dat de medicatie toch nog aan gaat slaan en dat je dan duidelijke verbetering gaat voelen.

Groetjes van Josje.
Gebruikersavatar
louisa
Gevorderd lid
Berichten: 11884
Lid geworden op: 14 jul 2009, 22:40

Bericht door louisa »

Hoi lieve nyx en josje,

Wat jammer dat de behandelingen niet of tijdelijk aanslaan. Ik hoop dat de behandelingen van PvM bij jullie alsnog gaan aanslaan. Veel sterkte! En dat 2014 voor jullie een gezonder jaar mag gaan worden! Ik blijf voor jullie duimen!

Groetjes, Louisa
ME of Lyme?: http://www.me-gids.net/module-ME_CVS_do ... d-942.html

-Als je geen ster aan de hemel kunt zijn, wees dan een lampje in je huis-
Gebruikersavatar
josje
Gevorderd lid
Berichten: 830
Lid geworden op: 10 mar 2010, 11:04

Bericht door josje »

Dank je Louisa en jij ook een gezonder 2014!
Gebruikersavatar
nyx
Donateur
Donateur
Berichten: 366
Lid geworden op: 03 okt 2010, 13:03

Bericht door nyx »

Josje en Louisa ook een heel fijn uiteinde gewenst en dat 2014 in het teken mag staan van herstel, liefde en geluk!!!!
Nyx heb jij ook last van co-infecties?
PvM wil me er volgend jaar ook nog op gaan testen dus zal dat denk ik ook wel doen maar heb aan de andere kant zo iets van. Als ik wel co-infecties zou hebben dan veranderd er toch niets aan de behandeling. Dus wat is de toegevoegde waarde.
Wel heb ik nog andere aandoeningen die mee kunnen spelen bij mijn klachten en de weg naar herstel. Tevens ben ik allergische voor gluten en ei. (zoals vele)

Ik heb voor mn huidige AB ook amoxiciline in combi met zinnat gekregen. Had toen ook continu zware migraine aanvallen en na ruim 2 wk gebruik kreeg ik een zeer heftige allergische reactie op de amoxiciline dus ben er toen mee gestopt.
Misschien komt je migraine er ook vandaan?

Snap heel goed dat je in een dip zit. Zeker als je weer een "opleving" heb gehad en dan toch weer terugvalt. Het is dan moeilijk om de hoop op herstel te houden.
Zoals ik gisteren dan die verslagen heb gelezen en kijk hoe ik me nu voel en wat het me ook financieel gekost heeft dan vraag ik me af waar doe ik het voor, wat heeft het opgeleverd. Wordt ik ooit nog weer wat beter. De oude zal ik nooit meer worden daar heb ik me al bij neergelegd.

Josje ik wens je heel erg veel sterkte en begrijp je maar al te goed. Probeer hoop te houden.

Gr. Nyx
Gebruikersavatar
josje
Gevorderd lid
Berichten: 830
Lid geworden op: 10 mar 2010, 11:04

Bericht door josje »

Hoi Nyx,
Weet je dat je je afvraagt waar je het voor doet dat heb ik ook maar we weten niet hoe we er nu aan toe zouden zijn zonder al die behandelingen.
Ik denk zelf dat ik zonder al die behandelingen er misschien nog veel slechter aan toe zou zijn.Maar oh al die kosten he?
Hey Nyx hou je ons op de hoogte hoe het verder gaat?

Groetjes josje.
Gebruikersavatar
nyx
Donateur
Donateur
Berichten: 366
Lid geworden op: 03 okt 2010, 13:03

Bericht door nyx »

Zal mijn ervaringen blijven delen.

Gr.
Nyx
Plaats reactie