Poll DML

Hier bespreken we biomedische behandelingen en medicijnen voor ME (cvs).

Moderator: Moderators

Heb je significante verbetering door behandeling door DML?

Nee - ben nu langer dan 1,5 jaar bezig.
30
53%
Ja - ben korter dan een half jaar bezig.
3
5%
Ja - ben 0,5 - 1 jaar bezig.
9
16%
Ja - ben langer dan een jaar bezig.
15
26%
 
Totaal aantal stemmen: 57
Gebruikersavatar
Renka
Gevorderd lid
Berichten: 669
Lid geworden op: 30 aug 2007, 18:53

Poll DML

Bericht door Renka »

Hallo allemaal,

Er is al heel veel te lezen over de behandeling van DML en de ervaringen. Ik zou heel graag wat meer overzicht krijgen in de vorm van een poll.

Daarom is mijn vraag of jullie significante verbetering voelen door de behandeling die je bij DML volgt.
Ik doel dus echt op langdurige verbetering waarbij je veel meer kunt, zoals bijv. weer het huishouden doen + sociale contacten terwijl je daarvoor bedlegerig bent of weer sporten/werken terwijl je voorheen alleen in huis een paar dingen kon. Dus niet dat je je iets beter voelt of ietsjes meer kunt.

Hopelijk is het een beetje duidelijk en willen jullie 'm invullen.

Zoals met alle polls is deze natuurlijk niet sluitend. Voel je vrij om alles als reactie erbij te schrijven!!

Alvast bedankt!
Grigor
Gevorderd lid
Berichten: 1418
Lid geworden op: 04 jun 2008, 11:56

Bericht door Grigor »

Goeie Poll.....

Begin binnenkort en meld me al ik wat ga voelen.
Gebruikersavatar
klaproos
Actief lid
Berichten: 339
Lid geworden op: 02 nov 2008, 16:49
Locatie: Maaseik

Bericht door klaproos »

Misschien een ideetje om dit bij alle behandelaars te doen, zo'n poll? Kunnen de mensen vergelijken. :wink:
Gebruikersavatar
pip
VIP-donateur
VIP-donateur
Berichten: 543
Lid geworden op: 25 apr 2009, 15:44

Bericht door pip »

Ik heb net een poll toegevoegd over de resultaten bij behandeling door Van Meerendonk! Goede tip Klaproos! ;-)
Teken deze petitie! http://petities.nl/petitie/erken-myalgi ... che-ziekte Alvast bedankt!
Gebruikersavatar
Renka
Gevorderd lid
Berichten: 669
Lid geworden op: 30 aug 2007, 18:53

Bericht door Renka »

Goed idee!

Zal er bij Alternatieve behandelingen ook eentje toevoegingen voor de vergelijking.
Gebruikersavatar
louisa
Gevorderd lid
Berichten: 11884
Lid geworden op: 14 jul 2009, 22:40

Bericht door louisa »

Hoi Renka,

Zal ik dan ook een Poll maken voor Vermoeidheidcentrum Lelystad (internist Wijlhuizen)?
En ook voor ME/CVS Centrum Amsterdam (internist Vermeulen)?
Vind je het goed als ik jouw zelfde vragen ga gebruiken?

Er zijn hier ook een behoorlijk aantal mensen bij die centra in behandeling.
En ik ben ook benieuwd naar de resultaten.

Groetjes, Louisa
Afbeelding
Gebruikersavatar
Renka
Gevorderd lid
Berichten: 669
Lid geworden op: 30 aug 2007, 18:53

Bericht door Renka »

Prima! Hoe meer ingevulde polls hoe beter.

Nu maar hopen dat iedereen ze invult of reageert.

Heb jij je bericht later aangepast? Had namelijk iets anders gelezen, maar moest toen eten. Of heeft de CVS teveel mijn hersenen aangetast inmiddels? Ik ging bijna al druk polletjes maken :D.

Als er een mod de antwoordcategorieen kan wijzigen, willen wij ook graag de optie 'Nee, ik ben gestopt zonder resultaat' hebben :).
Gebruikersavatar
louisa
Gevorderd lid
Berichten: 11884
Lid geworden op: 14 jul 2009, 22:40

Bericht door louisa »

Hoi Renka,
Renka schreef:Heb jij je bericht later aangepast? Had namelijk iets anders gelezen, maar moest toen eten. Of heeft de CVS teveel mijn hersenen aangetast inmiddels? Ik ging bijna al druk polletjes maken :D.
:P :P Dat lag niet aan jou, hoor, meis. :oops: Sorry, dat lag aan mij. Ik heb het bericht idd aangepast. Ik bedacht me in één keer dat ik zelf die polls ook kan maken. Maar, ik wil wel graag jouw vragen gebruiken, want die vind ik helemaal goed!

Groetjes, Louisa
Afbeelding
Gebruikersavatar
Renka
Gevorderd lid
Berichten: 669
Lid geworden op: 30 aug 2007, 18:53

Bericht door Renka »

Kijk, dat is dan weer geruststellend ;). Het had vandaag ook best aan mijn hoofd kunnen liggen.

Pip had nog de categorie 'Nee, gestopt zonder resultaat' erbij gedaan. Vind ik ook wel een goede.
plassterk
Donateur
Donateur
Berichten: 611
Lid geworden op: 20 okt 2005, 10:19

Bericht door plassterk »

Ja ik kan nog niet stemmen, want ik heb nog geen verbetering maar ben zeker nog geen 1,5 jaar bezig. Ik zal het dan laten weten.
Be warned. De E-spirocheet veroorzaakt E-lyme, is kritiek resisitent en onuitroeibaar. Heeft uw forum E-lyme? Let op buitensproige quotes
Gebruikersavatar
maxi
Beginner
Berichten: 92
Lid geworden op: 13 jan 2011, 14:09
Locatie: Limburg

Bericht door maxi »

In lelystad geweest zonder resultaat.
Nu gestart met behandeling bij DML.
Pas begonnen met medicatie, dus nog te vroeg om de poll in te vullen.
Gebruikersavatar
Lynn
Donateur
Donateur
Berichten: 751
Lid geworden op: 29 mei 2009, 15:12

Bericht door Lynn »

Heb de poll helaas met nee in moeten vullen.. Afgelopen 1,5 jaar alles gedaan om vooruitgang te krijgen.. Alles geslikt en gespoten, maar mijn immuun schijnt er totaal ongevoelig voor te zijn en ga in overleg met dml nu ook afbouwen.
Gebruikersavatar
pip
VIP-donateur
VIP-donateur
Berichten: 543
Lid geworden op: 25 apr 2009, 15:44

Bericht door pip »

Jeetje Lynn, dat is balen! Ga je nu nog wel wat uitproberen, of stop je gewoon helemaal bij DML? Sterkte in elk geval!
Teken deze petitie! http://petities.nl/petitie/erken-myalgi ... che-ziekte Alvast bedankt!
Gebruikersavatar
Lynn
Donateur
Donateur
Berichten: 751
Lid geworden op: 29 mei 2009, 15:12

Bericht door Lynn »

Hij had geen andere nieuwe middelen meer voor mij.. Maar ben dr nog niet weg! Toch fijn om altijd een arts achter je te hebben staan, want die heb ik in nl niet..
Gebruikersavatar
cleopatra
Donateur
Donateur
Berichten: 455
Lid geworden op: 28 feb 2010, 16:19

Bericht door cleopatra »

Lynn schreef:Heb de poll helaas met nee in moeten vullen.. Afgelopen 1,5 jaar alles gedaan om vooruitgang te krijgen.. Alles geslikt en gespoten, maar mijn immuun schijnt er totaal ongevoelig voor te zijn en ga in overleg met dml nu ook afbouwen.
Hey Lynn, ben ongeveer even lang in behandeling dan jij. Heb jij de gcmaf ook al geprobeerd ? Wat is dan volgens hem de reden dat de therapie niet aanslaat ?
Plaats reactie