samento-banderol protocol

Hier is er plaats voor vragen en discussie over Fibromyalgie, Lupus, EDS, Lyme, Sjögren, Addison, B12-tekort, MCS,...

Moderator: Moderators

Gebruikersavatar
sca
Beginner
Berichten: 3
Lid geworden op: 13 mei 2016, 13:37

Bericht door sca »

Ik ben pas begonnen met cumanda semento banderol protocol. Van DML heb ik voor mijn gevoel te wenig uitleg gekregen. Ben zelf iemand die veel beter funktioneerd als ik weet wat de bedoeling is enz, dus was heel opgelucht bij het vinden van deze forum.

Ik ben dus aan het begin van opbouw cum/sam, en wil vooral graag weten wat de bijwerking kunnen zijn, en wanneer ze op kunnen treden.

Ook dit. Er staat dat ik 15min tussen cumunda en samento moet laten, en dan 15m moet wachten voor eten. Betekend dat dat ik juist niet ervoor mag eten? Doelen ze hier op een echte maaltijd erna, of meer op een leeg maag voor cum/sem?

En ernaast heb ik lactoferring complex, probiotica, choline-DHA, gammanorm en normix. Ik vraag me af of ik dit gelijk mag nemen met cum/sam protocol of dat ik daar ook tijd tussen moet laten. Ben benieuw hoe jullie het doen.

Thanks!
Gebruikersavatar
evaluna
Beginner
Berichten: 68
Lid geworden op: 27 mar 2015, 10:51

Bericht door evaluna »

als ik het me goed herinner, nam ik 15 min voor de maaltijd ofwel samento ofwel banderol (volgens schema), na 15 min nam ik cumanda en dan at ik. meer uitleg kan je ook vinden op de site van kalidashop.

de rest nam ik bij het eten. je neemt ofwel probiotica ofwel normix (=antibioticum) (volgens schema).

de gammanorm is een inspuiting.

ik herinner me geen bijwerkingen...

succes!
Plaats reactie