Lymetest Infectolab Augsburg

Hier is er plaats voor vragen en discussie over Fibromyalgie, Lupus, EDS, Lyme, Sjögren, Addison, B12-tekort, MCS,...

Moderator: Moderators

asje
Donateur
Donateur
Berichten: 8649
Lid geworden op: 17 apr 2011, 00:19

Bericht door asje »

snoopy schreef: Wat klopt er?
En hebben de mensen die behandeld werden voor Lyme op die duitse testen inmiddels al verbetering gemerkt?
Wie het (zeker) weet, mag het zeggen ... Er waren hier op een gegeven moment veel Augsburg-gangers die langdurig AB slikten en later ook het alternatieve protocol. Langzamerhand niets meer van gehoord ... Wel heeft één van onze VS-onderzoekers recent gezegd dat het niet klopt.
Vraag die ik hier ook ergens voorbij zag komen:
hier wordt heel veel info gedeeld over klachten, verbetering/verslechtering, testuitslagen, behandelingen etc. Wordt dit ergens gemonitored of opgevolgd hier?
Als de info die hier gegeven wordt waarachtig is, is dit een schat aan informatie.
Deze zou kunnen verzameld worden en na een aantal statistische formules moet dit enorm vruchtbaar zijn voor onderzoekers en artsen, oa ook DML.
Dat is geen harde wetenschap, kun je niets mee. Je moet daarvoor individuele patiënten langdurig opvolgen mbv objectieve maatstaven en zulk onderzoek gebeurt hier en daar ook wel natuurlijk.
De lymfeklieren die gezwollen zijn passen volgens de meeste artsen trouwens niet in het plaatje CFS.
Dat klopt niet, is juist heel bekend bij ME.

Omdat ME in het grootste deel van de wereld helaas foutief CFS wordt genoemd, lees je ook over CFS.

ME versus CVS en CV (wordt ook nog gebruikt) zit iets anders in elkaar. CVS is geen ziekte, maar een verkeerde naam voor ME en andere nog niet gediagnosticeerde aandoeningen - die die naam dus ook niet zouden moeten hebben, meer onderzoek zou dan moeten plaatsvinden tot men de oorzaak wel vindt - waarbij ernstige vermoeidheid speelt. Hoe dan ook, niets daarvan wordt nog echt erkend, dat is juist ons grote probleem. Als je een beetje grasduint op deze site vind je meer ...
Life smells...
Plaats reactie