Uitslag LYME, ik snap t niet meer..

Hier is er plaats voor vragen en discussie over Fibromyalgie, Lupus, EDS, Lyme, Sjögren, Addison, B12-tekort, MCS,...

Moderator: Moderators

Gebruikersavatar
san-34
Gevorderd lid
Berichten: 562
Lid geworden op: 01 apr 2011, 18:14

Bericht door san-34 »

Bedankt voor de link marlene! Ik heb hem opgeslagen voor later, ik heb er nu helaas echt geen geld voor, maar als de wajong lukt gaik me er zeker in verdiepen.
"Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read."
Gebruikersavatar
Burial
Gevorderd lid
Berichten: 1050
Lid geworden op: 26 jun 2011, 15:46

Bericht door Burial »

san-34 schreef:Bedankt voor het bedenken, jullie zijn schatten! Ik had ook de stichting MEE gevonden, hebben jullie daar goede ervaringen mee?
ik ben ook met MEE in contact geweest
er is zelfs nog een man 2 keer langs geweest om te praten, maar ze konden verder niks concreets voor me doen...
ik ben niet pessimistisch, ik ben realistisch


"Drop The Lyme"
Gebruikersavatar
san-34
Gevorderd lid
Berichten: 562
Lid geworden op: 01 apr 2011, 18:14

Bericht door san-34 »

Dat dacht ik al ik kon nergens concrete informatie vinden over een ev samenwerking met het uwv. Ik heb wel het uwv zelf gemaild over welke testen/rapporten zij waarde hechten. Bonusvraag: ik heb als symptoom ook erge angstklachten waarbij oxazepam en alpraxolam niet werken, kan het door deed lyme komen dat deze medicijnen niet werken? En welke medicijnen kunnen misschien wel helpen?
"Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read."
asje
Donateur
Donateur
Berichten: 8649
Lid geworden op: 17 apr 2011, 00:19

Bericht door asje »

Bepaalde AD 's werken structureel tegen angst, anders dan kalmeringsmiddelen. Maar daar moet je wel tegen kunnen, sowieso moeten wij dergelijke middelen in lage doses proberen. Of er iets meer 'natuurlijks' is weet ik niet. Heel naar trouwens die klacht hè.
Life smells...
Gebruikersavatar
aoife
Gevorderd lid
Berichten: 962
Lid geworden op: 01 jun 2011, 19:02

Bericht door aoife »

Hallo San-34,

Onderstaande info is natuurlijk niet hetzelfde als jij bedoeld/beschrijft, maar misschien heb je er wat aan.

Ik vond het artikel schokkend om te lezen.
En vooral dat dit al in 1993 bekend was.

http://www.ntvg.nl/publicatie/lyme-psychose/volledig
Gebruikersavatar
san-34
Gevorderd lid
Berichten: 562
Lid geworden op: 01 apr 2011, 18:14

Bericht door san-34 »

Het is zeker heel naar asje, ik heb ook al eerder getwijfeld over AD maar was altijd bang dat ik er tijdelijk nog zieker van zou worden maar dat is met AB waarschijnlijk ook het geval dus ik zou nu 2 vliegen in 1 klap kunnen slaan ;)
"Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read."
Gebruikersavatar
san-34
Gevorderd lid
Berichten: 562
Lid geworden op: 01 apr 2011, 18:14

Bericht door san-34 »

@aoife, bedankt voor de link ik ga hem zo meteen lezen eerst even douchen ;)
"Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read."
Plaats reactie