veel lichamelijke problemen door b6 intoxicatie

Hier is er plaats voor vragen en discussie over Fibromyalgie, Lupus, EDS, Lyme, Sjögren, Addison, B12-tekort, MCS,...

Moderator: Moderators

Gebruikersavatar
noxiprofull
Beginner
Berichten: 10
Lid geworden op: 23 mar 2017, 17:35

Bericht door noxiprofull »

(hoe kan je berichten verwijderen)
Laatst gewijzigd door noxiprofull op 27 mar 2017, 10:46, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
noxiprofull
Beginner
Berichten: 10
Lid geworden op: 23 mar 2017, 17:35

Bericht door noxiprofull »

feuer schreef:
noxiprofull schreef: Beste Feuer,

Bedankt voor de informatie! Hier heb ik wel heel veel aan!
naast het vermijden van voedsel waar b6 in zit (het zit bijna overal in).
heb je nog iets extra's gedaan om het proces te verspoedigen?
Heeft de dokter nog wat voor u kunnen betekenen?
Heeft u nog neurologische klachten er aan overgehouden?
Ik denk dat die opstapeling van 434 ook wel enig tijd voor nodig was.
Bent u nu wel weer kern gezond, of heeft u andere gezondheidsklachten die daar verder niks mee te maken kan hebben?

Ik hoop dat u wat vragen voor mij kunt beantwoorden. in ieder geval al bedankt voor u tijd!

Beste Noxiprofull,

Graag gedaan!
Toen mijn waarde te hoog was vertelde de huisarts mij te stoppen met supplementen, maar ik nam helemaal geen supplementen met B6, dat geloofde hij niet.
Ik vroeg of de waarde te hoog kon zijn door energiedrank, dat kon volgens hem niet.
Het is inmiddels 5 jaar geleden, in de energiedrank die ik nam zat per blikje 150% B6 van de ADH.
Ik dronk er 1-2 per dag.
Ik heb dus niets aan mijn toenmalige huisarts gehad om de waarde naar beneden te brengen.

Behalve het vermijden van alle voeding met B6 heb ik er niets extra's aan gedaan, was er ook niet van op de hoogte dat er nog meer aan te doen was.

Ik denk dat hier op het ME forum niet veel mensen zitten die nu kerngezond zijn ;)
Ik heb de diagnose ME (zo'n 10 jaar), wat ook neurologische klachten kan geven.
Wat dus waar door komt is moeilijk te zeggen.
Maar de tintelingen en krampen in mijn handen zijn weg, dus denk dat ik er niets aan over heb gehouden.

Ik was voor de B6 intoxicatie al te ziek om te werken, dus het had voor mij niet zo'n grote impact op mijn dagelijks leven.
Kan me wel voorstellen dat de impact als je gezond bent heel groot is.
Hoop dat je er spoedig en volledig van hersteld!
Oke,

Vervelend om te horen Feuer!

Ja fat begrijp ik wel van energie drankjes, het zit ook in sportdrankjes.
mijn broertje drinkt dat best veel en klaagt ook veel over zijn lichaam en vermoeidheid, misschien dat ik mijn moeder maar even dit laat lezen. hartstikke bedankt voor je informatie.
Over dat ME gebeuren, dan moet CRP waarden verhoogt zijn toch?
die van mij zijn al jaren <1 dus dat is goed. wel veel ontstekingen nu in mijn oor maar dat komt denk ik door die vergiftiging.

Ja ik baal er wel van, het heeft wel een litteken achtergelaten op mijn ziel.
Mijn vriendin is overspannen geraakt en moet zelf nu in therapie voor hyperventilatie. En ze wilt mij de eerst komende tijd f niet zien. Ik heb er ook een hard hoofd in dat het goed gaat komen...
maar ja ik blijf wel hoop houden. Ze begrijpt de situatie ook niet.
Gebruikersavatar
noxiprofull
Beginner
Berichten: 10
Lid geworden op: 23 mar 2017, 17:35

Bericht door noxiprofull »

asje schreef:Als je de uitslagen hebt, kun je er toch niks méér mee dan je al doet, dus zou daar sowieso niet op focussen.

Ik zou dan 6 maanden wachten, dus half juli, volgens mij weet je dan zeker dat de suppletie van wat dan ook geen invloed meer heeft.

Sterkte ermee ...
Oke, bedankt Asje.

Ik wacht wel al hoewel mijn geduld nu echt op is haha. zit er al half jaar mee te kloten. :(
Gebruikersavatar
semma
Gevorderd lid
Berichten: 1448
Lid geworden op: 23 nov 2011, 03:15

Bericht door semma »

Het is wel akelig dat er supplementen worden toegevoegd aan gewoon dagelijks eten. Je hebt dan totaal geen kijk meer op wat je binnenkrijgt.
asje
Donateur
Donateur
Berichten: 8649
Lid geworden op: 17 apr 2011, 00:19

Bericht door asje »

Dat gebeurt absoluut helemaal niet. Van nature komt B6 in veel voeding voor en dat is niet teveel.

Intoxicatie krijg je uitsluitend als je kritiekloos supplementen, sport- of energiedrankjes neemt.
Life smells...
Gebruikersavatar
semma
Gevorderd lid
Berichten: 1448
Lid geworden op: 23 nov 2011, 03:15

Bericht door semma »

asje schreef:Dat gebeurt absoluut helemaal niet. Van nature komt B6 in veel voeding voor en dat is niet teveel.

Intoxicatie krijg je uitsluitend als je kritiekloos supplementen, sport- of energiedrankjes neemt.

Dat neemt niet weg, dat er allerlei supplementen worden toegevoegd aan gewone dagelijkse voedingsmiddelen.
asje
Donateur
Donateur
Berichten: 8649
Lid geworden op: 17 apr 2011, 00:19

Bericht door asje »

B6 en iha, zoals?
Life smells...
Plaats reactie