eindelijk!: The Abundant Energy Summit

Discussieer hier over conferenties, lezingen etc.

Moderator: Moderators

Plaats reactie
soof
Gevorderd lid
Berichten: 931
Lid geworden op: 25 aug 2013, 10:37
Contacteer:

eindelijk!: The Abundant Energy Summit

Bericht door soof »

zou er normaal niet eens over begonnen zijn maar omdat het forum toch wat stilletjes is; http://abundantenergysummit.com/

wat enigjes dat deze o.a. psych-met-matchende-bril-bij-zijn-overhemd een online gebeuren over alles wat maar een beetje pips of niet zo lekker in het velletje zi(e)t organiseren, maar, wat moeten ze met ónze Leonard Jason of Sarah Myhill?? :evil:

aan de andere kant is het dan weer wel gratis :P dus ingeschreven met een emailadres waarmee ze me nooit meer kunnen vinden hierna
"Ik kan toch niets doen. Ik ben arts." Emile Keuter
Gebruikersavatar
meintje
Vertaler
Berichten: 281
Lid geworden op: 10 feb 2014, 12:39

eindelijk!: The Abundant Energy Summit

Bericht door meintje »

En Ashok Gupta. Ben zo benieuwd wat jij allemaal voor verhelderende nieuwe inzichten gaat krijgen (maar dus niet via de mail...)
Deel ze even, als het lukt.... Ben wel weer toe aan een shot overvloedige energie.
annac
Gevorderd lid
Berichten: 4645
Lid geworden op: 04 feb 2006, 00:05

Bericht door annac »

Pas maar op, soof.

Het begrip IRONIE is sowieso al de laatste tijd een breed maatschappelijk gedevalueerd begrip geworden. Veel pas beginnende ME-ers zullen er NOG meer moeite mee hebben!

Als je zin hebt, deel ze inderdaad ff.

Wat Muhill en Jason daar doen is mij ook een raadsel. Misschien om een gemengd bedrijf te houden in de psychologie markt? Somatici mee te laten dokken voor niet somatici?
soof
Gevorderd lid
Berichten: 931
Lid geworden op: 25 aug 2013, 10:37
Contacteer:

Bericht door soof »

m'n eerste inzicht is dat je voor het downloaden (zijn 1 dag gratis te zien) van de filmpjes wel moet betalen en ik verwacht ook nog wel een merchandise offensief ofzo, dat je met Prof. Jason t-shirt op de bank kan liggen straks

Gupta ga ik kijken, hij hangt een beetje tussen psyche en somatiek (gut ik praat al als een UMCG-er) in maar mensen schijnen er best enthousiast over te zijn, toch?

oppassen voor wat anna?
"Ik kan toch niets doen. Ik ben arts." Emile Keuter
annac
Gevorderd lid
Berichten: 4645
Lid geworden op: 04 feb 2006, 00:05

Bericht door annac »

==oppassen voor wat anna?==

Er zijn, de laatste tijd vooral, nogal wat mensen die een grap/ironie globaal niet weten te onderscheiden van serieuze praat. Lange tenen versus zich ten onrechte op het onjuiste been gezet zijn etc etc. Dus verkeerd begrepen.
Plaats reactie