5e Wereld ME-dag Benefiet op 22 mei 2016!

Discussieer hier over conferenties, lezingen etc.

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Zuiderzon
Site Admin
Site Admin
Berichten: 2994
Lid geworden op: 13 okt 2005, 10:48
Locatie: Onder de zon
Contacteer:

5e Wereld ME-dag Benefiet op 22 mei 2016!

Bericht door Zuiderzon »

http://www.me-gids.net/module-Kalender- ... d-430.html

N.a.v. Wereld ME dag op 12 mei organiseert Sonja Silva opnieuw een Benefiet, dit op 22 mei 2016.


Dit jaar voor de VIJFDE keer!!! En niet op Moederdag dus ik verwacht al die patiënten die de afgelopen jaren aangaven om die reden niet te komen!

22 mei 2016 13:00 - 17:00
Boerderij Langerlust Amsterdam

Geef je op via wereldmedagbenefiet@live.nl

Sonja Silva schreef:Herinneringen.
10 april 2012


Lieve ME patiënten en sympathisanten,

Het lijkt echt te gaan gebeuren! Op 12 mei organiseer ik een benefietconcert voor Awareness voor ME.

In principe is alles rond! Ik heb sponsors gevonden voor catering, licht en geluid de locatie hoor ik deze week.

Ik wil zoveel mogelijk ME patiënten uitnodigen om te komen. Het wordt een leuk feestje. Pyke Pos zal optreden met mijn eigen band.

Daarnaast zal er tussendoor een DJ draaien.

Natuurlijk super om je lotgenoten te ontmoeten en om de wereld te laten zien dat wij ons niet gek laten maken.

Er is die dag aandacht voor de petitie, Theo Wijlhuizen komt spreken en ik zal een stukje van mijn documentaire tonen.

Nu heb ik stichting Ambulance wens benaderd en heb ik de mogelijkheid om 5 bedlegerige patiënten die dag te vervoeren naar het benefiet. Er zullen vrijwilligers bij blijven om je te verzorgen!

Wie durft het aan?

Ik wil echt zoveel mogelijk patiënten oproepen om te komen, zodra ik meer weet over de locatie dan zal ik dat hier melden!

Voor nu, zodat ik een beetje een idee heb hoeveel mensen er komen:

MAIL ALS JE KOMT NAAR wereldmedagbenefiet@live.nl

Groetjes,
Sonja Silva
Bron: Facebook Sonja Silva

Concrete info volgt later.
Hoop doet leven!
plien
Actief lid
Berichten: 269
Lid geworden op: 29 mei 2014, 11:14

5e Wereld ME-dag Benefiet op 22 mei 2016!

Bericht door plien »

Midden in mijn eindexamens ](*,) Dat gaat hem dus niet worden... Maar waarschijnlijk woon ik na de zomer in A'dam dus ik ga alvast duimen voor editie 2017! :P
Gebruikersavatar
Zuiderzon
Site Admin
Site Admin
Berichten: 2994
Lid geworden op: 13 okt 2005, 10:48
Locatie: Onder de zon
Contacteer:

Bericht door Zuiderzon »

Update
http://www.me-gids.net/module-ME_CVS_do ... -1540.html
Sonja Silva schreef: Hallo lieve ME vrienden! Ik heb op dit moment nog net geen 30 aanmeldingen binnen voor de ME dag. Dit moeten er minimaal 50 worden voor 10 mei, om de ME dag door te laten gaan!

Als jullie willen komen, geef je dan snel op via wereldmedagbenefiet@live.nl. Zo een dag kost me veel tijd en energie. Ik doe dat met heel veel liefde, dat weten jullie! Maar er moeten wel meer aanmeldingen komen wil de dag doorgaan.

Liefs!!!!
Hoop doet leven!
annac
Gevorderd lid
Berichten: 4645
Lid geworden op: 04 feb 2006, 00:05

Bericht door annac »

Zuiderzon schreef:Update
http://www.me-gids.net/module-ME_CVS_do ... -1540.html
Sonja Silva schreef: Hallo lieve ME vrienden! Ik heb op dit moment nog net geen 30 aanmeldingen binnen voor de ME dag. Dit moeten er minimaal 50 worden voor 10 mei, om de ME dag door te laten gaan!

Als jullie willen komen, geef je dan snel op via wereldmedagbenefiet@live.nl. Zo een dag kost me veel tijd en energie. Ik doe dat met heel veel liefde, dat weten jullie! Maar er moeten wel meer aanmeldingen komen wil de dag doorgaan.

Liefs!!!!
Ik heb een oproep via facebook gedaan.
Gebruikersavatar
willemijnd
Actief lid
Berichten: 342
Lid geworden op: 07 nov 2013, 23:04

Bericht door willemijnd »

Wie van jullie komt er allemaal?
Ik ben er in ieder geval, en het lijkt me leuk wat mensen van het forum (weer) te zien. #zinin!
Gebruikersavatar
huppelepup
Gevorderd lid
Berichten: 796
Lid geworden op: 11 jan 2011, 19:26

Bericht door huppelepup »

Hoe is het geweest en komen er nog YouTube filmpjes van deze middag?
Gebruikersavatar
willemijnd
Actief lid
Berichten: 342
Lid geworden op: 07 nov 2013, 23:04

Bericht door willemijnd »

Lune en ik zijn geweest - het was weer heel bijzonder om zoveel schuitgenootjes bij elkaar te zien. Oude bekenden, maar ook weer nieuwe mensen ontmoet.
Op YouTube staat ergens een filmpje van gospelsongs die Sonja Silva met 2 vriendinnen zong. Ze heeft een voorvertoning gegeven van de film over ME die ze aan het maken is.

Daarin ook interviews met Denise en Ingeborg - dat hakte er toch wel in. Niet iedereen hield het droog.
Er werd bovendien een minuut stilte voor Ingeborg gehouden, wat erg indrukwekkend was. Ook omdat er familie van haar aanwezig was.

Er waren denk ik ongeveer even veel mensen als vorig jaar. Ik had gedacht dat er meer zouden komen omdat het nu eens niet met moederdag samenviel. Maar dat gaf niet want uiteindelijk niet eens met iedereen uitgebreid kunnen praten. Zo'n middag vliegt om!
Gebruikersavatar
jkieboom
Actief lid
Berichten: 389
Lid geworden op: 29 mei 2010, 21:43
Locatie: Dordrecht

Bericht door jkieboom »

Er zijn YouTybe filmpjes van het ME benefiet.

https://www.youtube.com/watch?v=qx0HMMMzX38

Via dit kanaal van Dora zijn de andere filmpjes ook te bekijken.
Dora is ook nog bezig met meer filmpjes.
Kwaliteit van leven, binnen mijn grenzen dankzij Neuro Stimulatie therapie !!
Gebruikersavatar
huppelepup
Gevorderd lid
Berichten: 796
Lid geworden op: 11 jan 2011, 19:26

Bericht door huppelepup »

Dank je Willemijn voor je verslagje. Ik had ook wel willen gaan als het niet zo ver waa. Daarin zal ik niet de enige zijn. Fijn dat het een geslaagde middag was.
Gebruikersavatar
willemijnd
Actief lid
Berichten: 342
Lid geworden op: 07 nov 2013, 23:04

Bericht door willemijnd »

Graag gedaan Huppelepup.

Het is geen compleet verslag want ik vergat nog te vertellen dat de cardiologen Frans Visser & Linda van Campen er ook waren.
Prof. Visser hield een heldere lezing over wat ME is voor de aanwezigen die nog niet zoveel hierover af wisten. Er was ruime gelegenheid tot vragen - waar dan ook gretig gebruik van werd gemaakt.

Hopelijk is het op YouTube te vinden want het slot van zijn lezing was hilarisch. :-)
Gebruikersavatar
huppelepup
Gevorderd lid
Berichten: 796
Lid geworden op: 11 jan 2011, 19:26

Bericht door huppelepup »

Oh nu wordt ik wel heel nieuwsgierig :-)
Ik heb dus wat gemist.
asje
Donateur
Donateur
Berichten: 8649
Lid geworden op: 17 apr 2011, 00:19

Bericht door asje »

willemijnd schreef: ...want het slot van zijn lezing was hilarisch
Ik heb geen geluid, wat was zo hilarisch :)?
Life smells...
Plaats reactie