dokter coucke

Alle vragen over diagnose en testen. Welke testen voor ME (cvs)? Wat betekenen de resultaten?

Moderator: Moderators

Gebruikersavatar
berke
Beginner
Berichten: 4
Lid geworden op: 01 jul 2011, 19:35

dokter coucke

Bericht door berke »

Hallo,
Ik heb 21 jaar CVS, Laatst ben ik bij dokter coucke geweest en die liet een darmonderzoek doen. Waaruit bleek dat ik een lekkdende darm had. Geen goede bacteriën meer en een schimmel in de darm. Ik kreeg van hem medicatie, diflucan, florabalance en mucopure en om de maand een imunoglobine infuus. De slechte dambactieren hebben het darmslijmvlies onstoken. Ik ben gans aan het einde van mijn vertering.(maag is flink onstoken)Ik leef op rijst en wortels met een beetje onbewerkt vlees om zo min mogelijke gisting te hebben. Ik kreeg van dokter coucke ook een dieet mee. Het homo energeticus dieet waarin toxines en suiker verboden zijn. Ik neem nu twee maanden de medicatie en het hielp nog niks. Het werd zelfs nog iets erger. Ook probeerde ik het Scdieet zonder sucses. Er zit zelfs suiker en zoetstoffen in die medicatie die dokter coucke me voorschreef. Zijn er hier mensen die hetzelfde meemaakte( met een lekker darm) en beter geworden zijn op deze manier bij dokter coucke, want volgens hem geneest hem ze zo allemaal. (ik merk nog niks en ben radeloos)graag snel advies en mogelijk steun. :roll:
Plaats reactie