behandeling dokter coucke

Alle vragen over diagnose en testen. Welke testen voor ME (cvs)? Wat betekenen de resultaten?

Moderator: Moderators

Gebruikersavatar
berke
Beginner
Berichten: 4
Lid geworden op: 01 jul 2011, 19:35

behandeling dokter coucke

Bericht door berke »

Hallo,
Ik heb al 21 jaar CVS, Laatst werd door dokter coucke vastgesteld dat ik een lekkende darm had, een schimmel en dat al mijn goede bacteriën weg waren.(De slechte bacterien hebben mijn darmslijmvlies onstoken) Ik kreeg van hem Mucopure en florabalance. Ook om de vier weken infuus met imuglobulinen. Ik ben gans het einde van mijn vertering, mijn maag is onstoken en ik heb een gevoel als ik er wat instop dat niet goed verteerd dat ik ma amper weet waar ik ben, de ganse dag hartloppingen. Ik probeerde ook het Scdieet twee jaar geleden, maar dat lukte ook niet. Alles gist en borreld in mijn darmen.Ben nu twee maanden bezig met de medicatie van dokter Coucke en ik voel nog niks beterschap. Ik voel me gruwelijk ziek. Zijn er hier mensen waarbij het hielp? Ik eet alleen nog rijst met wortels en beetje onbewerkt vlees om zo min moglijk te gisten. Ik sleur me de dag door. Ik kreeg van hem ook het dieet homo energeticus mee. Hierin staat te lezen dat zoetstoffen en suikers verboden zijn, wat ik ook doe.Maar in zijn medicatie zit (in de bacterien florabalance)rietsuiker en (mucopure) zoetstoffen. :?: zijn er hier mensen die hetzelfde meemaakte als ik die er mee geholpen zijn en me willen steunen. graag snel advies
Plaats reactie