MRI scan hersenen

Alle vragen over diagnose en testen. Welke testen voor ME (cvs)? Wat betekenen de resultaten?

Moderator: Moderators

Gebruikersavatar
fleurtje_5
Beginner
Berichten: 13
Lid geworden op: 06 okt 2017, 13:27

Bericht door fleurtje_5 »

Oké,ik dacht dat ze altijd naar wolkjes of diepte van de groeven kijken. Verder weet ik niet.

ik hoorde van iemand dat bij haar niet meteen werd gezegd dat ze MS had. Pas jaren later werd dit bevestigd toen haar moeder er naar vroeg.
soof
Gevorderd lid
Berichten: 931
Lid geworden op: 25 aug 2013, 10:37
Contacteer:

Bericht door soof »

mijnes in 2012 gehad en nadat Jen Brea erover tweette de mijne ook opgevraagd, een MRI-verpleger aangeklampt en net als bij Jen vertrouwt hij de doorbloeding in m'n hypofyse niet helemaal dus na overleg met huisarts begin juni nog een keer naar een neuroloog, nummer 4 inmiddels!

haha semma; "Krijg nu allerlei visioenen van kippen die de oven ingeschoven worden, even terug halen om te bedruipen en dan weer verder braden."

en ben ook bijna in slaap gevallen ondanks het idd verschrikkelijke lawaai
"Ik kan toch niets doen. Ik ben arts." Emile Keuter
annac
Gevorderd lid
Berichten: 4645
Lid geworden op: 04 feb 2006, 00:05

Bericht door annac »

soof schreef:mijnes in 2012 gehad en nadat Jen Brea erover tweette de mijne ook opgevraagd, een MRI-verpleger aangeklampt en net als bij Jen vertrouwt hij de doorbloeding in m'n hypofyse niet helemaal dus na overleg met huisarts begin juni nog een keer naar een neuroloog, nummer 4 inmiddels!

haha semma; "Krijg nu allerlei visioenen van kippen die de oven ingeschoven worden, even terug halen om te bedruipen en dan weer verder braden."

en ben ook bijna in slaap gevallen ondanks het idd verschrikkelijke lawaai
Wat waren de verdere uitslagen, soof?
soof
Gevorderd lid
Berichten: 931
Lid geworden op: 25 aug 2013, 10:37
Contacteer:

Bericht door soof »

de uitslag bij neuroloog #3 was uiteraard helemaal prima :) :?
"Ik kan toch niets doen. Ik ben arts." Emile Keuter
Plaats reactie