Extravasculaire Systolen, Diastolisch Hartfalen en POTS

Alle vragen over diagnose en testen. Welke testen voor ME (cvs)? Wat betekenen de resultaten?

Moderator: Moderators

asje
Donateur
Donateur
Berichten: 8649
Lid geworden op: 17 apr 2011, 00:19

Bericht door asje »

anne-s schreef: Hij heeft me wel gerustgesteld dat ik echt geen waanzinnige inspanningsoefeningen moet doen die mijn lichaam permanent kunnen beschadigen.
De inspanningstest (fietstest) is een flinke inspanning, vanzelf, je kunt er wel een terugslag van hebben. Ik was te slecht om de test af te maken, dan stopt het dus, mijn terugslag viel gelukkig wel mee.
Ik ben het wellicht wat meer gewoond (of was het gewoond)...
Haha, gewoond of gewoond? Zeg maar 'gewoon'.
Life smells...
Gebruikersavatar
anne-sophia
Actief lid
Berichten: 339
Lid geworden op: 26 aug 2014, 10:23
Contacteer:

Bericht door anne-sophia »

Hahahahaha! Dat is zo´n germanisme. Haha! In het Duits zeg je: gewöhnt. En daar maak ik gewoon gewoond van. Haha! Ik beweer ook dat mijn kinderen prima Nederlands spreken, maar als ze in Nl. zijn, hoor ik echt van al mijn vriendinnen zo heel voorzichtig: ze hebben wel een accent he? :)

Voorheen vroeg geloof ik ook nog iemand welk medicamenten ik nam. Ik nam steeds procoralan. Dat is soort bètablokker, maar is het niet (geloof ik). Maakt hartslag trager zonder bloeddruk te verlagen (want die is al erg laag). Sinds paar maanden neem ik Obsidan. Maar ik heb nu net met vent overlegd dat ik toch weer Procoralan terugwil. Dat Obsidan is het echt niet.... Zal mijn huis- tuin en keukencardio (die dus nooit in staan wil meten) morgen bellen.
asje
Donateur
Donateur
Berichten: 8649
Lid geworden op: 17 apr 2011, 00:19

Bericht door asje »

Dat is zo´n germanisme.
:) Zit zo diep dat we alleen uit 'gewoond' of 'gewoond' konden kiezen ...

Mss gaat het dan slechter met de POTS wegens wisseling med's?
Life smells...
Gebruikersavatar
anne-sophia
Actief lid
Berichten: 339
Lid geworden op: 26 aug 2014, 10:23
Contacteer:

Bericht door anne-sophia »

Ja, dat idee kreeg ik dus ineens pas gisteren (lekker helder...). Duf he? Maar word er ook wel vrolijk van.

Kleine ventje (4 nog steeds ziek) en nu krijg ik ook keelpijn en ik heb het zo koud. Ik heb hier geen zin in. Vrijdag gaan we op wintersport. Boven liggen al een week koffers open, die ik dan steeds een minuut of 2 inpak en dan stop ik weer. In hotel is saunabereik en hitte doet me altijd heel erg goed. Daar verheug ik me dus wel op, maar de rit erheen.... We gaan onze 10-jarige maar voorin zetten en dan ga ik op de achterbank liggen (helemaal opgerold dus, want ventje van 4 zit daar ook in zijn stoeltje. Nu ja, ik zie er nu dus vooral tegenop (erg tegenop), maar hoop dat sauna alles goed maakt. En de glunderende gezichtjes van mijn zoontjes als ze terugkomen van het skiën.
asje
Donateur
Donateur
Berichten: 8649
Lid geworden op: 17 apr 2011, 00:19

Bericht door asje »

Héél duf :) Je hebt toch geen ME hè?!?

Lastig, lastig, maar wel nog een beetje leven!
Life smells...
Plaats reactie