Mijn ervaringen bij DML

Alle vragen over diagnose en testen. Welke testen voor ME (cvs)? Wat betekenen de resultaten?

Moderator: Moderators

asje
Donateur
Donateur
Berichten: 8649
Lid geworden op: 17 apr 2011, 00:19

Bericht door asje »

Ah oké, thanks.
Life smells...
Gebruikersavatar
evaluna
Beginner
Berichten: 68
Lid geworden op: 27 mar 2015, 10:51

Bericht door evaluna »

hoi rsca,

Wat een harde dobber voor jou!

Het is toch niet normaal dat je als patiënt deze beslissingen alleen moet nemen (stoppen, doorgaan, iets anders proberen...) zonder enige wetenschappelijke ondersteuning. Waar blijven ze met hun onderzoeken???
Hopelijk heb je er met DML wat kunnen over praten, want ik weet uit ervaring dat dit vaak ook niet makkelijk is.

Ja, wat nu? Ik begrijp je reactie maar al te goed, zeker als je dit zag als "laatste" alternatief. Uiteindelijk moet je de beslissing zelf nemen, zien waar jij je het beste bij voelt.
rsca schreef:aangezien die bacterie nog steeds actief is.
Als er nog altijd een actieve infectie aanwezig is, dan lijkt het me dat je last hebt van een herxheimer-reactie, de giftige stoffen uit de celwand van de afgestorven bacteriën krijgt je lichaam niet snel genoeg afgevoerd.
http://mens-en-gezondheid.infonu.nl/zie ... actie.html

Heb je overwogen om de dosering of het behandelplan te verlichten of tijdelijk te onderbreken? Of kan je DML vragen naar ondersteunende middelen om die gifstoffen sneller af te voeren? Of heb je totaal geen vertrouwen meer in de aanpak?

Let wel, dit is mijn persoonlijke bedenking bij wat je vertelt, ik ben geen dokter en wil hier zeker geen medisch advies geven...

Sterkte,
evaluna
Gebruikersavatar
fez
Actief lid
Berichten: 246
Lid geworden op: 23 nov 2010, 21:36

Bericht door fez »

Hallo allemaal,

Ik heb al even niet meer gereageerd op dit forum.

Zelf ben ik ook patient bij dml geweest en toen ik er de ene na de andere behandeling begon dacht ik dat ik doodziek was. Eigenlijk was ik pas echt doodziek na al zijn peperdure behandelingen. Ik kon niets meer.

Ik vind het eigenlijk niet verantwoord. Eerst is het deze bacterie dan de andere, dan lyme, dan gcmaf dan nexavir. En telkens ging ik genezen.

Op den duur door alle voedingstesten kreeg ik nog een angst om te eten. Dit is gelukkig voorbij.

Was ik niet bij hem geweest, dan moest ik van veel minder ver komen en had ik een pak meer geld overgehouden.

Sorry RSCA dat ik dat zo tussen jou ervaringen erbij gooi.

Veel sterke allemaal!
Gast

Bericht door Gast »

Jeetje rsca, wat heftig dat je zo verslechterd bent.

Ik zou zeggen: geef je lichaam de rust om te herstellen, zo lang AB is niet niks.
Ik doe zelf veel dingen om mijn lichaam te ondersteunen met ontgiften, misschien een idee voor je?

Ik drink detox thee van Jacob Hooy.
Ik neem elke dag voetenbadjes met bentoniet klei, zuiveringszout en/of epsom zout.
Ik neem chlorella en Maria distel.

Dit is heel interessant:
http://chronische-vermoeidheidssyndroom ... ever.1.php

Even heel goed voor je lichaam zorgen.
Plaats reactie