Probioguard (pro-biotica met lactobacillus LA5)

Hier is er plaats voor discussie en vragen over alternatieve methodes bij ME (cvs).

Moderator: Moderators

Gebruikersavatar
zeeman
Actief lid
Berichten: 179
Lid geworden op: 14 sep 2012, 15:10

Probioguard (pro-biotica met lactobacillus LA5)

Bericht door zeeman »

Hallo allemaal,

graag deel ik mijn ervaring met dit product. Het is een probioticum dat men adviseert tijdens/na gebruik van een antibioticum of wanneer mensen op reis gaan. Nu heb ik laatst een kuur gehad voor een longontsteking en ik kan jullie melden dat de boel behoorlijk van slag was. Ik heb tijdens de kuur ook al ultra-probioticum gebruikt van Biovitaal en toen ik later nog klachten bleef houden (kramp, diarree) heb ik ook nog met een beetje succes darmocare extensis gebruik van Bonusan. Toch wel zakjes waar ik normaal profijt van heb.

Ik kreeg Probioguard als tip van mijn therapeut. Ze zei dat deze speciaal ontwikkelt zijn tegen foute bacteriën die vaak na een antibiotica kuur de kop op steken. Ik moet zeggen dat de tabletjes snel werkten! Ik stond er versteld van. Diarree weg, en eindelijk weer eens van die krampen af. Ze zei dat ik nadat ze op waren weer over kon op mijn standaard probiotica. Deze waren even nodig om de slechte jongens aan te pakken kennelijk.

Zijn er meer mensen bekend met deze tabletjes??

Lamberts Probioguard bevat vier zorgvuldig geselecteerde stammen vriendelijke bacteriën: Lactobacillus acidophilus (La5), Bifidobacteriën (Bb12), Streptococcus thermophilus en Lactobacillus delbrueckii ssp bulgaricus. De lokale keuken in andere landen kan ervoor zorgen dat de darmen worden bevolkt met andere bacteriestammen die onplezierig aanwezig blijven. De samenstelling van Probioguard is hier speciaal op afgestemd zodat de vriendelijke lichaamseigen bacteriën weer de overhand krijgen. De bacteriën zijn gevriesdroogd opgenomen en omringt door een zuurstabiele polysacharidematrix, waardoor ze beschermd worden tegen de hoog zure condities in de maag. Deze speciale matrix verhoogd de overlevingskans in de maag met de factor 50.
Plaats reactie