Colloidaal zilverwater

Hier is er plaats voor discussie en vragen over alternatieve methodes bij ME (cvs).

Moderator: Moderators

Gebruikersavatar
bellatordelux
Gevorderd lid
Berichten: 1633
Lid geworden op: 06 sep 2013, 00:36

Bericht door bellatordelux »

Personal Experience with Lyme Disease and Candida
by Dr. Paul Farber

Dr. Joseph Cardot… told me that Mild Silver Protein was helpful against spirochetes

By the end of the first two weeks my 35 different symptoms, including extreme pain, paralysis, and numbness were about 25% relieved with no side effects. By the end of the first month I was over 50% well. By the end of the second month I was 75% well. After 3 months of treatment I was 100% well. I have been 100% well for over 2 years.

Was I cured from Lyme disease and candida yeast infection? In my opinion and the opinion of Dr. William Burgdorfer, Scientist Emeritus who discovered the spirochete as the causative agent of Lyme disease, and Dr. John Parks Trowbridge, M.D. an author and expert in the field of candida yeast infection, I appeared to be CURED.

Dr. Burgdorfer, who became a close friend, then shared with me that the world would not believe my results without scientific documentation.

It seems that there is enough testing from universities, and reports from practitioners that the Mild Silver Protein developed not only works on Lyme disease but a good deal more bacterial, viral and fungal infections

Lees verder (page #11) Bron: Xpressnet

I have no Truth to tell or reveal,
only Insights to share
Gebruikersavatar
bellatordelux
Gevorderd lid
Berichten: 1633
Lid geworden op: 06 sep 2013, 00:36

Bericht door bellatordelux »

Hoi Louisa,


Het ervaringsverhaal van Dr. Paul Farber was voor mij de bevestiging, dat ik waarschijnlijk wel baat zou hebben bij colloidaal zilver.

Sinds een jaar of vier heb ik nieuwe, neurologische klachten; waaronder stuipen vanuit mijn rug en verlies van aansturing van een been. Zowel in mijn rug als in mijn been kan ik de locatie aangeven, waar naar mijn idee ‘iets’ zit. Vrijwel niets is officieel vastgesteld bij mij, dus ja...

En in mijn geval kunnen mijn klachten door een gram-negatieve bacterie, een spirocheet of door een combi van beide veroorzaakt worden.

Omdat zowel de gram-negatieve bacterie als de spirocheet zich door middel van biofilms voor je immuunsysteem en AB kunnen verschuilen, leek mij colloidaal zilver een goed alternatief.

Ik heb natuurlijke AB (3wkn) gecombineerd met colloidaal zilver (7wkn), waarbij ik met beide gelijktijdig gestart ben. De AB had ik al eens eerder genomen en leek wel, maar niet afdoende, te reageren op die plekken. De combinatie met het zilver was velen malen effectiever dan alleen de AB . Er is echt iets los gekomen; mijn been en de aansturing daarvan is nu weer zo goed als normaal.

Hierbij wil ik wel vermelden dat ik met regelmaat mijn darmwerking optimaliseer door middel van grondige reinigingen. En of ik nu helemaal van die klachten af ben, of dat ze niet terug komen..
dat moet nog blijken..

Maar mocht dit niet het geval zijn, dan weet ik nu dat mijn lichaam ook een langere behandeling met zilver aan kan. Voor mij is dit minder invasief dan een reguliere AB behandeling, want daar word ik direct en op langere termijn doodziek van.

Groetjes Bella
I have no Truth to tell or reveal,
only Insights to share
Gebruikersavatar
louisa
Gevorderd lid
Berichten: 11884
Lid geworden op: 14 jul 2009, 22:40

Bericht door louisa »

Hoi bella,

Thanks nog voor het delen van jouw evaringen! Het heeft bij jou dus duidelijk baat gegeven en gezorgd voor verbetering van ernstige klachten. Mooi Afbeelding!

Dr M werkt met o.a. Zilverhydrosol bij een Lyme behandeling. Interessant!: Bron: http://www.cigmtr.nl/c/begeleiding-beha ... ktebeelden

Groetjes, Louisa
ME of Lyme?: http://www.me-gids.net/module-ME_CVS_do ... d-942.html

-Als je geen ster aan de hemel kunt zijn, wees dan een lampje in je huis-
Gebruikersavatar
verlorengezondheidman
Gevorderd lid
Berichten: 6231
Lid geworden op: 02 aug 2008, 17:24

Bericht door verlorengezondheidman »

Louisa,

Werkt dat nog bij "ons" ivm lang invaliderend infectieziek?
Een zoönose is een infectieziekte die kan worden overgedragen van dieren op mensen.
http://www.youtube.com/watch?v=wVQy9-cyL98

LyME en co's INFO-topic!
http://www.me-gids.net/index.php?name=P ... ht=#218551
Gebruikersavatar
louisa
Gevorderd lid
Berichten: 11884
Lid geworden op: 14 jul 2009, 22:40

Bericht door louisa »

@vgzhm,
verlorengezondheidman schreef:Werkt dat nog bij "ons" ivm lang invaliderend infectieziek?
Dat zal per Lyme patiënt verschillend zijn denk ik. Misschien een kwestie van proberen net als iedere andere behandeling.
Ik lees meer goede ervaringen van mensen die lang (jaren) ziek zijn.

En als daarmee het proces van het zich vermeerderen en zich verspreiden van de Lyme bacertie in het lichaam (dissemineren) kan worden gestopt en of de Lyme bacterie kan worden geëlimineerd?
En als daarmee verdere schade aan organen en lichaamssystemen kan worden voorkomen en of dat patiënten stappen van vooruitgang of verbetering kunnen bereiken?

Groetjes, Louisa
ME of Lyme?: http://www.me-gids.net/module-ME_CVS_do ... d-942.html

-Als je geen ster aan de hemel kunt zijn, wees dan een lampje in je huis-
Plaats reactie