Colloidaal zilverwater

Hier is er plaats voor discussie en vragen over alternatieve methodes bij ME (cvs).

Moderator: Moderators

Gebruikersavatar
nokkos
Beginner
Berichten: 51
Lid geworden op: 14 nov 2010, 17:00

Colloidaal zilverwater

Bericht door nokkos »

Me tante had het hierover. Het leek me interresant. Maar heeft iemand hier ervaring mee?
sowfia
VIP-donateur
VIP-donateur
Berichten: 1167
Lid geworden op: 11 mei 2006, 13:47

Colloidaal zilverwater

Bericht door sowfia »

Dat heb ik ooit moeten nemen toen ik bij een orthomoleculaire arts was. maar erna toen ik bij de meirleir kwam had ik nog steeds enorm veel virussen en bacteriën dus denk niet dat het echt geholpen heeft... Daarentegen had ik bij de test op zware metalen wel enorm veel zilver in mn lijf, wie weet kwam dat wel daarvan, daar denk ik nu eigenlijk pas aan.
Gebruikersavatar
aquamarijn
Actief lid
Berichten: 460
Lid geworden op: 03 jun 2011, 11:00

Colloidaal zilverwater

Bericht door aquamarijn »

heb het zelf niet gebruikt, maar wel van anderen die het wel gebruikt hebben dat het niet geheel ongevaarlijk is:
bij langdurig gebruik van colloïdaal zilver argyrosis (argyria) kan ontstaan, zilververgiftiging. Dan kleurt de huid asgrijs en worden er zilverdeeltjes opgeslagen in de huid, de ogen en de inwendige organen. Er zijn ook nierfunctiestoornissen en neurologische afwijkingen beschreven
en, ja ja ik geloofde mijn ogen niet, zo komen die mensen eruit te zien :shock: deze man was in Oprah een poos geleden: Afbeelding

en heel triest voor deze man, dit gaat dus NIET meer weg!
sowfia
VIP-donateur
VIP-donateur
Berichten: 1167
Lid geworden op: 11 mei 2006, 13:47

Colloidaal zilverwater

Bericht door sowfia »

heb ik geluk dat ik er nu niet zo uitzie!
Gebruikersavatar
aquamarijn
Actief lid
Berichten: 460
Lid geworden op: 03 jun 2011, 11:00

Colloidaal zilverwater

Bericht door aquamarijn »

@sowfia: ik herinner me vaag iets van dat deze man ook wel enórme doseringen slikte langere tijd
stargazertje
Gevorderd lid
Berichten: 3226
Lid geworden op: 17 jun 2010, 14:21

Colloidaal zilverwater

Bericht door stargazertje »

Ja, hij dronk 50.000 ppm zilverwater ipv een voldoende hoeveelheid wat als het goed is een glas is met 50ppm. Hij dronk dit dagelijks voor langere tijd. Je kan er dan zelfs aan doodgaan.

Ik gebruik het bij mijn cavia's zo af en toe. Bij de schimmeluitbraak van Lieveke was het zeer succesvol. Groot pluspunt is dat het geen vieze smaak heeft. Zelf heb ik het echter nooit ingenomen (behalve een drupje om te proeven of het nu vies was of niet).
Gebruikersavatar
sterre
Gevorderd lid
Berichten: 1859
Lid geworden op: 11 dec 2006, 19:52

Bericht door sterre »

Jeetje zeg waarom nam deze man het dan?
Het is niet de groene hulk maar de blauwe.
Gebruikersavatar
she
Gevorderd lid
Berichten: 1177
Lid geworden op: 24 sep 2010, 16:53

Bericht door she »

naar mijn onderzoek op het net - gewoon onzin; niet aan beginnen
Gebruikersavatar
ananasje
Beginner
Berichten: 89
Lid geworden op: 08 sep 2011, 17:14

colloidaal zilver

Bericht door ananasje »

samengevoegd. mod.

Iemand ervaring met colloidaal zilver?
Gebruikersavatar
luipaardje
Actief lid
Berichten: 458
Lid geworden op: 05 aug 2012, 13:43

colloidaal zilver

Bericht door luipaardje »

Ik heb het ooit geprobeerd. Had bij mij geen effect.
Gebruikersavatar
jolie
Beginner
Berichten: 53
Lid geworden op: 13 mei 2009, 19:57

colloidaal zilver

Bericht door jolie »

Ik ga het proberen. Heb lyme, ben al jaren bedlegerig en te ziek en zwak voor reguliere ab en bijbehorende herxheimerreacties. Vroeger werd het veel gebruikt bij infecties voordat de penicilline er was, o.a. bij syfilis.
Op colloidaal zilver kan men geen patent aanvragen.
Je kan het met hele kleine beetjes voorzichtig opbouwen, resistentie treedt dan niet op in tegenstelling tot bij reguliere ab.
Ik gebruik ook al een cocktail van andere natuurlijke middelen en ab, dit ga ik daar bij voegen.
Gebruikersavatar
marlène
Gevorderd lid
Berichten: 9364
Lid geworden op: 20 nov 2009, 09:34

colloidaal zilver

Bericht door marlène »

Nope, ik heb wel iets van de neuraal arts ingespoten gekregen dat gekweekt werd op basis van zilver. Dat gaf me Power. Mijn bijnieren konden het wel waarderen denk ik.

Eigenlijk niet te geloven dat je met een klein beetje product zo'n effect kan hebben. Ik experimenteer met zo'n producten liever niet alleen maar onder medisch toezicht omdat ik er geen kennis van heb.
http://opstaanmetmecvs.blogspot.com

Het is makkelijker een atoom te splitsen dan een vooroordeel. - Einstein
Be critical and use your own judgement when using this information. - Marlène R.
Gebruikersavatar
jolie
Beginner
Berichten: 53
Lid geworden op: 13 mei 2009, 19:57

colloidaal zilver

Bericht door jolie »

Ik gebruik het nu 2 weken, het bevalt me goed.
Ik merk een vermindering in gejaagd gestresst overbelast gevoel.
Ik heb met zilver redelijk controleerbare herxheimerreacties van de Lyme, waardoor ik daar bijtijds extra maatregelen voor kan nemen. (bijv. magnesium, vitamine C, burbur, solidago, gember, tea tree) Voor mij controleerbaarder dan de herxheimerreacties van bijv. het epigenar-protocol. Ik verdraag reguliere ab sowieso niet, te zwakjes voor.

Ik neem nu 4x per dag 1 druppel van de 500ppm van de colloidaal zilver van natural path silver wings. Van mijn arts moet ik nog verder verhogen zodra dat kan.

Jolie
Gebruikersavatar
jolie
Beginner
Berichten: 53
Lid geworden op: 13 mei 2009, 19:57

colloidaal zilver

Bericht door jolie »

p.s. zweetaanvallen met verhoging zijn ook weg, die had ik 3-5x per 24uur
verder voel ik me wel nog steeds algeheel superberoerd zoals voordat ik begon
Gebruikersavatar
bellatordelux
Gevorderd lid
Berichten: 1633
Lid geworden op: 06 sep 2013, 00:36

Bericht door bellatordelux »

Hoi Jolie,

Ik ben nieuw hier, maar ik word doodziek van reguliere AB en ben al een tijdje de alternatieven hiervoor aan het verkennen. Misschien wel interessant: Colloidaal zilver was enige tijd geleden nog in het nieuws:

http://www.nu.nl/gezondheid/3506053/ant ... ilver.html

http://stm.sciencemag.org/content/5/190/190ra81

Fijn te horen dat het gebruik je bevalt
Klinkt zelfs erg goed
Kan altijd nog beter, maar dat van de zweetaanvallen is al winst, toch?

Groetjes Bella
I have no Truth to tell or reveal,
only Insights to share
Plaats reactie