Neuraal therapie

Hier is er plaats voor discussie en vragen over alternatieve methodes bij ME (cvs).

Moderator: Moderators

Gebruikersavatar
louisa
Gevorderd lid
Berichten: 11884
Lid geworden op: 14 jul 2009, 22:40

Bericht door louisa »

Hoi marlène,
marlène schreef:Mijn dodelijke blik heeft haar uiteindelijk overtuigd.
:lol: :D goed zo, marlène.

En weer interessante info die je geeft. Ga ik morgen eens goed proberen te lezen.

Groetjes, Louisa
ME of Lyme?: http://www.me-gids.net/module-ME_CVS_do ... d-942.html

-Als je geen ster aan de hemel kunt zijn, wees dan een lampje in je huis-
diederik
Gevorderd lid
Berichten: 2628
Lid geworden op: 21 jun 2009, 18:38
Locatie: Antwerpen

Bericht door diederik »

marlène schreef:Vandaag ben ik er dan maar zelf naartoe gereden.

Afbeelding :mrgreen:
Ik weet weinig.
Gebruikersavatar
marlène
Gevorderd lid
Berichten: 9364
Lid geworden op: 20 nov 2009, 09:34

Bericht door marlène »

LOL ik droom van zo'n bos haar, borsten en billen ;) Not to mention the wings!
http://opstaanmetmecvs.blogspot.com

Het is makkelijker een atoom te splitsen dan een vooroordeel. - Einstein
Be critical and use your own judgement when using this information. - Marlène R.
Gebruikersavatar
marlène
Gevorderd lid
Berichten: 9364
Lid geworden op: 20 nov 2009, 09:34

Bericht door marlène »

Deze net gelezen in een gedicht over dokters:

...
The doctors should fear arrogance
more than cardiac arrest.
...
Gebruikersavatar
marlène
Gevorderd lid
Berichten: 9364
Lid geworden op: 20 nov 2009, 09:34

Bericht door marlène »

Een tijdje geleden heb ik een mineraal analyse van mijn haren laten doen. Zo hebben ze vroeger ontdekt dat Napoleon werd vergiftigd.

Ik wilde graag weten of ik toxisch belast was door zware metalen. De andere testen die op de markt zijn, bevallen me persoonlijk niet zo. De ene test geeft alleen maar dat je allergisch reageert op een stof dus je bent niet zeker dat je een toxische belasting hebt, enkel maar een vermoeden. Bij de andere test (DMPS) gebruiken ze een stof die ik niet verwerk zoals het hoort, namelijk sulfieten. In dat geval riskeer je eigenlijk een toxische reactie.

Dus een stukje van mijn haar laten knippen en opsturen naar een hiervoor bekend labo in de Verenigde Staten, was een goed alternatief.

De uitslag bevestigt de bijnieruitputting en een trage schildklier. Tevens heel weinig kalium, koper en ijzer en nog zo van die klassiekers. Megaveel calcium in mijn haar dus ik zet het weg in het weefsel en niet in de cellen zoals het hoort. Dat geeft fibroklachten.

En dan de echte verrassing van de dag, een aluminium vergiftiging. Als commentaar zetten ze: komt voor bij mensen die veel uit aluminium pannen eten, blikvoeding, drankjes uit blikken, aluminiumfolie, ... Dat gebruik ik echt allemaal nooit! Schiet er alleen nog de kroon in mijn mond over en een reeks vaccins van heel lang geleden.
http://opstaanmetmecvs.blogspot.com

Het is makkelijker een atoom te splitsen dan een vooroordeel. - Einstein
Be critical and use your own judgement when using this information. - Marlène R.
Gebruikersavatar
annahan
Actief lid
Berichten: 459
Lid geworden op: 04 apr 2012, 21:39

Bericht door annahan »

Ik heb een dergelijk onderzoek aangegeven bij;
MS onstaat in je brein.
Ook over de aluminiumpannen etc. En ja....aluminium wordt ook in een vaccin meegegeven...fijn spul he ?
Gebruikersavatar
marlène
Gevorderd lid
Berichten: 9364
Lid geworden op: 20 nov 2009, 09:34

Bericht door marlène »

Edit: Napoleon zou niet vergiftigd zijn door arsenicum maar wellicht aan maagkanker overleden zijn. Soit, ze hebben wel via haaranalyse ontdekt dat hij 100x meer arsenicum in zijn haar had dan onze tijdgenoten.
http://opstaanmetmecvs.blogspot.com

Het is makkelijker een atoom te splitsen dan een vooroordeel. - Einstein
Be critical and use your own judgement when using this information. - Marlène R.
Gebruikersavatar
marlène
Gevorderd lid
Berichten: 9364
Lid geworden op: 20 nov 2009, 09:34

Bericht door marlène »

@ annahan

dit aluminium zit er in veel vaccins, ik heb er in het verleden al onderzoek naar gedaan samen met een paar andere mensen. Jammer genoeg belet mijn gezondheid om de plannen verder uit te werken.

Aluminiumfosfaat
Aluminiumhydroxide
aluminiumhydroxyfosfaatsulfaat
Aluminiumoxide
Aluminiumsulfaat
Aluminiumzouten
http://opstaanmetmecvs.blogspot.com

Het is makkelijker een atoom te splitsen dan een vooroordeel. - Einstein
Be critical and use your own judgement when using this information. - Marlène R.
Gebruikersavatar
marlène
Gevorderd lid
Berichten: 9364
Lid geworden op: 20 nov 2009, 09:34

Bericht door marlène »

De jongste was gisteren weer 48u ziek. Broeierige koorts die niet te meten valt, hoofdpijn, keelpijn, buikpijn en plat op de bank. Ik noteer het nu op de schoolkalender en het is exact om de drie weken, na een fysieke inspanning of als hij extra moe is. Om de haverklap dus.

Ik ben toch eens benieuwd of zijn bijnieren en schildklier suboptimaal werken.
Ten tweede vraag ik me af of het immuunsysteen cyclisch werkt.
En tot slot, kunnen in de amandelen virussen of bacterieën chronisch huizen die van een tijdelijke immuunverzwakking gebruik maken om telkens opnieuw een keelontsteking te veroorzaken.
http://opstaanmetmecvs.blogspot.com

Het is makkelijker een atoom te splitsen dan een vooroordeel. - Einstein
Be critical and use your own judgement when using this information. - Marlène R.
Gebruikersavatar
marlène
Gevorderd lid
Berichten: 9364
Lid geworden op: 20 nov 2009, 09:34

Bericht door marlène »

Mogelijke oorzaken van smaken in de mond:

Copper Toxicity (Metallic Taste)
Dental Caries (Foul Taste)
Dental Conditions (Bad Taste)
Fluctuation in Estrogen Levels (Metallic Taste)
Gastritis (Foul Taste)
Gastro-esophageal Reflux Disease (Bitter Taste)
Heartburn (Acid Taste)
Jaundice (Bitter Taste)
Lead Poisoning (Metallic Taste)
Medications like Antibiotics, Prenatal Vitamins and Antidepressants (Metallic Taste)
Mercury Poisoning (Metallic Taste)
Oral Infections like Gingivitis or Periodontitis (Metallic Taste)
Poor Oral Hygiene (Metallic Taste)
Postnasal Drip (Foul Taste)
Pyrosis (Acid Taste)
Scombrotoxic Fish Poisoning (Metallic Taste)
Selenium Overuse (Metallic Taste)
Tooth abscess (Foul Taste)

Ter info wil ik er toch even bijzetten dat hubby zijn slechte adem in de ochtend is verdwenen sinds hij een vit B complex neemt tegen restless legs. Omdat ik enkele weken geleden het verhaal van een verpleegster las wiens IBS (irritable bowel syndrome) was verdwenen na vit B12 en een complex B te hebben opgestart, is mijn kwartje gevallen.
http://opstaanmetmecvs.blogspot.com

Het is makkelijker een atoom te splitsen dan een vooroordeel. - Einstein
Be critical and use your own judgement when using this information. - Marlène R.
Gebruikersavatar
metoo
Gevorderd lid
Berichten: 832
Lid geworden op: 25 jun 2010, 14:31

Bericht door metoo »

marlène schreef:De jongste was gisteren weer 48u ziek. Broeierige koorts die niet te meten valt, hoofdpijn, keelpijn, buikpijn en plat op de bank. Ik noteer het nu op de schoolkalender en het is exact om de drie weken, na een fysieke inspanning of als hij extra moe is. Om de haverklap dus.

Ik ben toch eens benieuwd of zijn bijnieren en schildklier suboptimaal werken.
Ten tweede vraag ik me af of het immuunsysteen cyclisch werkt.
En tot slot, kunnen in de amandelen virussen of bacterieën chronisch huizen die van een tijdelijke immuunverzwakking gebruik maken om telkens opnieuw een keelontsteking te veroorzaken.
Hoi Marlene,

Misschien is het goed om te weten dat ook Lyme cyclische opflakkeringen geeft, als ik me goed herrinner ook zo om de 3-4 weken...ook kan het van moeder op (het ongeboren) kind worden overgedragen, of later via borstvoeding...mss zou dit e.e.a. kunnen verklaren. Gelukkig heb ik ondanks mijn brakke hoofd toch nog wat opgestoken tijdens die conferentie...
Hopelijk weet je snel meer...sterkte, ook voor je zoon!
Hope is the thing with feathers
That perches in the soul,
And sings the tune without the words
And never stops at all...
(Emily Dickinson)
Gebruikersavatar
marlène
Gevorderd lid
Berichten: 9364
Lid geworden op: 20 nov 2009, 09:34

Bericht door marlène »

Misschien is het goed om te weten dat ook Lyme cyclische opflakkeringen geeft, als ik me goed herrinner ook zo om de 3-4 weken
Ja, ik heb de vraag ook op Lymenet gezet en via via hebben we zelfs rechtstreeks antwoord gekregen van Dr. Alan McDonald, Dr. Joe Burrascano en Dr. Dolores Claesson.
http://www.lymenet.nl/forum/viewtopic.p ... 6&start=50

Tegen september 2012 komt er wellicht een nieuwe paper uit omtrent biofilms van één van de dokters hierboven vermeld.
http://opstaanmetmecvs.blogspot.com

Het is makkelijker een atoom te splitsen dan een vooroordeel. - Einstein
Be critical and use your own judgement when using this information. - Marlène R.
Gebruikersavatar
metoo
Gevorderd lid
Berichten: 832
Lid geworden op: 25 jun 2010, 14:31

Bericht door metoo »

De biofilms werd ook over gesproken op congres...het lijkt dat de natuurlijke middelen beter in staat zijn deze te doorbreken dan AB, zodat de spirocheet vrijkomt in zijn oorspronkelijke vorm. Maar dan moet hij alsnog om zeep geholpen kunnen worden...
Zoals Dr. Jemsek daar benadrukte, if you get good at releasing them, make sure that you kill it...anders blijft het water naar de zee dragen...
Hope is the thing with feathers
That perches in the soul,
And sings the tune without the words
And never stops at all...
(Emily Dickinson)
Gebruikersavatar
tanto
VIP-donateur
VIP-donateur
Berichten: 1606
Lid geworden op: 21 feb 2008, 08:09
Locatie: ZH

Bericht door tanto »

Hi Marlene,

Waar heb jij die haaranalyse laten doen?

Weet iemand toevallig of bartonella ook een cyclus heeft?
Of is het toevallig dat ik altijd na twee dagen lichte inspanning op de derde dag helemaal gevloerd ben.

Marlene ik hoop dat je jongste snel wat opknapt. En dat hij iets aantoonbaars heeft. Arm kind.
Een vooroordeel is moeilijker te splitsen dan een atoom (A. Einstein)

Absence of proof is not proof of absence
Gebruikersavatar
marlène
Gevorderd lid
Berichten: 9364
Lid geworden op: 20 nov 2009, 09:34

Bericht door marlène »

@ tanto

Het labo is Arltma in de VS, aanbevolen door dr Wilson

www.arltma.com

Ik heb geopteerd voor de test Profile II, dat geeft een volledig overzicht van mineralen in het haar. Persoonlijk vind ik het minder invasief dan een chemische test en het is een goede weergave van wat er zich in je weefsel afspeelt. Het bevestigt mijn bloedwaarden alleszins + een paar verrassingen.

De kapper heeft een strookje van 4 cm afgeknipt achteraan en vlakbij de schedel. Dat heeft hij vervolgens ingekort tot een ruime cm behalve de laatste strook zodat het laboratorium weet wat de kant van de hoofdhuid is en wat de uitgroei is.

Doe het in een papieren envelop, geen plastic zakje want dan gaat het plakken. Was bij voorkeur je haren een paar dagen niet en liefst ook geen geverfd haar enkele weken (dus idealiter een uitgroei).

Je betaalt 80 dollar (+ 2 dollar voor analyse per mail of 12 per post). Via het contactadres zal je een infoformulier krijgen waarop je kan aanduiden wat je klachten zijn, grootte enz.

Na enkele dagen heb je antwoord.
http://opstaanmetmecvs.blogspot.com

Het is makkelijker een atoom te splitsen dan een vooroordeel. - Einstein
Be critical and use your own judgement when using this information. - Marlène R.
Plaats reactie