Eindelijk een behandeling die werkt!! (Energetisch)

Hier is er plaats voor discussie en vragen over alternatieve methodes bij ME (cvs).

Moderator: Moderators

Gebruikersavatar
superwoman
Actief lid
Berichten: 214
Lid geworden op: 03 mei 2006, 16:24

Bericht door superwoman »

Shavonne schreef:@superwoman: dat is zo, die vermoeidheid die blijft bij mij ook. Ik heb het idee dat ik zelf wel sterker wordt, maar dat vermoeidheid die zit er toch gewoon.
Ik had dat gevoel dus helaas niet :(
Nogmaals, ben blij dat het bij jou wel aan slaat!
Gebruikersavatar
Alie
VIP-donateur
VIP-donateur
Berichten: 3927
Lid geworden op: 30 mei 2006, 14:52

Bericht door Alie »

ja die vermoeidheid is volgens mij blijvend
soms kun je meer dan je denkt
maar ik ga al jaren zo door
en het gaat de ene keer wat beter dan de andere keer
nu slaap ik te weinig en dat geeft ook weer vermoeidheid
maar al die andere dingen erom heen is en blijft onbegrijpelijk
Gebruikersavatar
Shavonne
Gevorderd lid
Berichten: 1758
Lid geworden op: 12 sep 2007, 21:47

Bericht door Shavonne »

Dat van die gal dat zegt mijn natuurarts ook vaak!
Fijn dat je er zo'n baadt bij hebt!
Gebruikersavatar
Jacqueline
Actief lid
Berichten: 145
Lid geworden op: 04 jul 2006, 17:31

Bericht door Jacqueline »

Superwoman, bij mij wordt ook alles gemeten via energiepunten op mn vingers en tenen. Ik denk dat we dan wel allebei een soortgelijke behandeling hebben (gehad)!

Ik merk ook dat mn vermoeidheid blijft (wel minder overheersend dan eerst), ook al ben ik lichamelijk een stuk sterker geworden. Ik herstel sneller en kan meer aan, maar wel zolang ik me iedere dag netjes aan hetzelfde ritme houd. 's Ochtends leer ik (doe een thuisstudie omdat school niet meer haalbaar was door vermoeidheid), in het begin van de middag houd ik het zo rustig mogelijk en van half 5 tot half 6 bezorg ik krantjes. Ik merk duidelijk dat als ik eens iets anders heb gepland, dat het nog steeds vrij grote gevolgen heeft voor mn vermoeidheid. Maar ik herstel sneller en ben wel in staat door te gaan met mn dagelijkse activiteiten en mn gewone ritme weer op te pakken. Zo was een krantenwijkje 2 jaar geleden nog onvoorstelbaar, dus ik ben er qua kracht duidelijk op vooruit gegaan. Maar de vermoeidheid blijft inderdaad, ik vraag me af of dat ooit nog eens helemaal over gaat...
Grigor
Gevorderd lid
Berichten: 1418
Lid geworden op: 04 jun 2008, 11:56

Bericht door Grigor »

hi black cat . weet jij ook zo iemand die dat in amsterdam doet? ik heb zelf zoiets vroeger ook gedaan maar dat toen in groningen dus een beetje ver weg :lol:
Gebruikersavatar
lein
Beginner
Berichten: 2
Lid geworden op: 08 dec 2009, 10:29

Bericht door lein »

Hi Blackcat,

Ik ga binnenkort naar Eric van Schijndel Prognos heet het, heeft ook met metingen en meridianen te maken. Denk je dat het vergelijkbaar is met jou behandelingen.
Fijn om te horen dat het helpt bij jou.
Ik ben erg benieuwd, na alle teleurstellingen heb ik nu toch weer een sprankje hoop.
Heel veel sterkte...

Groetjes,
Marjolein.
lovessea
Beginner
Berichten: 69
Lid geworden op: 01 dec 2012, 17:21

Bericht door lovessea »

hallo Blackcat,

Nu een aantal jaren verder zie ik... Ben je nu beter of veel beter dan toen?

Groetjes,
Lovessea :)
Plaats reactie