Diepte punt of niet ?

Alles over hulpmiddelen en tips om het leven met ME(cvs) iets aangenamer te maken. Vragen over sociale voorzieningen, verzekeringen.

Moderator: Moderators

Grigor
Gevorderd lid
Berichten: 1418
Lid geworden op: 04 jun 2008, 11:56

Bericht door Grigor »

Ja misschien dat ik het na een tijdje ook zelf ga doen. Ga wel even kijken.
Ten eerste moet ik kosten besparen. En heb zeker iemand voor het huishouden nodig. Ben niet super netjes lol (man alleen) maar het heeft zijn grenzen ;-)
asje
Donateur
Donateur
Berichten: 8649
Lid geworden op: 17 apr 2011, 00:19

Bericht door asje »

Of huishoudelijke hulp zwaar is, hangt erg af van de persoon die je krijgt. Bij de door bij genoemde organisaties werken veel studenten, heel prettig.
Life smells...
Gebruikersavatar
willemijnd
Actief lid
Berichten: 342
Lid geworden op: 07 nov 2013, 23:04

Bericht door willemijnd »

Hoi Grigor,

Al heb ik je een poos geleden maar heel kort ontmoet, ik kan me er iets bij voorstellen dat de dame die langskwam meteen aan allerhande hulp dacht…
Hoe staat het er nu mee, ben je iets aan het regelen? Of stond het je toch teveel tegen? Of waren het kwebbelkousen die je weer weg hebt gestuurd?

Als ik een paar weken ingestort ben wordt het hier (ook?) een ongelofelijke bende, maar dat heb ik liever dan dat er iemand kwebbelend en stofzuigend door mijn huis loopt. Hoe harder je die hulp nodig hebt, des te minder je het kan verdragen!

Laatst had iemand hier op het forum het lumineuze idee om een ME-stoplicht te maken: rood voor als je absoluut niet kunt/wilt praten, oranje voor als je dat maar heel kort kan, en groen spreekt voor zich. Misschien moet ik daar toch maar eens een simpel ontwerpje voor maken. :wink:

Groetjes & veel sterkte met alles, Willemijn
Gebruikersavatar
bellatordelux
Gevorderd lid
Berichten: 1633
Lid geworden op: 06 sep 2013, 00:36

Bericht door bellatordelux »

Afbeelding
I have no Truth to tell or reveal,
only Insights to share
Gebruikersavatar
willemijnd
Actief lid
Berichten: 342
Lid geworden op: 07 nov 2013, 23:04

Bericht door willemijnd »

Ooooh Bella, wat een inspiratie krijg ik hier weer van! Thnx!
Plaats reactie