Korting Roode Roos

Alles over hulpmiddelen en tips om het leven met ME(cvs) iets aangenamer te maken. Vragen over sociale voorzieningen, verzekeringen.

Moderator: Moderators

Plaats reactie
stargazertje
Gevorderd lid
Berichten: 3226
Lid geworden op: 17 jun 2010, 14:21

Korting Roode Roos

Bericht door stargazertje »

Ik lees net op de pagina van ME/CVS vereniging en bij de stichting dat je korting krijgt bij de Roode Roos. bij de stichting staat het percentage ongeveer genoemd. Bij de Vereniging niet. Weet iemand dat toevallig uit ervaring hoeveel het is?
Gebruikersavatar
louisa
Gevorderd lid
Berichten: 11884
Lid geworden op: 14 jul 2009, 22:40

Bericht door louisa »

Hoi stargazer,

Mijn ervaring is 20%.
Bij bestellingen tot een totaalbedrag van minder dan €25,00 wordt een bijdrage in de verzendkosten van €3,50 in rekening gebracht (=binnen Nederland).

Groetjes, Louisa
ME of Lyme?: http://www.me-gids.net/module-ME_CVS_do ... d-942.html

-Als je geen ster aan de hemel kunt zijn, wees dan een lampje in je huis-
stargazertje
Gevorderd lid
Berichten: 3226
Lid geworden op: 17 jun 2010, 14:21

Bericht door stargazertje »

Dank je. Zie dat het overal tussen 2 percentages kan liggen. Boven de 25 euro ga ik wel met gemak komen denk ik want het artikel wat ik moet hebben is pepertjesduur. Lijkt me wel handig als ik lid word van de stichting, vereniging of de NCV. Tot mijn verbazing zag ik ook dat je bij de Steungroep korting krijgt als je donateur bent. Maar of je dat dan weer deels terugkrijgt van de zorgverzekering is me onduidelijk. :)
Gebruikersavatar
felixloena
Oud-medewerker
Berichten: 4445
Lid geworden op: 04 mei 2009, 19:47
Locatie: Limburg
Contacteer:

Bericht door felixloena »

Ik geef je de tip om eerst even te googlen op het product wat je nodig hebt. De Roode Roos is zelfs met korting niet altijd de goedkoopste.

Ik heb het gezien met de Bififlor die ik gebruik. Elders goedkoper dan bij RR met korting.
Leven is het meervoud van lef - Loesje
stargazertje
Gevorderd lid
Berichten: 3226
Lid geworden op: 17 jun 2010, 14:21

Bericht door stargazertje »

Thankx voor de tip. Ik heb al gezocht en overal was het (10 euro of meer) dan bij de RR.
stargazertje
Gevorderd lid
Berichten: 3226
Lid geworden op: 17 jun 2010, 14:21

Bericht door stargazertje »

Met heel veel gezoek site gevonden die voor nu even duur kan leveren als RR en voor nu gelijk kan leveren. Goedkoper is erg echt niet te vinden. Duurder wel. ;) Maar als ik met laagste kortingspercentage (als ik lid ergens van wordt) ga rekenen gaat RR uiteindelijk toch goedkoper zijn.
stargazertje
Gevorderd lid
Berichten: 3226
Lid geworden op: 17 jun 2010, 14:21

Bericht door stargazertje »

Veel gevraag later, maar je kan geen korting op korting krijgen bij de RR. Dus lid worden van vereniging/stichting heeft weinig zin.
Gebruikersavatar
mieperdepiep
Gevorderd lid
Berichten: 730
Lid geworden op: 07 apr 2011, 13:32

Bericht door mieperdepiep »

Het kan zijn dat ik je verkeerd begrijp hoor, maar je kunt bij de RR alleen bestellen als je donateur bent van 1 van de aangesloten stichtingen. De gemiddelde standaard verkoopprijs van een product staat in het zwart afgebeeld. De rode prijs is de prijs die jij dan betaald omdat je donateur bent. En als je grootverbruiker bent, kan het hard optellen en kan een donatie vaak wel uit.
Ik ben donateur van stichting B12 tekort, puur voor de korting bij de RR. Die donatie van €12,50 heb ik vaak bij de eerste bestelling er al uit :wink:
stargazertje
Gevorderd lid
Berichten: 3226
Lid geworden op: 17 jun 2010, 14:21

Bericht door stargazertje »

Je kan ook een account voor jaar geldig krijgen als je een recept van arts hebt. Dan betaal je ook de rode prijs.
Gebruikersavatar
mieperdepiep
Gevorderd lid
Berichten: 730
Lid geworden op: 07 apr 2011, 13:32

Bericht door mieperdepiep »

Ja klopt, dat kan ook.
stargazertje
Gevorderd lid
Berichten: 3226
Lid geworden op: 17 jun 2010, 14:21

Bericht door stargazertje »

Er zijn meerdere wegen naar Rome. ;) Als je lid bent van vereniging/ stichting krijg je vaak ook een bedrag per jaar terug via de zorgverzekering als je betalingsbewijs kan overleggen.
Plaats reactie